تی‌موبایل اولین دستگاه 5 جی سامسونگ با اندروید 10 را عرضه می‌کند

مجله چارخونه » فناوری » تی‌موبایل اولین دستگاه 5 جی سامسونگ با اندروید 10 را عرضه می‌کند
تی‌موبایل اولین دستگاه 5 جی سامسونگ با اندروید 10 را عرضه می‌کند
فهرست محتوا

تی موبایل در اوایل همین هفته شبکه جهانی نسل پنجم خود را افتتاح کرد. همچنین این شرکت از آغاز فروش دو مدل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5 جی و مک لارن وان پلاس پرو که هر دو از پشتیبانی شبکه 5 جی برخوردارند خبر داد.

به گزارش مجله چارخونه، روز سه شنبه یکی از کاربران تویتر با تماس با ادمین کمپانی تی موبایل و مسئول محتوای شبکه‌های اجتماعی آن از صحت این خبر مطلع شد. وب سایت جی‌اس‌ام‌آرنا در این باره نوشته برخلاف گوشی گلکسی 10 اس 5 جی سامسونگ که فقط از باندهای موج ام‌ام 5 جی (بین 24 تا 100 گیکا هرتز) پشتیبانی می‌کرد، نوت 10 پلاس فقط روی پهنای باند 5 جی زیر 6 گیگاهرتز عمل می‌کند.

البته پرچمداران سال آینده به زودی با اسنپ دراگون 865 که به تازگی رونمایی شده است از راه می‌رسند که قادر به پشتیبانی از هر دو موج فوق در این شبکه خواهند بود. اما هنوز به درستی مشخص نشده که آیا گلکسی اس 11 هم از همین پیکربندی استفاده می‌کند یا خیر. به هر حال گلکسی نوت 10 پلاس 5 جی از Qualcomm Snapdragon 855 بهره می‌برد و به خوبی با مودم Qualcomm Snapdragon 855 مطابقت پیدا کرده است.

همچنین این گوشی از یک صفحه اسکرین 6.8 اینچی وسیع Adaptive AMOLED و یک اسکنر با قابلیت اثر انگشت اولترا سونیک هم بهره مند است. رم 12 گیگا بایتی و یک حافظه داخلی 256 گیگا بایتی و همجنین یک باتری 4300 میلی آمپری از دیگر خصوصیات این گوشی هوشمند به شمار می‌روند. هر دو گوشی OnePlus 7T Pro, Galaxy Note10+ 5G از روز 6 دسامبر بر روی خط فروش تی موبایل خواهند رفت.

https://mag.charkhoneh.com/7643
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *