تصاویر درز پیدا کرده از آی‌فون 12 نمایانگر وجود اسکنر LiDar فرضی در این دستگاه است

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » تصاویر درز پیدا کرده از آی‌فون 12 نمایانگر وجود اسکنر LiDar فرضی در این دستگاه است
تصاویر درز پیدا کرده از آی‌فون 12 نمایانگر وجود اسکنر LiDar فرضی در این دستگاه است
فهرست محتوا

بر اساس شایعات منتشر شده در خصوص آی‌فون‌های 2020 انتظار می‌رفت که این دستگاه‌های هوشمند جدید به دوربین‌های سه بعدی مجهز باشند. گفته شده بود که آی‌فون‌های جدید به لطف ویژگی‌های سخت افزاری اضافی خود از دوربین‌هایی برخوردار خواهند بود که تجربیه دلنشینی از قابلیت‌های واقعیت افزوده از دنیای پیرامون به کاربران اهدا می‌کنند. اما اکنون با تصاویر درز پیدا کرده جدید به نظر می‌رسد این شایعات به واقعیت نزدیک شده‌اند.

به گزارش مجله چارخونه، این تصویر جدید که توسط کاربری با نام Coco_bit در توییتر به اشتراک گذاشته شده، پیش‌تر هم توسط کاربری با نام @conceptsiphone در اینستاگرام دیده شده بود. بر اساس این تصویر منتشر شده از آی‌فون 12، در پشت دستگاه یعنی درست در جایی که دوربین‌ها قرار دارند، یک لنز اضافی هم تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که اسکنر LiDar در این قسمت قرار خواهد گرفت.

اگرچه خیلی هم جای تعجب ندارد. می‌توان گفت اپل در واقع همیشه نسبت به قابلیت‌های واقعیت‌ افزوده علاقه نشان داده است. اما از طرفی اپل همیشه سعی می‌کند که قابلیت‌های جدیدش را برای نخستین بار در آی‌فون‌هایش بگنجاند و پس از آن که از کارایی این قابلیت‌های جدید و بازخورد مثبت آن اطمینان حاصل شود در آیپدها هم استفاده می‌کند. اما جالب اینجاست که آیپد پرو 2020 در واقع اولین محصول اپل است که پیش از آی‌فون به این قابلیت مجهز شده است. گویا بالاخره اپل هم تغییر رویه داده است.

https://mag.charkhoneh.com/8344
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *