آی‌فون 9 ارزان قیمت ماه آینده معرفی می‌شود

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » آی‌فون 9 ارزان قیمت ماه آینده معرفی می‌شود
آی‌فون 9 ارزان قیمت ماه آینده معرفی می‌شود
آی‌فون 9
فهرست محتوا

به گفته تأمین کنندگان اپل و به نقل از بلومبرگ، این کمپانی در ماه فوریه مونتاژ گوشی‌های آی‌فون 9 را که قرار است قیمت پایین‌تری داشته باشند، آغاز خواهد کرد. این گوشی‌ها پس از معرفی در ماه آینده از اوایلماه مارس به صورت رسمی عرضه خواهند شد.

به گزارش مجله چارخونه، بلومبرگ ادعا می‌کند که آی‌فون 9 دارای طراحی مشابه آی‌فون 8 همراه با کلید لمسی میانی صفحه اصلی است. همچنین احتمال استفاده از صفحه نمایش 4.7 اینچی و چیپست A13 Bionic مشابه آی‌فون 11 هم از ادعاهای دیگری هستند که در این گزارش دیده می‌شوند.

اگرچه ما گزارش‌های ضد و نقیضی در این خصوص دریافت کردیم، اما آنچه مشخص است به احتمال زیاد آی‌فون 9 دارای طراحی برگرفته از آی‌فون 8 خواهد بود. از طرفی هم می‌دانیم که کلید میانی صفحه اصلی لمسی و با دوربین سلفی گوشی هم با قابلیت شناسایی صورت خواهد بود چرا که اپل هرگز امکانات را فدای ارزانی نمی‌کند. با این تفاسیر آی‌فون 9 به احتمال زیاد صفحه نمایش بزرگتری خواهد داشت که با سیاست‌های جدید این کمپانی در سال 2020 تطابق بیشتری دارد.

این اولین مدل ارزان قیمت آی‌فون از زمان iPhone SE در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.شایعه آی‌فون ارزان قیمت چند سالی است که به گوش می‌رسد. اواخر سال 2019 باز هم اخباری مبنی بر  آی‌فون ارزان قیمت به گوش رسید. آیا بالاخره انتظارها به سر رسیده و طرفداران آی‌فون می‌توانند با هزینه کمتری این گوشی را تهیه کنند؟ در هر صورت باید چند هفته منتظر باشیم تا ببینیم اپل بالاخره چه تصمیماتی در خصوص آی‌فون‌های ارزانش در سر دارد.

https://mag.charkhoneh.com/7856
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *