ترامپ از یوتیوب برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده می‌کند

مجله چارخونه » فناوری » ترامپ از یوتیوب برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده می‌کند
ترامپ از یوتیوب برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده می‌کند
فهرست محتوا

بلومبرگ گزارش داد که صفحه اصلی یوتیوب برای پشتیبانی از انتخابات مجدد دونالد ترامپ در سال 2020، دارای آگهی‌هایی خواهد بود.

به گزارش مجله چارخونه، کمپین انتخابات مجدد ترامپ فضای تبلیغاتی اصلی یوتیوب را برای اوایل نوامبر و روز انتخابات که 3 نوامبر است خریداری کرده‌است. کمپین ترامپ با خرید این فضای تبلیغاتی پرتردد، بر این باور است که دیده شدن در این فضا می‌تواند به انتخاب مجدد او در برخی از مهمترین روزهای منتهی به انتخابات کمک کند.

البته این اولین بار نیست که کمپین انتخاباتی ترامپ فضاهای تبلیغاتی بسیار مهم را قبل از وقایع مهم انتخاباتی خریداری کرده است. تابستان گذشته در ماه ژوئن، کمپین انتخابات ترامپ رقمی بالغ بر 500 هزار تا یک میلیون دلار برای فضای تبلیغاتی او هزینه کرد تا پیش از اولین مناظره ریاست جمهوری حزب دموکرات‌ها پیروزی خود را تضمین کند. این مناظره بعداً در یوتیوب پخش شد و تبلیغاتی از چهره ترامپ که حاوی پیام‌هایی برای رأی دهندگان دموکرات آینده بود، در این شبکه اجتماعی پربیننده به نمایش گذاشته شد. البته از آن جا که تعداد افراد بسیار زیادی برای این مناظره واجد شرایط بودند، بنابراین به دو روز مختلف تقسیم شدند.

بلومبرگ  گزارش داد که بنر تبلیغاتی یوتیوب بیشتر شبیه به تبلیغات سوپر بول است تا یک تبلیغات هدفمند سنتی که از پیش خریداری شده است. هنوز مشخص نیست که کمپین انتخاباتی مجدد ترامپ چقدر هزینه صرف این فضای تبلیغاتی کرده است، اما در هر صورت واضح است که این فضای تبلیغاتی می‌تواند رقمی بالغ بر یک میلیون دلار در روز برای کمپین‌های تبلیغاتی هزینه بردارد.

در اکتبر سال 2019، یوتیوب یک ابزار تخصصی جدید با عنوان رزرو فوری را معرفی کرد که به کمپین‌های تبلیغاتی امکان رزرو فضاهای تبلیغاتی را در مناطق و روزهای خاص می‌دهد. این نسخه اولیه در نوامبر بعدی، امکان خرید فضاهای تبلیغاتی را در هر زمان تا پایان سال 2020 به واوطلبان ارائه داده است.

https://mag.charkhoneh.com/8633
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *