نقد و بررسی بازی Hero Hunters؛ با گروه قهرمان خود به جنگ شرارت بروید!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » نقد و بررسی بازی Hero Hunters؛ با گروه قهرمان خود به جنگ شرارت بروید!
نقد و بررسی بازی Hero Hunters؛ با گروه قهرمان خود به جنگ شرارت بروید!
دانلود بازی Hero Hunters
فهرست محتوا

اگر طرفدار بازی‌های اکشن هستید، ما به شما دانلود بازی Hero Hunters را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی که یکی از بازی‌های برتر سال 2018 محسوب می‌شود، به‌صورت نیمه آنلاین طراحی شده و مانند برخی بازی‌های‌ مشابه به‌طور دائم به اینترنت نیاز ندارد. در صورتی که قصد دانلود بازی Hero Hunters را دارید، پیش از آن با ما در مجله چارخونه و بررسی بازی Hero Hunters همراه باشید.

دانلود بازی Hero Hunters

دانلود بازی Hero Hunters و داستان آن

در بازی Hero Hunters باید بین موانع حرکت کنید و هر موقع شرایط را مناسب دیدید، سر خود را بالا آورده و به دشمن شلیک کنید. البته شما در این بازی تنها نیستید، یاران شما هم کنارتان قرار دارند و می‌توانید روی کمک آن‌ها حساب کنید. در هر بازی می‌توانید حداکثر 5 نیرو از بین نیروهایی که در اختیار دارید انتخاب کرده و با آن‌ها وارد نبرد شوید. اینکه با کدام کاراکتر بازی کنید یا از هریک چقدر استفاده کنید، به شما بستگی دارد. درواقع شما مسئول رهبری تیم خود برای دست‌یابی به پیروزی خواهید بود.

هریک از یاران شما علاوه بر امکان تیراندازی و آسیب به حریف یک قابلیت ویژه هم دارند؛ به‌عنوان مثال قابلیت ویژه یکی از یاران شما پر کردن میزان خون شما است. درمجموع بازی Hero Hunters چیزی شبیه به بازی Strike Force است؛ با این تفاوت که در این بازی امکان حرکت کاراکترها نیز وجود دارد.

دانلود بازی Hero Hunters

به چند حالت می‌توان بازی Hero Hunters را بازی کرد؟

بازی 6 حالت مختلف برای اجرا دارد؛ اما همان ابتدا تنها حالت داستانی بازی یا CAMPAIGN برای شما باز است که پس از طی تعدادی از مراحل داستانی سایر حالت‌ها نیز به‌تدریج برای شما بازخواهند شد.

ازجمله حالت‌های بازی می‌توان به حالت PVP و CO-OP RAIDS اشاره کرد. در حالت اول می‌توانید به‌صورت تک‌ نفره با سایر بازیکنان در سراسر دنیا بازی کنید و در حالت دوم به‌صورت گروهی همراه دوستان خود وارد نبرد با دیگر بازیکنان خواهید شد. در یکی دیگر از حالت‌ها به نام EVENTS نیز هرازگاهی ماموریت‌هایی پیدا می‌شود که با انجام آن‌ها آیتم‌هایی را به دست خواهید آورد.

به غیر 4 حالتی که به آن‌ها اشاره کردیم بازی دو حالت GAUNTLET و SOLO RAIDS را نیز شامل می‌شود. این حالت‌ها به‌مرور برای شما باز شده و کشف آن‌ها را بر عهده شما خواهیم گذاشت.

دانلود بازی Hero Hunters

گرافیک بازی چگونه است و به چه سخت‌افزاری برای اجرای آن نیاز داریم؟

گرافیک بازی برخلاف انتظار ما چندان قدرتمند طراحی نشده است. بااین‌حال تنوع ظاهری کاراکترها، انیمیشن‌های هیروها و محیط طراحی رضایت‌بخشی دارند. گرچه این نکته یک امتیاز منفی برای بازی به‌حساب می‌آید؛ اما این ویژگی راه را برای دیوایس‌هایی ضعیف‌تر هموارتر کرده است؛ بنابراین اگر گوشی هوشمند شما سخت‌افزار چندان قدرتمندی نداشته باشد، باز هم می‌توانید این بازی را روی گوشی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید. درمجموع این بازی به سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیاز نداشته و یک گوشی میان رده اندرویدی یا ios هم نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930534347/140300000/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

برتری بازی Hero Hunters نسبت به سایر بازی‌های مشابه چیست؟

باوجوداینکه بازی شکارچی قهرمان طراحی ساده‌ای دارد، به دلیل بعضی ویژگی‌ها نسبت به رقبای خود کاربردی‌تر است. بازی Hero Hunters را می‌توان بدون اینترنت هم بازی کرد و فقط برای دانلود بعضی از بخش‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. به‌عبارت‌دیگر برخلاف اغلب بازی‌های مشابه بازی Hero Hunters به همراه دیتا ارائه نشده و متناسب با پیشرفت خود در بازی، می‌توانید قسمت‌های موردنیاز آن را دانلود ‌می‌کنید؛ بنابراین اولین ویژگی مثبت این بازی این است که همان ابتدا نیاز به مصرف حجم چندانی برای دانلود بازی نخواهید داشت و در صورتی آن را دوست نداشتید بدون نگرانی می‌توانید آن را پاک کنید.

دانلود بازی Hero Hunters

از دیگر امتیازهای این بازی نسبت به نمونه‌های مشابه می‌توان به تعداد مراحل بالای هر استیج اشاره کرد. درواقع این مراحل به‌قدری زیاد است که برای حدود 30 دقیقه الی یک ساعت نیازی به اینترنت نخواهید داشت. همچنین با تغییر درجه سختی بازی این مقدار بیشتر نیز خواهد شد. علاوه بر این امکان اجرای بازی روی گوشی‌های نه‌چندان قدرتمند باعث می‌شود به‌طور تقریبی اغلب افراد بتوانند بازی را روی گوشی هوشمند خود اجرا کرده و از آن لذت ببرند.

درمجموع گر چه گرافیک بازی چندان راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد، اما ویژگی‌هایی که برای آن ذکر کردیم همگی امتیازات مثبتی برای آن محسوب شده و ارزش اجرای این بازی را بالا می‌برند. برای دانلود بازی Hero Hunters می‌توانید نسخه اندروید آن را از طریق لینک‌های زیر دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7604
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *