برنامه انگلیسی را قورت بده؛ راهی آسان برای آموزش لغات انگلیسی!

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه های آموزشی » برنامه انگلیسی را قورت بده؛ راهی آسان برای آموزش لغات انگلیسی!
برنامه انگلیسی را قورت بده؛ راهی آسان برای آموزش لغات انگلیسی!
دانلود برنامه انگلیسی را قورت بده
فهرست محتوا

برنامه‌های آموزش زبان از پرکاربردترین و پرطرفدارترین برنامه‌های اندرویدی به‌حساب می‌آیند. دانلود و نصب این برنامه‌ها تا حدود زیادی به شما برای آموزش زبان کمک می‌کند. یکی از نقاط اشتراک این برنامه‌ها حجم بالای آن‌ها است. به‌این‌ترتیب افرادی که از گوشی‌های با فضای محدود استفاده می‌کنند، برای دانلود و نصب این برنامه‌ها به مشکل می‌خورند. در چنین شرایطی برنامه‌های آموزش زبان با حجم پایین بیشتر به‌کار می‌آیند. برنامه ایرانی انگلیسی را قورت بده یکی از این برنامه‌های کم‌حجم و پردانلود است که شما را پشیمان نخواهد کرد. در ادامه برای بررسی و دانلود برنامه انگلیسی را قورت بده با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه انگلیسی را قورت بده

تیم برنامه‌سازی Azmoodeh انگلیسی را قورت بده را در حجم هشت مگابایت طراحی و تولید کرده است. از دیگر برنامه‌های این شرکت می‌توان به عربی را قورت بده، آلمانی را قورت بده، اسپانیایی را قورت بده و… اشاره کرد. پس از ورود به انگلیسی را قورت بده شخصیتی به‌نام سارا شما را راهنمایی می‌کند. نکاتی که او یادآور می‌شود به دو زبان انگلیسی و فارسی به‌نمایش درمی‌آید. بنابراین به‌راحتی متوجه سخنان او خواهید شد.

برای استفاده رایگان از همه قسمت‌های انگلیسی را قورت بده باید در آن ثبت‌نام کنید. البته می‌توانید به‌عنوان مهمان وارد برنامه شده و نحوه آموزش زبان را ببینید. در برنامه انگلیسی را قورت بده از روش بازی، زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهند. این بازی 100 مرحله دارد که برای ورود به یک مرحله حتماً باید با موفقیت مرحله قبلی را پشت‌سر بگذارید. شما در این برنامه با قسمت‌های مختلفی مانند مراحل بازی، نقدینه، برترین‌ها، تنظیمات و راهنما مواجه می‌شوید که در فضایی آبی طراحی شده‌اند.

اجرای بازی

با لمس مرحله‌ای که قفل آن باز شده است، وارد صفحه یادگیری زبان خواهید شد. این بخش در سه قسمت اصلی یادگیری لغات، دیکته لغات و آزمون معانی به شما خدمات آموزشی ارائه می‌دهد. درنهایت به شما باتوجه به عملکردتان در دیکته لغات و آزمون معانی یک تا سه ستاره جایزه داده می‌شود. اگر عملکرد خوبی داشته باشید، سه ستاره دریافت می‌کنید. به‌این‌ترتیب هرچه ضعیف‌تر به سؤالات پاسخ داده باشید، از تعداد ستاره‌هایتان کم می‌شود.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/APP/930525331/5630/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

یادگیری لغات

در هر مرحله از انگلیسی را قورت بده دست‌کم پنج لغت را می‌آموزید. با نمایش لغت جدید، سارا با لهجه انگلیسی آن را می‌خواند. اگر روی آیکون چشم کلیک کنید، معنی فارسی لغت را می‌بینید. با لمس آیکون روزنامه یک جمله انگلیسی ساخته‌شده با لغت جدید و معنی فارسی به‌نمایش درمی‌آید که سارا آن را برایتان خواهد خواند. با هربار لمس جمله، سارا آن را تکرار می‌کند. برای نمایش لغت قبلی یا بعدی باید روی دست چپ یا دست راست سارا، انتهای صفحه ضربه بزنید. سعی کنید املای لغات را به‌درستی در خاطرتان نگه دارید تا در مراحل آزمون به مشکل نخورید.

آیکون آچار بالای صفحه نمایش در این بخش از انگلیسی را قورت بده تنظیمات آموزش زبان را دردسترس‌تان قرار می‌دهد. در قسمت انتخاب نوع گویش، لهجه خوانش لغات و جملات انگلیسی را از میان British، India، American یا Australia انتخاب کنید. تغییر اندازه قلم برای نمایش لغت و معنی آن از دیگر کاربردهای این قسمت است. درصورت تمایل می‌توانید گویش خودکار لغات و لرزش و صدای انگلیسی را قورت بده را به‌کمک دو گزینه این بخش فعال یا غیرفعال کنید.

دیکته لغات

در این بخش هریک از کلمات به‌شکلی نمایش داده می‌شوند که جای یک یا دو حرف آن خالی است. شما باید حرف درست را از میان چهار گزینه تشخیص دهید. درصورتی‌که در املای کلمات اشتباه کنید، باید دوباره امتحان را پشت‌سر بگذارید. تعداد پاسخ‌های صحیح یا نادرست شما ابتدای صفحه نشان داده می‌شود.

انتهای صفحه آیکون کیف پول میزان اعتبار شما را در انگلیسی را قورت بده مشخص می‌کند. با کمک برنامه می‌توانید به پاسخ درست برسید؛ فقط باید روی آیکون کمک ضربه بزنید. انگلیسی را قورت بده با دریافت 10 واحد پولی یکی از گزینه‌ها را حذف و با دریافت 25 واحد پولی جواب صحیح را مشخص می‌کند. با پایان آزمون دیکته لغات کارنامه‌تان به شما ارائه خواهد شد. تعداد سکه‌هایی که جایزه می‌گیرید، درنهایت در تعداد شتاب‌دهنده آتشین ضرب می‌شوند. به‌این‌ترتیب سکه‌های بسیار بیشتری جایزه می‌گیرید.

با لمس گزینه شتاب‌دهنده آتشین فیلم‌های تبلغاتی پخش می‌شود که با تماشای آن‌ها می‌توانید تعداد شتاب‌دهنده‌ها را افزایش دهید. به‌بیان‌دیگر این شتاب‌دهنده‌ها برای افزایش سکه‌های شما طراحی شده‌اند.

کلام آخر

دانلود برنامه انگلیسی را قورت بده می‌تواند گامی مهم برای آموزش لغات زبان انگلیسی به‌سبکی متفاوت به‌حساب بیاید. رایگان بودن برنامه، قابلیت تکرار و مرور لغات، اجرای بدون باگ و… از نقاط قوت انگلیسی را قورت بده هستند. برای دانلود برنامه انگلیسی را قورت بده از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه انگلیسی را قورت بده بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/7651
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *