با استیکرهای جدید تیک تاک در بنیادهای خیریه شریک شوید

مجله چارخونه » فناوری » با استیکرهای جدید تیک تاک در بنیادهای خیریه شریک شوید
با استیکرهای جدید تیک تاک در بنیادهای خیریه شریک شوید
فهرست محتوا

بر اساس گزارش‌‌های رسیده تیک تاک اعلام کرده که کاربران این برنامه از این پس می‌توانند استیکرهای خیریه را به ویدئوها و گزارش‌های زنده خود اضافه کنند تا فالورهایشان را در دوران شیوع گسترده کرونا به حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه تشویق کنند.

به گزارش مجله چارخونه به محض اضافه شدن این استیکرها به ویدئوها کاربران دیگر با کلیک بر روی آن‌ها می‌توانند به صفحه خیریه برنامه وارد شوند و اطلاعات کارت اعتباری و مبلغ اهدایی مورد نظر خود را وارد کنند تا در این اقدام بشردوستانه سهیم شوند. تیک تاک می‌گوید در پی این اقدام تا 27 ماه مه 10 میلیون دلار کمک‌های داوطلبانه کاربران از سوی این شرکت جمع‌آوری شده است.

استیکرهای خیریه ویژگی دائمی تیک تاک می‌شوند

لیست این خیریه‌ها که توسط تیک تاک حمایت می‌شوند عبارتند از بنیاد CDC، Meals on Wheels ، بنیاد Jeams Beard در ایالات متحده، صلیب سرخ انگلیس و کمک به موزیسین‌ها در انگلستان. تیک تاک می‌گوید این خیریه‌ها را برای کمک به جوامعی که از خدمات این شرکت بهره می‌برند و بر اثر ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند انتخاب کرده است.

اگرچه فعالیت این خیریه‌ها بیشتر بر افرادی متمرکز شده که فعالیت‌های اقتصادی و شغل آن‌ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفته، اما به گفته تیک تاک این برچسب‌های خیریه حتی پس از نابودی ویروس کرونا هم از ویژگی‌های دائمی این برنامه باقی خواهند ماند. در حال حاضر استیکرهای خیریه تیک تاک در ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در اختیار کاربران قرار دارند.

ناگفته نماند تیک تاک را نمی‌توان اولین شبکه اجتماعی دانست که استیکرهای خیریه را به ویژگی‌های برنامه خود اضافه کرده‌است. سال گذشته فیسبوک و اینستاگرام هم ویژگی‌های مشابهی را به قابلیت‌های استوری اضافه کرده بودند. همچنین اینستاگرام گزینه‌ای را برای مشاغل خیریه اضافه کرد که در صورت نیاز می‌توانند در صفحه خود گزینه خیریه را برای کمک به پایداری مشاغل خود اضافه کنند.

به هر حال کاربران می‌توانند با کلیک بر گزینه استیکرهای خیریه کوید 19 در بخش ویراستاری این اپلیکیشن به این استیکرها دسترسی پیدا کنند. به گفته تیک تاک کاربرانی که از استیکرهای خیریه در ویدئوهای خود استفاده می‌کنند به طور اتوماتیک هشتگ #doubleyourimpact را هم در ویدئوی خود مشاهده می‌کنند. در ضمن کاربرانی که می‌خواهند در خیریه مشارکت کنند باید بالای 18 سال سن داشته باشند.

 

https://mag.charkhoneh.com/8879
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *