ثبت‌نام جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی آغاز شد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » ثبت‌نام جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی آغاز شد
ثبت‌نام جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی آغاز شد
فهرست محتوا

ثبت نام در هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی آغاز شد. این جشنواره با هدف ترویج جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت برخی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های داخلی به ویژه چارخونه برگزار می‌شود.

به گزارش مجله چارخونه در مورد اهداف هفتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی می‌توان از اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی درترویج آموزه های دینی و اهل بیت علیه السلام به ویژه امام رضا (ع) درجامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولید کنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی نام برد.

از جمله منابع و موضوعات این دوره از جشنواره هم بهره گیری از آموزه های قرآن کریم، احادیث اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) و سخنان و آثار بزرگان، صاحبنظران، اندیشمندان است و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای باید موارد زیر را تولید آثار خود رعایت کنند:

  1. ارزشهای اخلاقی(صداقت-امانتداری- کرامت انسانها – حفظ آبروی افراد-رزق حلال و…)وضد ارزشهای اخلاقی ( دروغ-خیانت در امانت-تهمت وافترا-حرامخواری و..)
  2. ارزشهای اجتماعی (روابط اجتماعی-روابط خانوادگی-روابط با گروه دوستان-وقف-کاروتولید- مسئولیت پذیری- محیط زیست و…)
  3. ارزشهای حاکمیتی (اهداف نظام اسلامی- عدالت- رسیدگی به امور مردم- روابط متقابل مردم و مسئولان و…)
  4. زیارت(زیارت عارفانه- خاطرات سفر زیارتی- دلنوشته های زیارت – واگویه های زیارت-زیبایی ومعنویت حرم مطهر-شفاعت- نماز و نیایش و…)

گفتنی است در توضیحات آثار منتشر شده در بخش راویتو چارخونه، باید با هشتگ‌های #امام_رضا و #امام_رئوف همراه باشند و محتواهای قابل پذیرش در این جشنواره در چارخونه شامل ویدئو و نماهنگ(کلیپ)، پویانمایی(انیمیشن) و موشن گرافیک است که بر اساس کیفیت فنی، میزان بازدیدکنندگان و دیدگاه آنها و غنای محتوایی ارزیابی خواهند شد.

همچنین آثار ارسالی باید علاوه بر انتشار در گروه‌­ها ،کانال­‌ها و صفحات شخصی مرتبط با شرکت کننده، در چارخونه و با هشتگ #امام­_رضا و #امام_رئوف منتشر شده باشد.

گفتنی است برای برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف جوایز مادی و لوح‌های تقدیری در نظر گرفته خواهد شد و متقاضیان شرکت در این جشنواره تا اول بهمن فرصت دارند تا ثبت نام شان را تکمیل کنند.

برای بارگذاری محتوای خود در بخش چاربی چارخونه، ابتدا چارخونه را از اینجا دانلود و سپس از بخش چاربی اقدام به بارگذاری ویدیوی خود کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7663
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *