بازی منچ حرفه‌ای؛ بازی نوستالژی روزهای کودکی!

مجله چارخونه » بازی » تفننی » بازی منچ حرفه‌ای؛ بازی نوستالژی روزهای کودکی!
بازی منچ حرفه‌ای؛ بازی نوستالژی روزهای کودکی!
دانلود بازی منچ حرفه‌ای
فهرست محتوا

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های کلاسیک و نوستالژی هستید، این مطلب از مجله چارخونه را ازدست ندهید. بازی منچ حرفه‌ای همان منچ خودمان است؛ با این تفاوت که به‌جای صفحه بازی و مهره‌های رنگارنگ آن با گوشی اندرویدی خود سروکار دارید. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود بازی منچ حرفه‌ای بپردازیم.

نصب و دانلود بازی منچ حرفه‌ای

گروه برنامه نویسی کوثر بازی منچ حرفه‌ای را با کیفیتی مناسب ارائه کرده است. شاید پیش‌ از این برخی محصولات این گروه مانند مین‌روب، اینستا دانلودر، منچ پرندگان خشمگین و… را دیده باشید. بازی منچ حرفه‌ای با حجم 13 مگابایت در دسته‌بندی بازی‌های تفننی قرار می‌گیرد. این بازی در بخش‌های بازی جدید، ادامه بازی، قوانین بازی، تنظیمات و… ارائه شده است. سازندگان بازی منچ حرفه‌ای همه قوانین منچ را به‌خوبی روی این بازی موبایلی پیاده کرده‌اند. گرافیک بازی منچ حرفه‌ای در حدی متوسط است و تقریباً می‌تواند شما را راضی کند. خوشبختانه در بازی منچ حرفه‌ای هیچ‌یک از بازیکنان قادر نیستند با تقلب عنوان برنده را به‌دوش بکشد! بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید نتیجه بازی را بپذیرید.

نحوه اجرای بازی

هرچند که به‌احتمال زیاد نحوه اجرای بازی را می‌دانید؛ اما برای دوستانی که اطلاعی از شیوه اجرای بازی منچ ندارند، آن را توضیح خواهیم داد. این بازی قدیمی برای دو الی چهار بازیکن به‌صورت همزمان طراحی شده است. یک صفحه بازی، چهار گروه چهارتایی از مهره‌های آبی، سبز، قرمز و زرد و یک تا دو تاس از ابزارهای منچ هستند. هریک از بازیکنان به‌نوبت تاس می‌ریزند و فقط زمانی می‌توانند بازی را شروع کنند که تاس عدد شش را نشان دهد. پس از آن بازیکنان تاس ریخته و مطابق عددی که به‌نمایش درآمده، روی خانه‌های متوالی بازی جلو می‌روند.

در این بازی اگر مهره‌ای به محل مهره دیگر برسد، می‌تواند آن را از بازی اخراج کرده و خودش در محل مهره قبلی قرار بگیرد. عدد شش در این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به‌این‌ترتیب اگر شش نصیبتان شد، به‌عنوان جایزه می‌توانید یک‌بار دیگر تاس بریزید. بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه مهره‌های یک رنگ صفحه بازی را دور زده و به خانه‌های امن خود برسند. هر بازیکنی که زودتر بتواند مهره‌هایش را وارد خانه امن کند، برنده این رقابت خواهد شد.

بازی جدید

پس از دانلود بازی منچ حرفه‌ای برای شروع بازی منچ حرفه‌ای روی گرینه بازی جدید ضربه بزنید. وارد صفحه‌ای تازه می‌شوید که در آن می‌توان هویت هر رنگ از مهره‌ها را با استفاده از سه اصطلاح بازیکن، کامپیوتر و هیچ‌کدام انتخاب کرد. برای شروع بازی دست‌کم یکی از مهره‌ها را باید بازیکن کنترل کند و اگر هر چهار مهره تحت کنترل گزینه هیچ‌کدام باشند، بازی اجرا نخواهد شد.

پایین‌تر از این بخش سطح بازی منچ حرفه‌ای را مشخص کنید. سه گزینه آسان، معمولی و سخت برای تعیین سطح بازی درنظر گرفته شده‌اند. در بخش تنظیمات می‌توانید عدد شروع بازی را از میان سه گزینه شش، شش و دو، شش و دو و چهار انتخاب کنید. برای مثال اگر شما جلوی گزینه آخر یعنی شش و دو و چهار تیک زده باشید، با نمایش هریک از این اعداد روی تاس مجاز به شروع بازی خواهید بود.

اجرای بازی در منچ حرفه‌ای

پس از ورود به قسمت اصلی بازی منچ حرفه‌ای صفحه‌ای رنگارنگ ویژه این بازی را می‌بینید که مانند خطوط هوایی طراحی شده‌اند. هریک از مهره‌ها نیز با ظاهری شبیه هواپیما در این صفحه حضور دارند. نوبت به بازی هر مهره که برسد، اطراف تاس به رنگ مهره موردنظر درمی‌آید. پس از کلیک بر نوشته Roll که روی تاس حک شده، شاهد چرخش تاس و نمایش یک عدد خواهیم بود. پس از ظاهرشدن عدد، همه مهره‌هایی که نوبت حرکتشان است، با روشن و خاموش‌شدن به شما هشدار حرکت می‌دهند. برای حرکت هرکدامشان که خواستید، کافی است ضربه‌ای به مهره بزنید. در این بازی قاعده اخراج مهره حریف پابرجا است.

با کلیک روی آیکون سه خط پایین صفحه چند گزینه برای کنترل بیشتر بازی به‌نمایش درمی‌آید. اگر روی دو تاس کلیک کنید، بازی منچ حرفه‌ای شما با ریختن دو تاس ادامه پیدا خواهد کرد. به‌دلیل کوچکی صفحه بازی با فعال‌سازی گزینه زوم، صفحه منچ را بزرگ‌تر ببینید. اگر بازی را در سطح آسان انتخاب کنید، تاس بیشتر عدد شش را نمایش می‌دهد. همچنین با سخت‌تر شدن بازی، اعداد با ارزش کم به‌دفعات تکرار می‌شوند.

سخن پایانی

بازی منچ حرفه‌ای می‌تواند یادآور روزهای خوب دوران کودکی باشد. این بازی اندرویدی در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه افراد را دور یک‌دیگر جمع خواهد کرد. تعیین درجه سختی، ذخیره میزان پیشرفت در بازی، امکان شخصی‌سازی و… از نقاط قوت بازی منچ حرفه‌ای هستند. برای دانلود بازی منچ حرفه‌ای و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code کمک بگیرید.

برای دانلود و نصب بازی منچ حرفه‌ای بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8034
2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *