ضربان قلب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مجله چارخونه » خبر » لوازم جانبی » ضربان قلب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
ضربان قلب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
فهرست محتوا

اگر شما هم یکی از کاربران مچ‌بندهای هوشمند شیاومی هستید، برایتان خبرهای خوبی داریم. گویا شیاومی به تازگی به روز رسانی جدیدی برای مچ بندهای هوشمند Mi Band4 ارائه داده‌است. بر اساس گزارش‌های رسیده این به روز رسانی اخیر شیاومی ویژگی‌های بسیار خوبی هم با خود به همراه آورده است.

به گزارش مجله چارخونه، به روز رسانی اخیر شیاومی با نسخه جدید نرم افزار V1.0.9.48 برای مچ بندهای Mi Band4 ارائه شده است و به کاربران قابلیت به اشتراک گذاری داده‌های ضربان قلب را با سایر دستگاه‌ها یا برنامه‌ها می‌دهد.

همچنین طراحی دوباره تنظیمات نمایشگر در به روزرسانی جدید نرم افزار به کاربران قابلیت شرکت در رتبه بندی تم‌های مختلف نمایشگر را می‌دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند برای تم‌های مختلف صفحه نمایشگر امتیاز مورد نظر خود را ثبت کنند و با ثبت این امتیاز به شیاومی در طراحی تم‌های بعدی کمک کنند.

خشنودی کاربران شیاومی از به روز رسانی جدید این شرکت

ناگفته نماند قابلیت به اشتراک گذاری میزان ضربان قلب در مچ بندهای شیاومی اتفاق تازه‌ای نیست. در واقع شیاومی با ارائه Mi Band3 این قابلیت را در مچ بندهای هوشمند خود گنجانید. اما متاسفانه بعدها با ارائه Mi Band4 آن را دوباره از لیست قابلیت‌های این مچ بند هوشمند حذف کرد.

اما در هر صورت بازگشت این قابلیت موجب خوشنودی بسیاری از طرفداران این برند شده‌است. در حقیقت بسیاری از کاربران به سبب فقدان این قابلیت تا پیش از این ترجیح می‌دادند به جای این که مجبور باشند از اپلیکیشن سلامتی Mi استفاده کنند، از سایر برنامه‌های مربوط به سلامتی و تناسب اندام بهره ببرند. به علاوه مزیت دیگر این مچ‌بندهای هوشمند این است که حتی می‌تواند با اپلیکیشن سلامتی اپل هم تطابق پیدا کند.

البته این به روز رسانی جدید شیاومی فعلاً فقط در اختیار برخی از کاربران در کشورهای هندوستان و ویتنام قرار دارد. اما نگران نباشید شیاومی به تدریج آن را در اختیار تمامی کاربران خود در سراسر جهان قرار خواهد داد. فقط فراموش نکنید که برای اطمینان از دسترسی هر چه سریع‌تر به این قابلیت‌های جدید به سرعت برنامه سلامتی Mi Fit خود را از فروشگاه اپل یا گوگل پلی به روز رسانی کنید.

https://mag.charkhoneh.com/8892
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *