تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند جدید ال‌جی با دوربین چهارگانه

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند جدید ال‌جی با دوربین چهارگانه
تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند جدید ال‌جی با دوربین چهارگانه
فهرست محتوا

به‌تازگی تصاویری از پنل پشتی تلفن جدید ال‌جی V60 ThinQ منتشر شده که نشان می‌دهد به‌احتمال زیاد این گوشی جدید از دوربین چهارگانه برخوردار است. البته این تصاویر فقط پیش‌بینی‌هایی احتمالی از تلفن جدید بودند؛ اما با تصاویری که به‌تازگی از V60 ThinQ توسط ایوان بلس منتشر شده، چهارگانه بودن دوربین تلفن جدید ال‌جی برای همه مسلم شده است.

به گزارش مجله چارخونه، تاکنون هر تصویری که توسط ایوان از تلفن‌های جدید منتشر شده با تصاویر واقعی سازگار بوده است؛ بنابراین این بار هم می‌توان به‌درستی این تصاویر منتشر شده، اعتماد کرد.

از سوی دیگر بر اساس این تصاویر منتشر شده و ازآنجاکه دوربین سلفی در میانه دستگاه قرارگرفته است به‌احتمال زیاد تلفن جدید ال‌جی از صفحه‌نمایش فرورفته برخوردار خواهد بود. به‌علاوه تصاویر حاکی از آن است که این تلفن از چهار میکروفون و یک باتری 5000 میلی‌آمپری هم برخوردار است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که پنل پشتی V60 ThinQ همانند این تصاویر شفاف نخواهد بود.

بر اساس اخبار منتشر شده از منابع معتبر این دستگاه هوشمند در بخش پایینی خود از پورت USB-C برخوردار خواهد بود که در کنار بلندگو و محفظه هدفون 3.5 میلی‌متری آن قرار دارد.

اگرچه هنوز هیچ‌یک از مقامات رسمی شرکت ال‌جی از ThinQ v60 صحبتی به میان نیاورنده‌اند؛ اما بر اساس اخباری که در دسامبر گذشته توسط کره جنوبی منتشر شد، قرار بود که این تلفن با فناوری 5 جی و صفحه‌نمایش بهبودیافته خود اواخر همین ماه در MWC رونمایی شود؛ اما ازآنجاکه برگزاری این نمایشگاه به صورت کامل به دلیل ویروس کرونا لغو شده است به‌طور دقیق نمی‌توان گفت در چه زمانی به‌صورت رسمی از این گوشی رونمایی شود.

https://mag.charkhoneh.com/8175
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *