نقد و بررسی برنامه فانوس؛ حسابداری مطمئن و آنلاین!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » نقد و بررسی برنامه فانوس؛ حسابداری مطمئن و آنلاین!
نقد و بررسی برنامه فانوس؛ حسابداری مطمئن و آنلاین!
دانلود برنامه فانوس
فهرست محتوا

برنامه فانوس نقش حسابدار شخصی شما را ایفا می‌کند تا حساب دقیقی از روند خرج‌کردن پول‌هایتان داشته باشید. دانلود برنامه فانوس در پس‌انداز پول‌ها و جلوگیری از خرج‌های اضافه اهمیت دارد. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه فانوس بپردازیم.

دانلود برنامه فانوس

اگر نمی‌دانید پول‌هایی که به‌دست آورده‌اید، کجا و چگونه خرج شده‌اند، حتماً به دانلود برنامه فانوس نیاز دارید. این برنامه با حجم 15 مگابایت در دسته‌بندی مالی ارائه شده است و دستیار خوبی برای مدیریت حساب‌های شما خواهد بود. خوشبختانه برای دانلود برنامه فانوس لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. امنیت بالای این برنامه باعث شده کاربران زیادی برای انتقالات مالی خود از فانوس کمک بگیرند. تراکنش‌های بانکی شما به‌شکل خودکار در فانوس ثبت می‌شوند. اگر از قیمت اموال‌تان اطلاع دقیق ندارید، با برنامه فانوس می‌توانید از ارزش ریالی دارایی‌تان باخبر شوید. برای استفاده از امکانات این برنامه باید با واردکردن شماره تلفن‌همراه در آن ثبت‌نام کنید.

پس از ورود به برنامه باید رمزی را انتخاب کنید تا با محدودیت دسترسی دیگران به فانوس امنیت اطلاعاتتان را بالا ببرید. همچنین اگر گوشی شما مجهز به حسگر اثر انگشت باشد، راحت‌تر به فانوس دسترسی خواهید داشت. این برنامه از قسمت‌های مختلفی مانندی خانه، دخل و خرج، گزارش‌ها، ابزارها و پیشنهادهای سرمایه‌گذاری ساخته شده است.

دخل و خرج

برنامه فانوس با دسترسی که به آن می‌دهید، پیامک‌های بانکی شما را آنالیز می‌کند. سپس دریافتی‌ها و پرداختی‌های ماه اخیر را مشخص و هریک را به‌شکلی جداگانه ارائه می‌دهد. ابتدای صفحه یک خط رنگی سبز و قرمز می‌بینید که براساس دریافتی‌ها و پرداختی‌ها کشیده شده است.

کمی پایین‌تر همه تراکنش‌هایتان در فهرستی مرتب شده‌اند. در این فهرست ساعت و روز تراکنش، مبلغ تراکنش و نام بانکتان را مشاهده می‌کنید. اگر روی گزینه ویرایش ضربه بزنید، می‌توانید اطلاعات بیشتری در فانوس ثبت کنید. در بخش توضیحات اطلاعات اضافه موردنظرتان را بنویسید.

همچنین با لمس گزینه شکستن مبلغ، یک تراکنش را به بخش‌های مختلف تقسیم و اطلاعاتی را شامل دسته‌بندی و توضیحات برای آن ثبت کنید. درصورت تمایل با گزینه پنهان، تراکنش و اطلاعات آن را در برنامه فانوس مخفی کنید. در بخش دسته‌بندی با تگ‌های مختلفی روبرو می‌شوید که تراکنش‌هایتان را گروه‌بندی می‌کند. تگ‌های حقوق، خرجی منزل، دریافت وام و قرض، دریافت طلب و دنگ، فروش دارایی و… ازجمله این گروه‌بندی‌ها هستند. به‌این‌ترتیب با مشخص‌کردن تگ، فهرستی از تراکنش‌های یک گروه‌بندی دراختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین شما امکان افزودن دسته‌بندی یا زیردسته جدید را نیز دارید.

ارایه گزارش‌های دقیق

هرچند همه تراکنش‌هایتان به‌صورت اتوماتیک در برنامه ذخیره می‌شود، اما فانوس به شما یک خروجی اکسل نیز می‌دهد. اگر می‌خواهید یک گزارش مالی دقیق داشته باشید، از خروجی اکسل کمک بگیرید. شما می‌توانید فیلترهای مختلف نوع تراکنش، منبع، تاریخ، نوع دسته‌بندی و وضعیت نمایش تراکنش را به فایل اکسل اضافه کنید و آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف به‌اشتراک بگذارید.

گزینه مرتب‌سازی تراکنش‌ها را براساس تاریخ و مبلغ ارائه می‌دهد. با استفاده از فیلتر، تراکنش‌ها را محدود کنید تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود. البته همه دخل و خرج شما ازطریق حساب بانکی صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین در برنامه فانوس آیکون پلاس برای ثبت دخل و خرج جدید درنظر گرفته شده است.

دارایی‌ها

برنامه فانوس برای اینکه به‌خوبی به امورات مالی‌تان رسیدگی کند، به فهرستی دقیق از دارایی‌هایتان نیاز دارد. اطلاعات حساب بانکی شما به‌طور خودکار در برنامه فانوس ثبت و جزو دارایی‌هایتان محسوب می‌شود. شما می‌توانید با ضربه روی آیکون پلاس طلا، سکه، پول نقد، ارز، اوراق بهادار و حساب بانکی را به‌عنوان دارایی خود برای برنامه تعریف کنید. تاریخ خرید، ارزش دارایی هنگام خرید و… ازجمله آیتم‌ها و اطلاعاتی است که برای ثبت دارایی جدید به آن نیاز دارید.

گزارش‌ها

توجه به گزارش‌های مالی راهکاری مناسب برای جلوگیری از زیان مالی به‌نظر می‌رسد. برنامه فانوس برای تراکنش‌ها و نقل‌وانتقالات مالی شما گزارشی تهیه کرده و آن را به چند شکل به‌نمایش می‌گذارد.

در بخش گزارش با سه قسمت دریافتی‌ها، پرداختی‌ها و جامع مواجه می‌شوید. برای مشاهده همه پرداختی‌ها و دریافتی‌هایتان از راه‌ها و دسته‌بندی‌های گوناگون به این قسمت سری بزنید. نموداری دایره‌ای می‌بینید که دریافتی‌ها و پرداختی‌های شما را به‌تفکیک دسته‌بندی ارائه می‌دهد. قسمت جامع در قالب یک نمودار میزان پرداختی‌ها و دریافتی‌هایتان را ترسیم و شما را نسبت به وضعیت کلی مالی‌تان آگاه می‌کند. این نمودار وضعیت مالی یک سال شما را براساس ماه به‌نمایش می‌گذارد.

سخن پایانی

دانلود برنامه فانوس شما را از متحمل‌شدن ضررهای مالی نجات می‌دهد. ارائه گزارش‌ها و نمودارهای مختلف مالی، پیشنهاداتی برای سرمایه‌گذاری، ثبت دخل و خرج و… از ویژگی‌های مختلف فانوس هستند. برای دانلود و نصب برنامه فانوس می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه فانوس بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8158
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *