اولین تصاویر جدید از Mi10 شیاومی منتشر شد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » اولین تصاویر جدید از Mi10 شیاومی منتشر شد
اولین تصاویر جدید از Mi10 شیاومی منتشر شد
Mi10 شیاومی
فهرست محتوا

به احتمال زیاد شیائومی گوشی‌های سری Mi10 خود را در ماه آینده روانه بازار کند و این در حالی است که تاکنون طرح‌ها و رندرهای مختلفی در قالب حدس و گمان‌های کاربران و طرفداران این برند از مدل جدید شیاومی منتشر شده است. با این حال اما تصاویر جدیدی از Mi10 شیاومی منتشر شده که واقعی تر از قبلی‌ها بنظر می‌رسند.

به گزارش مجله چارخونه، از زمان انتشار خبرهایی پیرامون عرضه مدل جدید گوشی‌های شیاومی، تصاویر مختلفی از این گوشی منتشر شده است. در روزهای اول تصاویری از دستگاهی با چهار دوربین شبیه به مدل قبلی Mi9 البته با تغییراتی اندک منتشر شد. پس از آن هم تصاویری از دستگاه دیگری که می‌توان آن را کپی دوم Mi Mix Alpha نامید منتشر شد.

Mi10 شیاومی گوشی‌ای با چهار دوربین

حالا اما در قالب پستی که به سرعت پس از انتشار محتوای آن پاک شد، تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد Mi10 pro ظاهری شبیه به Note 10 خواهد داشت. در تصاویر لو رفته در این پست تعداد لنزهای دوربین این گوشی چهار عدد است که سه تای آن در یک بخش و لنز چهارم بصورت مجزا در قسمت زیرین بخش دوربین‌های اصلی پشت دستگاه قرار گرفته است. همچنین یک فلاش dual-LED هم در این تلفن جدید قرار داده شده که دو طیف نوری مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از آن جا که تصاویر دستگاه در حالت خاموش منتشر شده است، احتمال می‌رود این تصاویر فقط ماکتی از دستگاه اصلی باشند. البته ما نیم نگاهی نیز به جعبه‌های گوشی در خرده فروشی‌ها داشته‌ایم. روی جعبه یک 10 بزرگ در وسط و کلمات Pro و همچنین 5 جی به چشم می‌خورند که نشان از پشتیبانی این امکانات توسط Mi10 دارند.

در تصاویر دیگری که در گزارش سایت جی‌اس‌ام‌آرنا منتشر شده استفاده از پورت USB-C در پایین دستگاه و در مجاور بلندگوها و جای سیم کارت نشان داده‌ شده است. همچنین این دستگاه از شارژر 65 وات مدل M2001J1C بهره برده است که بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی شیاومی در ماه نوامبر، این شارژر سریع‌ترین سرعت شارژ را در میان شارژرهای دستگاه‌های هوشمند شیاومی خواهد داشت.

در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شده که احتمالاً دوربین این دستگاه 108 مگاپیکسل است و برخی نیز معتقدند که تصاویر جدیدی که از Mi10 منتشر شده توسط همین دوربین خودش برداشته شده‌اند.

https://mag.charkhoneh.com/7833
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *