اپل برای کادر درمانی شیدر صورت تهیه می‌کند

مجله چارخونه » فناوری » اپل برای کادر درمانی شیدر صورت تهیه می‌کند
اپل برای کادر درمانی شیدر صورت تهیه می‌کند
فهرست محتوا

تیم کوک، مدیرعامل اپل از اقدامات این شرکت در پاسخ به بحران ناشی از کوید 19 خبر داده است. کوک در ویدئویی که در توییتر منتشر شده است، می‌گوید اپل از طریق زنجیره تأمین جهانی خود بیش از 20 میلیون محافظ تلقی صورت برای کادر درمان تهیه کرده است و در همکاری با دولت‌ها برآمده تا آنها را در صورت نیاز اهدا کند.

به گزارش مجله چارخونه، در ویدئوی منشر شده در تویتر کوک در حالی که یکی از این محافظ‌های تلقی را در دست دارد اظهار کرده که اپل تلاش گسترده‌ای برای گرد هم آوری طراحان محصولات، فرآیند مهندسی، فعالیت‌های عملیاتی، تیم‌های بسته بندی و تأمین کنندگان به عمل آورده تا طراحی، تولید و حمل این محافظ‌ها برای تأمین سلامت کارکنان و کادر درمان پزشکی فراهم شود.

کمک‌های اهدایی اپل به سراسر جهان ارسال می‌شود

کوک می‌گوید اولین محموله اپل در هفته گذشته به بیمارستان کایزر در سانتا کلارا تحویل داده شد و بازخورد پزشکان در این خصوص بسیار مثبت بوده است. در هر یک از بسته‌های این محموله تعداد صد عدد محافظ تلقی قرار دارد که هر یک از آن‌ها در کمتر از دو دقیقه مونتاژ می‌شوند و قابلیت تنظیم بر صورت را دارند. به گفته کوک این شرکت در حال آماده سازی مواد اولیه و تولید این محافظ‌ها در ایالات متحده و چین است.

اپل قصد دارد تا پایان این هفته بیش از یک میلیون محافظ تلقی صادر کند. بر اساس اظهارات این شرکت از این پس هر هفته یک میلیون محافظ تلقی دیگر از سوی این شرکت به مراکز درمانی اهدا می‌شود.

اگرچه تاکنون محافظ‌های تلقی این شرکت این شرکت فقط در ایالات متحده توزیع شده، اما اپل قصد دارد به زودی محموله‌های اهدایی خود را در سراسر جهان گسترش دهد. کوک می‌گوید اپل تمرکز خود را بر انتخاب راه‌های منحصر به فرد کمک به بحران جهانی کرونا قرار داده‌است تا نیازهای اساسی کادر درمان را در مقیاس مورد نیاز فوراً برآورده سازد.

https://mag.charkhoneh.com/8698
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *