برنامه Digi Pay؛ کیف پول شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » برنامه Digi Pay؛ کیف پول شما!
برنامه Digi Pay؛ کیف پول شما!
دانلود برنامه Digi Pay
فهرست محتوا

طراحی و توسعه کارت‌های اعتباری انقلابی بزرگ در ارائه خدمات مالی محسوب می‌شود. هرچند کارت‌های اعتباری در خرید آسان و امنیت نگه‌داری پول‌ها تاثیرگذار هستند، اما باز هم مشکلاتی ایجاد می‌کنند. اگر بافرض همراه داشتن کارت اعتباری، بدون پول نقد به خرید یا گشت‌وگذار برویم، ممکن است با مشکلاتی مانند خالی بودن کارت، فراموشی رمز آن و نبود دستگاه‌های کارت‌خوان روبرو شوید. برنامه‌های موبایلی مختلفی ساخته شده‌اند که شما را از این مشکل نجات می‌دهند. در ادامه برای دانلود برنامه Digi Pay و بررسی آن با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه Digi Pay و راهنمای استفاده

خوشبختانه این برنامه در گروه برنامه‌های کم‌حجم موبایلی قرار می‌گیرد. بنابراین با مصرف 15 مگابایت از حجم اینترنتتان می‌توانید به دانلود برنامه Digi Pay بپردازید. این برنامه علاوه‌بر پرداخت اینترنتی امور بانکی و مالی شما را نیز انجام می‌دهد. برنامه Digi Pay در چهار بخش اصلی خانه، تراکنش‌ها، بارکدخوان و جشنواره طراحی شده است. البته بخش‌های فرعی مانند یادآور خرید، رمز عبور و امنیت، تغییر حساب کاربری و… در Digi Pay عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهند. عملکرد اصلی این برنامه را می‌توان در قسمت خانه مشاهده کرد. شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان در تیرماه 1397 این برنامه را تولید کرد. شعار این تیم ارائه خدمات آنلاین بانکی با بیشترین امنیت و سرعت است.

قسمت خانه

در این قسمت از Digi Pay بخش‌های مختلفی می‌بینید که هریک خدمتی جداگانه به شما ارائه می‌دهند. خرید شارژ، پرداخت قبض، عوارض جاده‌ای، بسته اینترنت، طرح ترافیک، خرید اقساطی، کارت‌به‌کارت و پرداخت قبض موبایل خدماتی هستند که در برنامه Digi Pay به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. ابتدای صفحه نمایش Digi Pay کادری آبی رنگ میزان اعتبار کیف پول شما در برنامه را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید موجودی حسابتان را در Digi Pay بالا ببرید، روی گزینه افزایش موجودی ضربه بزنید. با لمس گزینه انتقال از کیف، بخشی از اعتبار حساب Digi Pay خود را به حساب Digi Pay دیگر دوستان‌تان هدیه کنید.

خرید شارژ

از هریک از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل که استفاده کنید، تفاوتی ندارد؛ با Digi Pay به آسان‌ترین روش شارژ بخرید. با ورود به این قسمت شماره موبایل شما به‌شکل خودکار در کادر شارژ سیم‌کارت نوشته می‌شود. اگر قصد دارید برای شماره دیگری شارژ بخرید، کافی است یک‌بار روی کادر ضربه بزنید. با لمس آیکون دفترچه تلفن می‌توانید برای مخاطبان تلفن‌همراه خود به مبلغ دلخواه شارژ خریداری کنید. آنچه در Digi Pay شما را شگفت‌زده خواهد کرد، بازگشت درصدی از مبلغ پرداخت‌شده به کیف پولتان است. این درصد متناسب با مبلغ شارژ تغییر می‌کند.

پرداخت قبض

پرداخت قبوض مختلف از کارهای ساده‌ای است فراموشی آن شما را به دردسر می‌اندازد. در این قسمت از Digi Pay به‌راحتی قبض تلفن، گاز، برق، آب، عوارض شهرداری، سازمان مالیات، جریمه، همراه اول، ایرانسل و رایتل بپردازید. پس از انتخاب قبض موردنظر دو روش برای پرداخت هزینه آن دارید. راه اول نوشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض در کادر مشخص‌شده است. در راه دوم که بسیار آسان‌تر به‌نظر می‌رسد، بارکد قبض را ازطریق برنامه Digi Pay اسکن کنید. برای اسکن قبض می‌توانید روی آیکون اسکنر ضربه بزنید. درصورت پرداخت قبوض با برنامه Digi Pay 10 درصد از مبلغ پرداخت‌شده به کیف پول شما با زمی‌گردد.

عوارض جاده‌ای و طرح ترافیک

قسمت عوارض جاده‌ای برای استعلام و پرداخت بدهی‌هایی به‌کار می‌رود که باید هنگام عبور از عوارضی جاده‌ها پرداخت می‌کردید. اگر تازه قصد سفر دارید، به کمک این بخش عوارض آن را پیش از شروع سفر بپردازید. کافی است نوع خودرو و شماره پلاک را در Digi Pay بنویسید. در بخش طرح ترافیک اطلاعات پلاک و نوع خودرو را ثبت کنید تا میزان بدهی طرح ترافیک شما استعلام و محاسبه شود.

مدیریت کارت‌ها

باتوجه به اینکه برای افزایش اعتبار کیف پول و هرکدام از خدمات مالی برنامه Digi Pay باید اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنید، ذخیره این اطلاعات باعث بالارفتن سرعت کار شما خواهد شد. به قسمت مدیریت کارت‌ها بروید و شماره کارت‌های خود و دیگران را به Digi Pay اضافه کنید. با کلیک روی شماره کارت من، علاوه‌بر ثبت شماره کارت، تاریخ انقضای آن را هم بنویسید تا زحمت کم‌تری برای انجام امور مالی به‌خود راه دهید.

تراکنش‌ها

تاریخچه و کارنامه‌ای از تراکنش‌های انجام‌شده در برنامه Digi Pay وجود دارد که در بخش تراکنش‌ها قابل دسترسی است. اگر روی آیکون تقویم ضربه بزنید، می‌توانید تراکنش‌ها را در بازه زمانی دلخواه فیلتر کنید.

نتیجه‌گیری

دانلود برنامه Digi Pay امنیت و سرعت کارهای بانکی و امور مالی‌تان را افزایش می‌دهد. در این برنامه با انجام برخی خدمات تخفیف گرفته و بخشی از وجه دریافتی را پس می‌گیرید. برنامه Digi Pay با کاربردهای مختلفش شما را شگفت‌زده می‌کند. برای دانلود برنامه Digi Pay و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7669
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *