شیامی به دنبال اخذ تاییده برای Mi Note10Lite

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » شیامی به دنبال اخذ تاییده برای Mi Note10Lite
شیامی به دنبال اخذ تاییده برای Mi Note10Lite
فهرست محتوا

اگرچه هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی Mi Note10  در ماه نوامبر نگذشته است، اما گویا در همین فرصت کوتاه شیائومی درصدد برآمده که از نسخه Lite این دستگاه هم رونمایی کند.

به گزارش مجله چارخونه، به نظر می‌رسد Mi Note 10 Lite توسط NBTC تایلند و با کد M2002F4LG تایید شده است و این تاییدیه به نوعی اشاره به عرضه قریب الوقوع این دستگاه دارد.

اگرچه وبسایت این شرکت تایلندی که مجوز گواهینامه آن را صادر و تایید کرده‌است، به هیچ یک از مشخصات این تلفن اشاره ای نکرده است ، اما این دستگاه هوشمند ماه گذشته از فیلترهای FCC هم عبور کرده و در این روند کاری برخی از مشخصات آن ذکر شده است.

وجه تمایز Note 10 با Note 10 Lite در کجاست؟

به نظر می‌رسد Mi Note10Lite همانند Mi Note10 از اسنپ دراگون 730G SoC برخوردار باشد و با یک نمایشگر فول اچ دی 6.47 اینچ Amoled و باتری 5260 میلی آمپری 30 وات به بازار وارد شود. اما مشخصات مشترک این دو دستگاه همین جا تمام می‌شود و Mi Note 10 Lite در سایر بخش‌ها متفاوت از نسل پیشینش عمل می‌کند.

سندی که توسط شیائومی در وبسایت FCC به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد Mi Note10Lite دارای یک دوربین پنج تایی در پشت دستگاه است که ترکیبی از یک دوربین 64 مگاپیکسلی ، دو دوربین 8 مگاپیکسلی،‌ یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. به علاوه این تلفن هوشمند از فوکوس اتوماتیک لیزری هم برخوردار خواهد بود.

در نهایت در حالی که Mi Note 10 در حالت اوریجینال از اندروید 9 برخوردار بود، Mi Note 10Lite با اندروید 10 به دست کاربران می‌رسد. البته ما هنوز حتی یک کلمه هم در خصوص Mi Note10 Lite از هوآوی نشنیده‌ایم. اما انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه به بیرون درز پیدا کند. با ما همراه باشید تا از آخرین خبرهای برندهای محبوبتان مطلع شوید.

https://mag.charkhoneh.com/8362
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *