با دانلود برنامه MH Music Cutter زنگ شخصی برای گوشی خود بسازید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » موسیقی و صدا » با دانلود برنامه MH Music Cutter زنگ شخصی برای گوشی خود بسازید!
با دانلود برنامه MH Music Cutter زنگ شخصی برای گوشی خود بسازید!
دانلود برنامه MH Music Cutter
فهرست محتوا

تابه‌حال با ویرایش فایل‌های صوتی سروکار داشتید؟ شاید در نگاه اول ویرایش فایل صوتی امری مهم و ضروری به‌نظر نرسد؛ ولی زمانی‌که نیاز به ویرایش این‌گونه فایل‌ها پیدا می‌کنید، اهمیت یک برنامه مناسب برای ویرایش را به‌خوبی متوجه می‌شوید. برنامه‌های اندرویدی زیادی برای ویرایش فایل‌های صوتی ساخته شده‌اند. بهترین برنامه، برنامه‌ای است که کنار هزینه کم و حجم پایین، کاربردهای متعددی به مخاطبانش ارائه دهد. بنابراین بد نیست برنامه MH Music Cutter را امتحان کنید تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از ویرایش آهنگ‌ها و فایل‌های صوتی داشته باشید. در ادامه برای دانلود برنامه MH Music Cutter و بررسی آن با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه MH Music Cutter

برنامه MH Music Cutter را شرکت Music Hero Studio طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید هم‌اکنون در اپ‌استور چارخونه به دانلود MH Music Cutter با حجم پنج مگابایت در دسته‌بندی موسیقی و صوت بپردازید. از سایر برنامه‌های تولیدشده به‌دست این گروه می‌توان به Offline Music Player، Piano Free، Audio Editor و… اشاره کرد. پس از ورود به MH Music Cutter با فضایی در رنگ‌های بنفش، آبی و نارنجی روبرو می‌شوید. ابتدای صفحه نمایش در این قسمت یک نوار کاست می‌بینید که شما را به دهه 60 و پیش‌ازآن می‌برد. عملکرد برنامه MH Music Cutter در چهار بخش Trim audio، Manage ringtone، Record ringtone و My audio files خلاصه می‌شود.

بخش Trim audio

با کلیک روی این گزینه، به فایل‌های موسیقی گوشی‌تان هدایت خواهید شد. به کمک آیکون ذره‌بین ابتدای این صفحه، آهنگ موردنظرتان را جستجو کنید تا دسترسی راحت‌تری به فایل صوتی داشته باشید. پس از آن ابزارهای برش موسیقی برای شما به‌نمایش درمی‌آید. پیش از هرچیزی، نام آهنگ بالای صفحه مشخص می‌شود. کمی پایین‌تر ویس‌نگاری را می‌بینید که فاصله‌های زمانی روی آن به‌شکل مقطعی قابل مشاهده است. با استفاده از دو نقطه right و left مشخص کنید که می‌خواهید چه بخشی از آهنگ را باتوجه به زمان پخش آن برش دهید. قسمت موردنظر برای برش با رنگ نارنجی و سایر بخش‌های موسیقی با رنگ بنفش نشان داده شده‌اند. اگر می‌خواهید فایل جدا شده را پیش از ذخیره و ثبت نهایی گوش کنید، روی آیکون پخش فایل صوتی ضربه بزنید.

پایین‌تر از آیکون پخش فایل صوتی در دو بخش مجزا با نام‌های R و L فاصله زمانی قسمت جداشده را با ابتدا و انتهای موسیقی می‌بینید. درواقع قسمت Trim audio در برنامه MH Music Cutter به شما کمک می‌کند بخش دلخواه از یک آهنگ را جدا کنید. این بخش جداشده انتخاب خوبی برای زنگ تلفن‌همراه، زنگ هشدار ساعت گوشی و… خواهد بود. فایل‌های بریده‌شده شما در بخش My audio files از برنامه MH Music Cutter به‌نمایش خواهند درآمد.

بخش Manage ringtone

در قسمت Manage ringtone از برنامه MH Music Cutter با چهار گزینه Default Call Ringtone، Notification Ringtone، Alarm Ringtone و Contacts Ringtone مواجه خواهید شد. در بخش اول با انتخاب یکی از موزیک‌های کوتاه در بخش system زنگ تلفن‌همراهتان را مشخص کنید. در این بخش از MH Music Cutter می‌توانید یکی از آهنگ‌های گوشی‌تان را به‌عنوان Ringtone گوشی انتخاب کنید. در بخش بعدی موسیقی موردنظر برای نوتفیکیشن گوشی ثبت می‌شود.

اگر از افرادی هستید که خواب سنگینی دارند، Alarm ساعت گوشی شما باید یک موسیقی با صدای بلند و ریتمی تند داشته باشد تا بیدار شوید. در گزینه Alarm Ringtone به انواع موسیقی‌های مناسب دسترسی دارید. گاهی دوست داریم زمانی که فردی خاص با ما تماس می‌گیرد، آهنگی ویژه از گوشی ما به‌صدا درآید. به قسمت Contacts Ringtone بروید. پس از ضربه روی نام مخاطب موردنظر آهنگی ویژه را به‌عنوان زنگ تماس انتخاب کنید.

بخش Record ringtone

قابلیت ضبط صدا برای بسیاری از افراد به‌ویژه دانشجویان، قابلیتی پرکاربرد محسوب می‌شود. اگر شما از ضبط صدا استفاده می‌کنید، به بخش Record ringtone در برنامه MH Music Cutter بروید. پس از ضبط صدا روی گزینه Save ضربه بزنید. در گام بعدی شما به‌طور خودکار به بخش Trim audio خواهید رفت. به‌این‌ترتیب می‌توانید بخش موردنظر و مهم فایل ضبط‌شده را جدا کنید. با لمس دوباره گزینه Save، یک نام برای این فایل بنویسید تا راحت‌تر آن را پیدا کنید. زمانی‌که فایل شما در گوشی ذخیره شد، می‌توانید از آن برای زنگ موبایل، زنگ اعلان‌های تلفن‌همراه، هشدار ساعت گوشی و زنگ موبایل برای افراد خاص استفاده کنید. درغیراین‌صورت روی آیکون خانه ضربه بزنید تا به منوی اصلی MH Music Cutter بروید.

کلام آخر

اگر به ویرایش فایل‌های صوتی، انتخاب یک Ringtone مناسب برای تلفن همراه، پخش آهنگی جذاب برای هشدار ساعت و نوتفیکیشن و… اهمیت می‌دهید، از دانلود برنامه MH Music Cutter غافل نشوید. برای دانلود برنامه MH Music Cutter و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7767
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *