در پی شیوع کرونا بازی‌های Evo2020 امسال آنلاین برگزار می‌شوند

مجله چارخونه » فناوری » در پی شیوع کرونا بازی‌های Evo2020 امسال آنلاین برگزار می‌شوند
در پی شیوع کرونا بازی‌های Evo2020 امسال آنلاین برگزار می‌شوند
فهرست محتوا

بر اساس گفته‌های برگزارکنندگان رویداد Evo بازی‌های سالیانه سری مسابقات قهرمانی این رویداد، ‌امسال به علت شیوع گسترده ویروس کرونا و رعایت قوانین قرنطینه و فاصله اجتماعی به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

به گزارش مجله چارخونه، رویداد سالانۀ EVO (The Evolution Championship Series)  یکی از مهم‌ترین مسابقات عناوین مبارزه‌ای است که تابستان هرسال در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود و در آن بازیکنان حرفه‌ای در عناوین مبارزه‌ای با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند. بازیکنان سه روز برای کسب مقام قهرمانی تلاش می‌کنند. در این رویداد ابتدا مسابقات مقدماتی برگزار می‌شود که در آن به ترتیب 32 و 16 بازیکن برتر مسابقات انتخاب می‌شوند. در ادامه انتخاب 8 بازیکن برتر صورت می‌گیرد که این بازیکنان راهی فینال می‌شوند تا در نهایت قهرمان تورنمنت انتخاب شود.

همه بلیط‌های پیش فروش شده Evo بازگردانده می‌شوند

قرار بود این سری مسابقات قهرمانی از 31 جولای تا 2 آگوست در خلیج ماندالی لاس وگاس برگزار شوند. همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده از شرکت‌های مربوطه هزینه تمامی بلیط‌ها و رزرو هتل‌های انجام شده توسط تماشاچیان برای این رویداد به صورت خودکار به حساب‌های آن‌ها برگردانده می‌شود. گروه Evo در همین خصوص در بیانیه‌ای که در اکانت رسمی خود در توییتر منتشر کرده نوشته:

به علت شیوع ویروس کرونا و در نهایت تاسف رویداد Evo2020 را در خلیج ماندالی کنسل کردیم و هزینه تمامی بلیط‌های فرخته شده را بازمی‌گردانیم. اما برای زنده نگهداشتن روح بازی‌های Evo این رویداد را در تابستان امسال به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم. جزئیات بیشتر در این خصوص به زودی منتشر خواهند شد. سلامت و آسایش جوامع از الویت‌های اصلی ماست. امیدواریم همه افراد به سلامتی از این دوران عبور کنند.

قرار بود این مسابقات در سال جاری ترکیبی از مسابقات Street Fighter 5: Champion Edition, Super Smash Bros. Ultimate, Dragon Ball FighterZ,  و غیره باشند. اما در حال حاضر مشخص نیست که این رویداد تابستانه آنلاین باز هم روال سابقش را حفظ می‌کند و یا تغییری در مسابقات ایجاد می‌شود.

البته Evo تنها رویداد ورزشی که درگیر بحران کرونا شده نیست. سایر رویدادهای مهم بازی از جمله E3,The Game Developers و حتی Gamescom هم به علت شیوع گستردع کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهند شد. به علاوه بسیاری از رویدادهای مهم حوزه فناوری از جمله کنفرانس سالیانه توسعه دهنگان جهانی اپل و رویداد توسعه و گسترش مایکروسافت هم به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.

https://mag.charkhoneh.com/8946
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *