حراج فوق‌العاده هدفون‌های جبرا در ای‌بی

مجله چارخونه » فناوری » حراج فوق‌العاده هدفون‌های جبرا در ای‌بی
حراج فوق‌العاده هدفون‌های جبرا در ای‌بی
فهرست محتوا

بسیاری از افراد فقط به سبب برندینگ اپل و بازاریابی خوب آن ایرپاد را به بسیاری برندهای دیگر ترجیح می‌دهند. این افراد حتی به امکانات و پیشنهادهای ویژه در شرکت‌های دیگر توجه نمی‌کنند و به همین سبب گزینه‌های بسیار خوبی را از دست می‌دهند.

به گزارش مجله چارخونه، در واقع با پیشرفت تکنولوژی و رقابت تنگاتنگ میان برندهای مختلف هر روز شاهد ظهور خلاقیت‌ها و امکانات بیشتری در این حوزه هستیم. به عنوان مثال در بررسی‌هایی که صورت گرفته از جبرا Elite65t این نتیجه بدست آمده که این هدفون‌ها از بسیاری جهات برتر از ایرپاد هستند. این هدفون‌ها در شرایط عادی 150 دلار قیمت دارند. اما با تخفیف ویژه‌ای که اکنون در ای‌بی بر آن اعمال شده‌است کاربران می‌توانند یک جفت از آن را فقط به مبلغ 50 دلار تهیه کنند که ضمانت 180 روزه مستقیم از جبرا هم دارند.

بی شک با این قیمت عالی این هدفون‌ها به سرعت به فروش خواهند رسید چون محصولات بسیار با کیفیتی هستند. به علاوه دوام و راحتی مناسبی هم دارند و به لطف میکروفن‌هایی که در هر دو گوش قرار می‌گیرند برای دریافت تماس بسیار مناسبند. آن‌ها دارای یک باتری 5 ساعته مقاوم هستند که به راحتی با ایرپاد رقابت می‌کند. به علاوه با قرار گرفتن در کیس کوچکی که دارند دو شارژر کامل دیگر هم به کاربران ارائه می‌دهد.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که جبرا خیلی بهتر از ایرپاد در گوش قرار می‌گیرد و فیکس می‌شود. بر همین اساس و با قرارگیری بهتر آن‌ها، کانال گوش به صورت کامل مسدود می‌شود و در نتیجه صداهای کمتری از محیط اطراف به گوش کاربران هدایت می‌شود. البته جبرا تنظیماتی برای تلفیق صدای محیط اطراف با صدایی که از هدفون خارج می‌شود هم دارد که کابران می‌توانند با روشن کردن این تنظیمات از آن استفاده کنند.

به علاوه جبرا امکان انتخاب دستیار صوتی مورد نظر را هم به کاربران می‌دهد. در واقع کاربران اپل بین الکسا و سیری و کاربران اندروید بین الکسا و دستیار صوتی گوگل یکی را انتخاب می‌کنند.

https://mag.charkhoneh.com/8048
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *