چوب حراج شیاومی به گوشی‌های Redmi K20

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » چوب حراج شیاومی به گوشی‌های Redmi K20
چوب حراج شیاومی به گوشی‌های Redmi K20
فهرست محتوا

شیاومی به تازگی فروش گوشی‌های Redmi K30 خود را در چین آغاز کرده‌است. این در حالی است که هنوز تعداد قابل توجهی از گوشی‌های Redmi K20 در بازار باقی مانده‌ که به فروش نرسیده‌اند. این کمپانی برای به فروش رسیدن باقی مانده موجودی این گوشی‌ها و همچنین به مناسبت جشن سال نو Lunar چوب حراج به مدل‌های باقی مانده  Redmi K20 Pro Primium زده و آن‌ها را با قیمت  تنها 799 یوان یعنی معادل 403 دلار به فروش می‌رساند.

به گزارش مجله چارخونه، Redmi K20 pro در ابتدا با چیپ ست اسنپ دراگون 855 به بازار وارد شد. اما این مدل گوشی هوشمند بعدها با مدل به روزرسانی شده و از نوع پریمیوم جایگزین شد که از چیپ ست اسنپ دراگون 855+SoC بهره می‌برد. این تلفن هم اکنون در وبسایت رسمی شیاومی با رم 12 گیگ و حافظه جانبی 512 گیگ به صورت آنلاین به فروش می‌رسد. در واقع این حافظه 512 گیگ تنها سایز حافظه باقی مانده این گوشی‌ها است که هم اکنون در سایت شیاومی برای فروش موجود است.

این مدل گوشی‌ها در ابتدا با قیمت 3199 یوان به بازار معرفی شدند. اما اندکی بعد در ماه دسامبر با قیمت 2999 یوان به حراج گذاشته شدند. حالا بار دیگر شاهد حراج شگفت انگیز آن‌ها و این بار با قیمت فقط 799 یوان هستیم. گویا این بار شیاومی واقعا چوب حراج به این محصول خود زده است.

انتظار می‌رود کمپانی شیاومی در ماه فوریه مدل MI10 را به بازار معرفی کند و خط فروش آن را در بارسلونا آغاز کند. در این میان به احتمال زیاد Redmi هم مدل جدید RedmiK30 pro را رونمایی می‌کند که از چیپست اسنپ دراگون 865 برخوردار خواهد بود. با این تفاسیر ماه آینده خبرهای هیجان انگیزی برای طرفداران شیاومی به همراه خواهد داشت. پس همچنان با ما همراه باشید تا از آخرین خبرهای برند محبوبتان آگاه شوید.

https://mag.charkhoneh.com/7887
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *