چارخونه با تشویق مردم به در خانه ماندن به مبارزه با کرونا رفت

مجله چارخونه » خبر » خبرهای چارخونه » چارخونه با تشویق مردم به در خانه ماندن به مبارزه با کرونا رفت
چارخونه با تشویق مردم به در خانه ماندن به مبارزه با کرونا رفت
فهرست محتوا

با شیوع ویروس کرونا (کوید ۱۹) در سراسر جهان که سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان پدیده‌ای «همه گیر» شناسایی و اعلام کرد، ایران نیز برای کنترل و کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و دورکاری برخی ادارات و شرکت‌ها از مردم خواست تا در منزل بمانند و با رعایت کلیه نکات بهداشتی از انتقال این ویروس جلوگیری کنند.

به گزارش مجله چارخونه، این وضعیت، شرایط ویژه‌ای را پیش روی مردم قرار داده است. از یک‌سو تامین نیازهای علمی، آموزشی و اطلاع‌رسانی دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرآموزان و از سوی دیگر در پیش بودن تعطیلات نوروز و اوقات فراغت مردم که می‌بایست در منزل سپری شود.

در این شرایط نقش پلتفرم‌های ارایه محتوای دیجیتال پررنگ‌تر می‌شود. سعید رسول‌اف مدیرعامل چارخونه می‌گوید: چارخونه پلتفرم سرگرمی و بازار محتوای دیجیتال است و برای این روزها برنامه‌های متعددی فراهم کرده است.

او ادامه می‌دهد: ابتدا با همکاری اپراتور ایرانسل اینترنت کاربران چارخونه و بخش راویتو (که ویژه ارایه محتواهای تولیدی کاربران است) برای دانلود برنامه، بازی، موسیقی و کتاب رایگان شد ‌و تماشای فیلم و سریال با اینترنت نیم‌بها است.

همچنین در ایام نوروز، هر روز تعدادی از برترین محتواهای دیجیتال اعم از بازی، برنامه، فیلم، موسیقی و کتاب به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه به کاربران ارایه می‌شود. سرویس اشتراک فیلم چارخونه نیز ۲۴ ساعت به صورت رایگان برای تماشای فیلم سینمایی و سریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

رسول‌اف می‌گوید: چارخونه در راستای مسئولیت اجتماعی خود و فرهنگ سازی برای مبارزه با کرونا، با همکاری معاونت امور محتوای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضای ویژه‌ای در بخش راویتو چارخونه برای ارائه محتواهای تولیدی کاربران با موضوع راهکارهای پیشگیری از کرونا ایجاد کرده است.

همه معلمان، اساتید، مربیان و افراد واجد دانش، مهارت و تخصص می‌توانند برای انتشار محتوای آموزشی خود، کمک به غنی‌کردن اوقات فراغت مردم و برگزاری کمپین‌های محتوایی برای کاربران در ایام مبارزه با ویروس کرونا، به راحتی با چارخونه همکاری کنند.

علاقه مندان برای دسترسی به محتواهای مذکور می‌توانند به وب سایت چارخونه به نشانی www.charkhoneh.com مراجعه و اپلیکیشن چارخونه را نصب کنند و از محتواهای بازار محتوای دیجیتال بهره‌مند شوند.

https://mag.charkhoneh.com/8285
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *