نقد و بررسی بازی Bomber Phantom؛ نبرد خلبانان ایرانی!

مجله چارخونه » بازی » اکشن » نقد و بررسی بازی Bomber Phantom؛ نبرد خلبانان ایرانی!
نقد و بررسی بازی Bomber Phantom؛ نبرد خلبانان ایرانی!
دانلود بازی Bomber Phantom
فهرست محتوا

انتخاب و دانلود یک بازی موبایلی جذاب راهکاری مناسب برای رهایی از حس کلافگی و بی‌حوصلگی است. اگر نمی‌دانید اوقات فراغتتان را چگونه پر کنید، سری به بازی‌های ژانر اکشن بزنید. بازی Bomber Phantom را طراحان کشورمان با گرافیکی قابل‌قبول ساخته‌اند. در این بازی شما شخصیت خلبانی ایرانی را هدایت می‌کنید که وظیفه دفاع از مرزهای ایران را برعهده دارد. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا با دانلود بازی Bomber Phantom به نقد و بررسی آن بپردازیم.

دانلود بازی Bomber Phantom

برای دانلود بازی Bomber Phantom به 49 مگابایت ترافیک اینترنتی نیاز دارید؛ بنابراین این بازی برای گوشی‌هایی با فضای کم حافظه نیز مناسب است. به‌احتمال زیاد موسیقی متن بازی را در سریال شوق پرواز شنیده باشید. این موسیقی حماسی شما را برای پیروزی در عملیات‌ها ترغیب می‌کند.

جریان بازی Bomber Phantom در مناطق غربی و جنوبی ایران اتفاق می‌افتد. شش جنگنده Miragr، F5، SU24 و… با امکانات مختلف دراختیارتان قرار می‌گیرد. بیش‌از 40 عملیات در سطح آسان، سخت و بی‌رحمانه طراحی شده تا در آن دشمنان را به خاک‌وخون بکشید!

بعضی از این عملیات‌ها در روز و برخی دیگر شب رخ می‌دهند. هرچند بازی قابلیت دید در شب را برای شما فراهم کرده، اما نمی‌توان از سختی این مراحل بازی صرف‌نظر کرد! شما با استفاده از سلاح‌های مختلفی مانند موشک‌های هدایت‌شونده، بمب‌های خوشه‌ای، راکت، تیربار و… می‌توانید به اهداف تعریف‌شده برای Bomber Phantom برسید و بهترین خلبان بازی شوید. صحنه نبرد برفراز آسمان است؛ اما دشمنان مثل موروملخ از دشت‌های باز، مناطق کوهستانی، دریا و آسمان به شما حمله می‌کنند. به‌این‌ترتیب باید همه تمرکز و دقتتان را به‌کار بگیرید تا پیروز این میدان شوید!

پس از دانلود بازی Bomber Phantom و نصب آن در منوی اصلی قرار می‌گیرید. گزینه‌های شروع، سازنده، برترین‌ها، تنظیمات، شروع، امتیاز، پروفایل شخصی و… از بخش‌های مختلف منو هستند. بااین‌وجود که بازی Bomber Phantom هنوز باید راه زیادی را تا رسیدن به ایده‌آل‌های یک بازی اکشن پرطرفدار طی کند، اما کاربران زیادی از گیم‌پلی آن لذت می‌برند. در قسمت برترین‌ها می‌توانید کاربرانی با بیشترین امتیاز کسب‌شده را ببینید.

شروع بازی

پس از لمس آیکون شروع خلبانی کارکشته را می‌بینید که راهنمایی‌های لازم برای اجرای بازی را به شما می‌گوید. بازی Bomber Phantom در سه حالت مرحله‌ای، نامحدود و رقابتی طراحی شده است.

در بخش مرحله‌ای، شما برای ارتقای درجه خلبانی‌تان باید ستاره‌های مراحل Bomber Phantom را به‌دست آورید. با انتخاب حالت نامحدود، می‌توانید امتیاز زیادی کسب کرده و به صدر جدول خلبانان برسید. حالت رقابتی در به‌روزرسانی‌های بعدی فعال خواهد شد.

طراحان بازی Bomber Phantom یک دایره را برای هدایت جنگنده طراحی کرده‌اند. با کشیدن انگشتتان روی محیط دایره جهت حرکت جنگنده را مشخص کنید. سمت راست و پایین صفحه نمایش نیز تجهیزات جنگی قرار گرفته‌اند. پس از هدف‌گیری روی سلاح جنگی موردنظر ضربه بزنید تا شلیک و تجهیزات دشمن نابود شود.

مرحله‌ای

با ورود به قسمت مرحله‌ای نقشه‌ای از مناطق جنگی می‌بینید. در هر مرحله هدفی خاص با درجه سختی معین درنظر گرفته شده است. هر مرحله از Bomber Phantom بخشی از مناطق جنگی را پوشش می‌دهد. در این قسمت پیش‌از شروع بازی اطلاعاتی شامل نام عملیات، هدف و سطح بازی نمایش داده می‌شود. برای پرواز در هر منطقه، باید امتیاز لازم را از مرحله قبلی به‌دست آورده باشید. خوشبختانه Bomber Phantom در بازی مرحله‌ای محدودیتی برای تعداد سلاح و تجهیزات مورداستفاده درنظر نگرفته است.

نامحدود

برای بازی در حالت نامحدود باید تجهیزات اضافی بخرید. امتیازهایی که درطول بازی به‌دست آورده‌اید، برای خرید سلاح به شما کمک می‌کنند. پس از تجهیز جنگنده و آمادگی خلبان بازی را شروع کنید. در حالت نامحدود دشمن نیز تجهیزات بیشتری دراختیار دارد و سطح بازی سخت‌تر از بازی مرحله‌ای است. در این مرحله اگر موشک‌های دشمن به‌سمت شما شلیک شد، با فعال‌سازی فیلتر جنگنده آن را نابود کنید.

فروشگاه

اگر می‌خواهید مدل جنگنده خود را تغییر دهید یا سلاح‌های بیشتری بخرید، سری به قسمت فروشگاه بزنید. با انتخاب هر جنگنده تعدادی سلاح نظامی به شما تعلق می‌گیرد. سمت راست صفحه نمایش اطلاعات کلی جنگنده را می‌بینید. تصویر کلی هر جنگنده در بخش مرکزی صفحه نمایش داده می‌شود. درصورت تمایل می‌توانید سرعت حرکت جنگنده را نیز تغییر دهید. انتهای صفحه سپر، موشک، راکت و… نیز جداگانه برای فروش قرار داده شده است. با استفاده از فروشگاه یا گردونه شانس Bomber Phantom سکه‌هایتان را افزایش دهید.

سخن پایانی

بازی Bomber Phantom در ژانر اکشن برای نوجوانانی طراحی شده که بازی‌های هیجانی را دوست دارند. این بازی نبرد میان خلبانان ایرانی و دشمنان را در مناطق جنگی جنوبی و غربی کشور به‌نمایش می‌گذارد. برای دانلود بازی Bomber Phantom و نصب آن از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب بازی Bomber Phantom بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/8508
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *