بازی تهیه پیتزا؛ آموزش آشپزی کنار یک بازی سرگرم‌کننده!

مجله چارخونه » بازی » تفننی » بازی تهیه پیتزا؛ آموزش آشپزی کنار یک بازی سرگرم‌کننده!
بازی تهیه پیتزا؛ آموزش آشپزی کنار یک بازی سرگرم‌کننده!
دانلود بازی تهیه پیتزا
فهرست محتوا

بازی‌های سبک تفننی از محبوب‌ترین گیم‌هایی هستند که کاربران ایرانی آن‌ها را دانلود می‌کنند. در این‌گونه بازی‌ها معمولاً با سختی زیادی مواجه نیستید و به‌راحتی می‌توانید مراحل را پشت‌سر بگذارید. بازی‌های سبک تفننی بهترین گزینه برای اوقاتی هستند که حوصله فکرکردن به مسائل مختلف را ندارید. در این مطلب با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود بازی تهیه پیتزا بپردازیم.

دانلود بازی تهیه پیتزا

برای دانلود بازی تهیه پیتزا فقط به 16 مگابایت اینترنت نیاز دارید. این بازی تفننی را شرکت ارائه کارن پردازش شرق افق ارائه کرده است. این تیم را پیش‌ازاین با بازی‌های نور و آینه، اسب‌سواری، لیگ برتر و… شناخته‌ایم. بازی تهیه پیتزا را براساس سیستم درون‌پرداختی طراحی کرده‌اند. شما تا 48 ساعت فرصت دارید به‌شکل رایگان از بازی تهیه پیتزا استفاده کنید؛ پس از آن با پرداخت روزانه 300 تومان یکی از کاربران این بازی خواهید بود.

بازی تهیه پیتزا ساختاری بسیار ساده دارد. پس از دانلود بازی تهیه پیتزا و نصب آن دچار سردرگمی نخواهید شد. پس از اجرای آن گزینه ورود به بازی را می‌بینید. آن را لمس کنید تا برای دقایقی این بازی اعتیادآور شما را سرگرم کند! موسیقی شاد و جذاب بازی تهیه پیتزا شما را سرحال می‌آورد. این بازی شما را با نحوه پخت پیتزا و سایر غذاهای پرطرفدار آشنا می‌کند. بنابراین اگر ذره‌ای به آشپزی علاقه دارید، بازی تهیه پیتزا را ازدست ندهید. پس از تجربه بازی تهیه پیتزا درصورت تمایل اشتراک بازی را لغو کنید تا از اعتبار حسابتان کسر نشود. برای لغو اشتراک سری به منوی کشویی برنامه بزنید و گزینه لغو اشتراک را لمس کنید.

اجرای بازی تهیه پیتزا

دوربین بازی شما را به فضای آشپزخانه و میز کار آشپزی می‌برد. ابزار آشپزی یک گوشه کنار هم چیده شده‌اند و در هر مرحله یک ماده از مواد تشکیل دهنده غذا روی تخته آشپزی به‌نمایش درمی‌آید. شما باید طبق دستورالعملی که بازی دراختیارتان می‌گذارد، گام‌به‌گام غذا را بپزید. برای مثال در مرحله اول مقداری گوشت را روی تخته می‌گذارید و با ضربات افقی و عمودی چاقو آن را به قطعات کوچک‌تر تقسیم می‌کنید. سپس با ضربات چاقو چند گوجه را حلقه می‌کنید. به‌همین ترتیب باید سایر موادی که روی میز قرار گرفته‌اند را مانند زیتون، قارچ، فلفل دلمه‌ای، پیاز و… با چاقو خرد و آماده طبخ کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بازی مراحل آماده‌شدن خمیر پیتزا و ریختن سس روی آن را ازپیش انجام داده و خمیری آماده دراختیارتان می‌گذارد.

برای خردکردن مواداولیه نیازی نیست حتماً دست خود را روی چاقو بکشید؛ کافی است انگشت خود را روی هرجای دلخواهی از صفحه بگذارید و به‌سمت پایین حرکت دهید. باتوجه به کوچکی چاقو این نکته یک مزیت محسوب می‌شود. پس از پخت پیتزا نوبت به یکی دیگر از جذابیت‌های بازی تهیه پیتزا می‌رسد. در این مرحله شما باید پیتزا را با موادی که دراختیارتان گذاشته شده به بهترین شکل تزیین کنید. برخلاف بخش پخت‌وپز که تابع دستورات بازی بودید، در این قسمت نیازی به پیروی از هیچ دستورالعملی ندارید. شما می‌توانید پیتزای موردعلاقه‌تان را به هر شکلی که می‌پسندید و با خلاقیت خودتان تزیین کنید. البته میزان استفاده از مواد نامحدود نیست و به اندازه‌ای بستگی دارد که در ظرف ریخته شده است. همچنین هیچ اجباری ندارید که از همه مواد داخل ظرف‌ها استفاده کنید! فقط به‌اندازه‌ای از آن‌ها کمک بگیرید که پیتزای شما را به غذایی اشتهاآور تبدیل کند.

پخت و سرو غذا

پس از تزیین پیتزا باید آن را در فر بگذارید تا حسابی بپزد. گام بعدی اضافه‌کردن چاشنی روی سطح پخته‌شده پیتزا است. شما می‌توانید کمی پنیر پیتزای رنده‌شده یا سبزیجات معطر روی آن بریزید. پس از آماده‌شدن غذا دو گزینه دوربین و پخت مجدد غذا پیش رویتان قرار می‌گیرد. اگر گزینه دوربین را لمس کنید، می‌توانید از پیتزای تزیین‌شده خود عکسی گرفته و آن را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید. با لمس گزینه پخت مجدد غذا باید از نو پیتزای محبوبتان را بپزید.

سخن پایانی

دانلود بازی تهیه پیتزا کنار سرگرم‌کردنتان به شما نحوه پخت این غذای محبوب، تزیین و سرو آن را آموزش می‌دهد. برای دانلود بازی تهیه پیتزا و نصب آن روی گوشی خود می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8192
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *