همگام سازی اطلاعات بین صفحه کلیدهای سامسونگ دیگر انجام نمی‌شود

مجله چارخونه » فناوری » همگام سازی اطلاعات بین صفحه کلیدهای سامسونگ دیگر انجام نمی‌شود
همگام سازی اطلاعات بین صفحه کلیدهای سامسونگ دیگر انجام نمی‌شود
فهرست محتوا

اگر شما هم از کاربران سامسونگ هستید و می‌خواهید تلفن فعلی خود را با گلکسی S20 یا دستگاه سامسونگ دیگری تعویض کنید، انتظار نداشته باشید که اطلاعات صفحه کلید خود را هم با خود به تلفن جدیدتان ببرید. شاید مجبور باشید دوباره اطلاعات خود را شخصی سازی کنید. گویا سامسونگ به همگام سازی اطلاعات صفحه کلید میان دستگاه‌های این برند پایان داده است.

به گزارش مجله چارخونه، بر اساس گزارش‌های به دست آمده از SamMobile سامسونگ از 13 ماه آپریل همگام سازی اطلاعات صفحه کلید توسط سرویس فضای ابری خود یا همان ICloud را میان دستگاه‌های هوشمند خود پایان بخشیده است.

لغات شخصی سازی شده کاربران به دستگاه جدید منتقل نمی‌شود

با این تفاسیر کاربران سامسونگ از این پس با تعویض دستگاه هوشمند خود، پیش بینی کلمات تایپ شده، لغات ذخیره شده و جزئیات زبانی دیگر را که در صفحه کلید خود ذخیره دارند، نمی‌توانند به دستگاه جدیدشان منتقل کنند.

ناگفته نماند سامسونگ تمام اطلاعات دیگر از جمله یادداشت‌های کاربران و اطلاعات مرورگران را همچنان همگام سازی می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد این اقدامی غیر معمول از جانب سامسونگ باشد. حالا باید دید علت این اقدام عجیب سامسونگ چه بوده است. نکته جالب اینجاست که تاریخ پیغام اخطار سامسونگ به کاربران در این خصوص به 15 مارس برمی‌گردد. اما در واقع تنها در چند روز گذشته به دست کاربران رسیده‌است.

البته اگر بخواهید از برنامه‌های دیگری از جمله Gboard و یا SwiftKey استفاده کنید، در این خصوص مشکل بزرگی برایتان پیش نخواهد آمد. به خصوص که بسیاری از این برنامه‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد بسیار زیادی در کنار ویژگی همگام سازی دارند. اما اگر سال‌هاست که از دستگاه‌های سامسونگ استفاده می‌کنید و صفحه کلید منحصر به فرد خود را شخصی سازی کرده‌اید شاید مجبور شوید آن را از ابتدا دوباره بسازید.

در هر صورت اگر هنوز هم به اطلاعات صفحه کلید دستگاه هوشمند خود وابسته هستید شاید بهتر است از همگام سازی اطلاعات خود توسط صفحه کلیدهای مجازی دیگر استفاده کنید. در این صورت احتمال دارد بتوانید اطلاعات شخصی سازی شده خود را حفظ کنید. با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار تکنولوژی مطلع شوید.

https://mag.charkhoneh.com/8584
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *