اپلیکیشن پرسپولیس رونمایی شد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » اپلیکیشن پرسپولیس رونمایی شد
اپلیکیشن پرسپولیس رونمایی شد
دانلود اپلیکیشن پرسپولیس
فهرست محتوا

عصر روز شنبه در هتل پارسیان اوین و با حضور محمدحسن انصاری‌فرد، افشین پیروانی، یحیی گل‌محمدی، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیران ایرانسل و چارخونه، از اپلیکیشن پرسپولیس رونمایی شد. در این مراسم پس از رونمایی از اپلیکیش رسمی پرسپولیس، عرضه و دانلود اپلیکیشن پرسپولیس در اختیار چارخونه قرار گرفت.

به گزارش مجله چارخونه، شنبه عصر، اپلیکیشن پرسپولیس با شعار «تو هم پرسپولیسی باش» رونمایی شد. هواداران میلیونی تیم محبوب پایتخت می‌توانند این برنامه را از بازار محتوایی چارخونه دریافت کنند. در طراحی این اپلیکیشن تلاش شده است تا در کنار خدمات مربوط به ورزش و هواداری، خدمات متنوع دیگری نیز برای هواداران در نظر گرفته شود که در زندگی روزمره آنها و افزایش کیفیت زندگی شهروندی آنها تأثیرگذار خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن پرسپولیس

این اپلیکیشن، سامانه رسمی هواداری باشگاه پرسپولیس است که توسط شرکت آتیه داده پرداز توسعه داده شده است. با استفاده از این اپلیکیشن، هواداران باشگاه پرسپولیس می‌توانند از طریق تلفن‌های هوشمند خود همراه و در کنار تیم محبوب خود باشند.

بخش اخبار

پس از دانلود اپلیکیشن پرسپولیس و ورد به آن در اولین بخش، هواداران مجموعه‌ای از آخرین و اختصاصی‌ترین اخبار، تصاویر و ویدئوها از تیم محبوب خود را در اختیار خواهند داشت. در حقیقت با دانلود اپلیکیشن پرسپولیس هواداران قادر خواهند بود تا اخبار اختصاصی مربوط به باشگاه پرسپولیس را قبل از انتشار در هر رسانه خبری دیگری از طریق این اپلیکیشن دریافت نمایند.

محتوای اختصاصی

هر روز و هر لحظه، محتواهای اختصاصی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود و هواداران از طریق این یخش به این محتوای اختصاصی که در هیچ رسانه دیگری منتشر نخواهد شد، دسترسی خواهند داشت.

آخرین نتایج

در بخش آخرین نتایج هواداران با استفاده از این اپلیکیشن به نتایج لحظه‌ای مسابقات تیم محبوب خود در دسترسی خواهند داشت.

پیش‌بینی

یکی از دقیق‌ترین و به‌روزترین سامانه‌های پیش‌بینی در این اپلیکیشن قرار گرفته است تا هواداران نتایج مسابقات مختلف تیم خود و تیم‌های دیگر را پیش‌بینی کرده، امتیاز بگیرند.

جدول لیگ

بر اساس آخرین نتایج مسابقات لیگ جدول لیگ به‌روزرسانی می‌شود تا هواداران از رتبه‌بندی این جدول مطلع شوند.

معرفی تیم

معرفی بازیکنان، کادر مربیان تیم، مدیران و تاریخچه تیم نیز در این اپلیکیشن قرار گرفته تا هواداران با تیم خود بیش از پیش آشنا شوند.

خرید شارژ

از طریق دانلود اپلیکیشن پرسپولیس هواداران قادر خواهند بود تا کلیه سیم‌کارت‌های تلفن همراه اعتباری خود و یا دوستان و آشنایانشان را شارژ کرده و از این طریق، به تیم محبوب خود نیز از نظر مالی کمک نمایند. در آینده نیز خدمات متنوع دیگری به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد تا آنجا که هواداران قادر خواهند بود یک روز خود را با استفاده از خدمات این اپلیکیشن سپری کرده و از خدمات متنوع آن استفاده نمایند. اپلیکیشن پرسپولیس را از چارخونه دانلود کنید و دوستان پرسپولیسی خود را نیز مطلع کنید.

https://mag.charkhoneh.com/7867
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *