تماشای لایو‌های اینستاگرام به نسخه تحت وب هم اضافه شد

مجله چارخونه » فناوری » تماشای لایو‌های اینستاگرام به نسخه تحت وب هم اضافه شد
تماشای لایو‌های اینستاگرام به نسخه تحت وب هم اضافه شد
فهرست محتوا

از آن‌جا که در این دوران، شیوع ویروس کرونا بیشتر افراد را خانه نشین کرده‌است، اغلب کاربران هم به اجبار وقت بیشتری را در خانه می‌گذرانند. در این میان بسیاری از افراد از وقت آزاد خود برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه شان استفاده می‌کنند. بسیاری نیز از آشپزی و هنرهای دستی استفاده می‌کنند تا اوقات فراغت خود را پرکنند. اما عده زیادی هم خود را در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام سرگرم می‌کنند.

به گزارش مجله چارخونه، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند لایوها یا فیدهای اینستاگرام را در دستگاهی به جز موبایل خود تماشا کنند اما از آن جا که اینستاگرام تاکنون لایوها را در برنامه وب خود قرار نمی‌داد به اجبار از همان موبایل استفاده می‌کردند. اما خبر خوب این که اگر شما هم از جمله کاربران ناراضی اینستاگرام بوده‌اید که به اجبار لایوهای آن را بر روی موبایلتان دنبال می‌کردید دیگر لازم نیست نگران باشید. از این پس می‌توانید لایوهای اینستاگرام خود را در دستگاه‌های دیگرتان هم مرور کنید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”920426458″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

تماشای لایوهای اینستاگرام بدون کامنت‌های مزاحم

گویا کاربران اینستاگرام اخیرا متوجه تغییراتی در نسخه وب این شبکه اجتماعی محبوب شده‌اند. بر اساس خبرهای منتشر شده لایوهای اینستاگرام جدیدا قابلیت استفاده و مشاهده در وب را هم پیدا کرده‌اند و این تجربه آشنایی برای کاربران اینستاگرام است که اگرچه فقط از استریم‌های دو نفره پشتیبانی می‌کند اما در عوض فضای نوشتن کامنت‌ها را هم از فضای پخش ویدئو مجزا کرده است. به این ترتیب ویدئوهای مورد نظر کاربران با وضوح بهتری دیده می‌شوند. مضاف بر این که با جداسازی کامنت‌ها از ویدئو دیگر لازم نیست نگران این باشید که نیمی از ویدئوی مورد نظرتان با کامنت‌های مختلف کاربران پوشیده شود.

ناگفته نماند کاربران هنوز مجاز به انتشار داده‌ها از طریق نسخه وب نیستند. بنابراین نمی‌توان از این نسخه به عنوان یک جایگزین کامل سرویس‌های پخش زنده یاد کرد. اما به احتمال زیاد می‌تواند برای موزیسین‌ها، افراد مشهور و خلاصه کاربرانی که می‌خواهند با طرفدارانشان در ارتباط باشند مفید واقع شود.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از این قابلیت جدید اینستاگرام به دست نیامده است اما نگران نباشید. در همین راستا همکاران ما در مجله چارخونه از اینستاگرام تقاضا کرده‌اند که جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه بدهد. پس همچنان با ما همراه باشید تا از اطلاعات بیشتری در خصوص دنیای تکنولوژی به دست آورید.

https://mag.charkhoneh.com/8355
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *