بازی Head Soccer LaLiga یک بازی فوتبالی متفاوت!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » بازی Head Soccer LaLiga یک بازی فوتبالی متفاوت!
بازی Head Soccer LaLiga یک بازی فوتبالی متفاوت!
دانلود بازی Head Soccer LaLiga
فهرست محتوا

بازی Head Soccer LaLiga اثر جذاب و دوست‌داشتنی بازی‌سازی Liga de Fútbol Profesional است که تجربه‌ای متفاوت از بازی فوتبال را در گوشی برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر طرفدار فوتبال هستید و دوست دارید این ورزش را به شکلی متفاوت تجربه کنید با ما در مجله چارخونه برای معرفی و دانلود بازی Head Soccer LaLiga همراه باشید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930438572/638/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

دانلود بازی Head Soccer LaLiga و داستان آن

برخلاف سایر بازی‌های فوتبال در بازی Head Soccer LaLiga هدف اصلی ضربه‌ به توپ با سر است. به‌طوری‌که در هر رقابت ضربات پا چندان موثر نیستند و باید تلاش کنید تا با ضربه سر به توپ آن را وارد دروازه حریف کنید. البته به‌جز ضربات پای قدرتی! این ضربات به‌طورمعمول بالای 90 درصد به ثمر رسیده و گل می‌شوند. به همچنین درصورتی‌که چنین ضربه‌هایی به بازیکنان برخورد کنند، برای چند ثانیه او را از کار انداخته و فرصت گل‌بدن را به شما خواهند داد.

این بازی به سخت‌افزار چندان قدرتمندی برای اجرا نیاز ندارد و روی یک گوشی سطح متوسط نیز می‌توان آن را روان و بدون لگ اجرا کرد. البته در نظر داشته باشید بازی Head Soccer LaLiga در سیستم‌عامل اندروید روی نسخه 4.1 به بالا و در سیستم‌عامل ios روی نسخه 8 به بالا قابل‌نصب و اجرا است. اگر سیستم‌عامل گوشی شما اندروید است به‌منظور دانلود بازی Head Soccer LaLiga می‌توانید از لینک و کیوآرکد موجود در پایان مطلب به بازی دسترسی داشته و آن را دانلود کنید.

گرافیک جلوه‌های بصری بازی

بازی Head Soccer LaLiga در اصل یک بازی با گرافیک دوبعدی است. به‌طوری‌که در این بازی فقط به جلو یا عقب حرکت کرده و به توپ ضربه خواهید زد. همه شخصیت‌های بازی به‌صورت کاریکاتوری و بسیار جالب طراحی شده‌اند و حس خوبی به شما القا خواهند کرد.

گیم پلی بازی بسیار ساده و قابل‌فهم است. در این بازی فقط باید در زمین حرکت کرده از دروازه خود دفاع کنید و در مواقع مناسب نیز به توپ ضربه بزنید. همه این کارها با چند دکمه ساده که پایین صفحه قرار دارند انجام خواهد شد و برای انجام بازی به چیز دیگری نیاز نخواهید داشت.

برخی نکات بازی

نکته اول: برای هر مسابقه 60 ثانیه فرصت دارید؛ بنابراین هر چه گل بیشتری بزنید شانس شما برای پیروزی بالاتر است. حین انجام بازی نیز می‌توانید به حریف ضربه زده و پس از گیج شدن وی به‌راحتی توپ را وارد دروازه کنید.

نکته دوم: فرقی نمی‌کند بازنده باشید یا برنده! در پایان هر بازی مبلغی پول به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. طبیعی است درصورتی‌که برنده باشید پول دریافتی شما بیشتر خواهد بود. نکته سوم: همان‌طور که از عنوان بازی مشخص در این بازی فقط می‌توانید تیم‌های لیگ فوتبال اسپانیا را برداشته و با آن به انجام بازی بپردازید.

حالت‌های مختلف بازی

بازی Head Soccer LaLiga را می‌توانید در 5 حالت Divisions، Friendly، League، CUP و Survival بازی کنید.

Divisions

در این حالت از بازی شما بازیکن خود را ساخته، پرورش می‌دهید و با انجام مسابقات پی‌درپی و کسب مقام روزبه‌روز بر قدرت و امتیاز خود اضافه خواهید کرد.

Friendly

با استفاده از این حالت می‌توانید تیم دلخواه خود را بین تیم‌های لیگ اسپانیا انتخاب کرده و مقابل تیم حریف به‌صورت دوستانه بازی کنید.

League

حالت League رقابت‌های فصلی بازی است. در این حالت باید همه تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید تا بتوانید از همه بازی‌ها 3 امتیاز کسب کرده و همیشه در صدر جدول برای پیروزی باقی بمانید. تعداد کل این مسابقات در هر بار 14 مسابقه خواهد بود.

CUP

در حالت کاپ، مسابقات به‌صورت حذفی برگزار می‌شود و برای پیروی و رسیدن به مرحله فینال باید مسابقات حذفی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

Survival

حالت آخر یعنی Survival فقط برای برد معنی دارد. در این حالت باید همه تلاش خود را برای پیروزی مقابل حریف انجام دهید. وگرنه بازی را واگذار کرده و بازنده خواهید شد. گفتنی است در این حالت در صورت تساوی بازی ادامه پیدا کرده و با اولین گل به پایان می‌رسد.

به‌جز حالت‌هایی که گفته شد یک حالت دیگر به نام EVENT نیز در بازی وجود دارد. در حالت EVENT مجموعه‌ای از مراحل و چالش‌ها برای شما در نظر گرفته شده و در صورتی به این حالت دسترسی خواهید داشت که گوشی شما به اینترنت متصل باشد.

جمع‌بندی

دانلود بازی Head Soccer LaLiga با گیم پلی جذاب و جلوه‌های سمعی و بصری دوست‌داشتنی خود جز بازی‌هایی است که بدون شک در اولین تجربه شما را به‌شدت شیفته خود کرده و ساعت‌ها شما را سرگرم خود می‌کند.

https://mag.charkhoneh.com/7737
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *