برنامه ادابازی؛ بازی هیجان‌انگیز گروهی!

مجله چارخونه » بازی » کلمات و دانستنی‌ها » برنامه ادابازی؛ بازی هیجان‌انگیز گروهی!
برنامه ادابازی؛ بازی هیجان‌انگیز گروهی!
دانلود برنامه ادابازی
فهرست محتوا

ادابازی یا پانتومیم یکی از بازی‌های جذابی است که می‌تواند حضور در دورهمی‌ها و جمع‌های خانوادگی را لذت‌بخش‌تر کند. دانلود برنامه ادابازی با قابلیت‌های مختلفش این بازی را بیش‌ازپیش دوست‌داشتنی خواهد کرد. درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به بررسی و دانلود برنامه ادابازی بپردازیم.

دانلود برنامه ادابازی

اگر فردی اجتماعی و برون‌گرا باشید، بدون‌شک با پانتومیم یا ادابازی آشنایی دارید. در این بازی یک کلمه، ضرب‌المثل، اصطلاح و… را بدون حرف‌زدن و فقط با حرکات بدن به‌نمایش درمی‌آورید تا اعضای تیم‌تان آن را حدس بزنند. با اضافه‌کردن چند قانون به ادابازی و بیشتر شدن هیجان آن، می‌توان ادابازی را آیتمی همیشگی در بیشتر مهمانی‌ها دانست.

برای دانلود برنامه ادابازی در گروه کلمات و دانستنی‌ها باید 12 مگابایت از حجم اینترنتتان را مصرف کنید. این برنامه در مناسبت‌های ملی، مذهبی و… جشنواره‌هایی برگزار می‌کند تا با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر از بخش‌های مختلف ادابازی لذت ببرید. این برنامه با کمک یک هوش مصنوعی و دستیاری به‌نام دورا شما را برای استفاده از قسمت‌های مختلف ادابازی راهنمایی می‌کند. ادابازی در بخش‌های خانه، بوووم، حساب کاربری، گردونه شانس، سبد خرید، رویدادها و خبرنامه ارائه شده است.

خانه

با کلیک روی علامت سؤال می‌توانید به اجرای مراحل ادابازی بپردازید. ابتدا باید برای چالش جدید یک نام انتخاب و تعداد گروه‌ها و دور بازی را مشخص کنید. تعداد گروه‌ها دست‌کم دو دسته و تعداد دور بازی حداقل سه مرحله است. با کلیک روی گزینه شروع، ادابازی شکل جدی‌تری پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید گروه‌تان نامی خلاق داشته باشد، روی گزینه ویرایش ضربه بزنید. این برنامه امتیازات بازی را ثبت می‌کند تا گروه برنده بدون تقلب مشخص شود. شما می‌توانید پانتومیم را به چند شکل متفاوت اجرا کنید. بیش از 16000 کلمه و اصطلاح غیرتکراری در ادابازی دراختیارتان قرار می‌گیرد. برای انتخاب هریک از دسته‌بندی‌ها و کلمه‌ای مناسب باید بخشی از سکه‌هایتان را بپردازید.

قسمت ترانه با جایزه پنج امتیازی به‌تازگی به ادابازی اضافه شده که با صرف 50 سکه می‌توانید لذت آن را تجربه کنید. دورا، دستیار ادابازی، یک کلمه را به‌شکل تصادفی برایتان انتخاب می‌کند؛ با لمس آیکون چشم آن را خواهید دید. نام ترانه‌ای از یکی از خوانندگان و چند خط از متن آهنگ به‌نمایش درمی‌آید. درصورت تمایل روی گزینه دوباره ضربه بزنید تا آهنگی دیگر جایگزین شود؛ البته هربار تغییر آهنگ یک امتیاز منفی به شما می‌دهد. شما فقط دو دقیقه برای برنده‌شدن فرصت دارید. اگر دچار خطا شدید، روی علامت تعجب کلیک کنید تا ثبت شود. انجام چهار خطا باعث شکستتان خواهد شد. پس از ضربه روی آیکون توقف باید از میان گزینه‌های صحیح و غلط نتیجه بازی را برای ادابازی مشخص کنید.

سرعت بازی را بالا ببرید

در بخش سرعتی با پرداخت 30 سکه یکی از بازی‌های یک تا سه امتیازی شامل هشت کلمه را انتخاب کنید. اگر 100 سکه بپردازید امتیازاتی نامحدود با تعداد کلماتی بدون محدودیت نصیبتان می‌شود. در این قسمت شما باید بتوانید در 135 ثانیه هشت کلمه را با ادابازی به هم‌گروهی‌هایتان برسانید. با لمس آیکون تیک سراغ کلمه بعدی خواهید رفت. آیکون دوباره، کلمه را با کسر امتیاز برایتان تغییر می‌دهد. درصورتی‌که همه کلمات را پاسخ دادید، روی آیکون پرچم کلیک کنید تا مسابقه تمام شود.

برای شرکت در قسمت ضرب‌المثل‌ها با سوالاتی بین دو تا 20 امتیاز نیازی به پرداخت سکه ندارید. این مرحله فقط 75 ثانیه زمان دراختیارتان قرار می‌دهد. برای هر 30 ثانیه زمان بیشتر که بخواهید، یک امتیاز منفی می‌گیرید. جایگزینی ضرب‌المثل نیز امتیازی منفی به شما می‌دهد. آسان‌ترین قسمت ادابازی بخش کلمه است. در این قسمت بدون نیاز به پرداخت سکه باید یکی از 18 دسته‌بندی شامل کارتون، کودکان، سلبریتی، شهر و کشور، خوراکی و… را انتخاب کنید. پس از انتخاب دسته‌بندی کلمه‌ای یک تا سه امتیازی به‌نمایش درمی‌آید. برای پشت‌سر گذاشتن این مرحله فقط 60 ثانیه زمان دراختیارتان قرار می‌گیرد.

سکه

گردون شانس را، سمت راست و بالای صفحه خانه، بچرخانید تا برنده سکه شوید. اگر خوش‌شانس باشید، 200 سکه هدیه می‌گیرید و در غیراین‌صورت هیچ چیز به‌دست نمی‌آورید. هر چهار ساعت یک‌بار می‌توانید گردونه شانس را بچرخانید؛ البته با تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی گردونه شانسی دوباره برای چرخش به شما می‌دهد. راه‌های دیگری نیز برای جمع‌آوری سکه رایگان وجود دارد. دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام 100 سکه، تماشای ویدیوی تبلیغاتی 50 سکه و عضویت در کانال تلگرام 100 سکه برایتان به‌ارمغان می‌آورد. اگر شارژ تلفن‌همراهتان را از ادابازی بخرید، 250 سکه نصیبتان می‌شود.

سخن پایانی

ادابازی سرگرمی و چالشی پرهیجان در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. برای تجربه لذت این بازی گروهی دانلود ادابازی را ازدست ندهید. اگر قصد دانلود برنامه ادابازی و نصب آن را دارید، می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code کمک بگیرید.

برای دانلود و نصب بازی ادابازی بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8396
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *