با کربلاگردی، سفر به کربلا آسان می‌شود

مجله چارخونه » برنامه‌ » مذهبی » با کربلاگردی، سفر به کربلا آسان می‌شود
با کربلاگردی، سفر به کربلا آسان می‌شود
دانلود رایگان کربلا گردی
فهرست محتوا

کربلاگردی برای عاشقان امام حسین(ع) و زائران حرم مطهر ایشان بهترین همسفر دیجیتال است. با دانلود رایگان کربلا گردی همسفری در اختیار خواهید داشت که شامل اطلاعات مفید و کاربردی در مورد سفر به کربلا، راهنمای اقامت، راهنمای غذاها و نوشیدنی های محلی، رستوران ها و کافه ها، جاذبه های گردشگری و چندین عنوان کاربردی دیگر است که به خوبی می تواند گزینه های مناسب و متنوعی برای سفر به کربلا در اختیار شما بگذارد.

تمام اطلاعات در صورت عدم دسترسی به اینترنت هم به سرعت در دسترس شما قرار می گیرد و علاوه بر این اگر مکان خاصی مانند بازاری ناشناخته یا محلی مدنظر شماست که آدرس آن مشخص نیست، این برنامه کاربردی ظرف مدت کوتاهی آن محل را برای شما می‌یابد و شما را برای رسیدن به آن راهنمایی می‌کند. زیرا کربلاگردی از امکان جستجو مکان خاص در کربلا بهره مند است. در ادامه در مجله چارخونه با این برنامه کاربردی بیشتر آشنا شوید.

نوار بالای صفحه

در قسمت بالای صفحه علاوه بر بخش جستجو که امکان یافتن سریع اطلاعات مورد نظر را به شما می دهد، بخش دیگری در نظر گرفته شده است که از طریق آن کاربر می توانید در کمترین زمان به برنامه رای دهد، آن را به دوستانش پیشنهاد دهد یا مکان جدیدی در برنامه ثبت کند.

نوار میانی

آب و هوا

با کمک این برنامه تفریحی زیارتی، می توانید نسبت به وضعیت آب و هوای کربلا اطلاعات کاملی به دست آورید. می توانید بدانید دمای هوا، وضعیت هوا از لحاظ آفتابی یا ابری بودن آسمان و… چگونه است و چند در صد نسبت به روز قبل یا قبل تر گرم یا سردتر شده است.

اطلاعات

در این بخش اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی و مشخص کردن موقعیت روی نقشه، راه های ارتباطی، مسیرهای امن رسیدن به کربلا و … ارائه شده است. همه این اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته این برنامه کاربردی امکان مشاهده آفلاین اطلاعات لود شده را نیز به شما می دهد.

ابزار پایین صفحه

در نوار ابزار پایین صفحه اصلی، بخش‌های مختلف نقشه، مراکز خرید، هتل، رستوران ها و گردشگری قرار گرفته اند که به معرفی آنها می پردازیم.

نقشه

قسمت گروه ها

در این بخش اطلاعات مورد نظر شما با تقسیم بندی که در بخش گروه ها صورت گرفته است، منظم و منسجم در اختیارتان قرار می گیرد.
این گروه ها شامل مراکز خرید، گردشگری، خوردن و نوشیدن و هتل هاست. با انتخاب هر یک از گروه ها اطلاعات مورد نظر روی نقشه به شما ارائه می شود. اطلاعاتی چون آدرس، محل قرارگیری و نحوه دسترسی  به مرکز خرید.
حتی در این قسمت می توانید تصاویری از مرکز خرید مورد نظر و همچنین کالاهایی که در آن به فروش می رسد مطلع شوید.
همچنین می توانید نظرات کاربران دیگر را همراه با عکس های زیبا و متنوع مشاهده کنید و نظر خود را در مورد مرکز خرید با دیگران به اشتراک بگذارید، از مرکز خرید عکس بگذارید و حتی به آن امتیاز بدهید.

قسمت مرتب سازی

با لمس این قسمت از برنامه کربلاگردی پنجره ای باز می شود که شما می توانید با تنظیم برنامه و انتخاب گزینه مورد نظر، پربازدیدترین، پرکامنت ترین، محبوب ترین و نزدیک ترین مرکز خرید را به خود انتخاب کنید. این بخش در تمام قسمت های نوار پایین صفحه وجود دارد.

مراکز خرید

قسمت گروه ها

گروه بندی قسمت مراکز خرید شامل عطر و آرایشی، برند و مارک، پوشاک، دکوراسیون، گل و هدیه و… است و شما می توانید با استفاده از  این گروه بندی، مرکز خرید مورد نظر را راحت و سریع تر روی نقشه بیابید.
با لمس مرکز خرید هم به اطلاعات کاملی که در مورد مراکز خرید شهر کربلا ارائه شده است دسترسی می یابید. با انتخاب هر یک از مراکز خرید پنجره ای باز می شود که حاوی اطلاعات کامل در مورد مرکز خرید است. اطلاعاتی چون مشخص کردن موقعیت مرکز خرید روی نقشه، عکس های مختلف و آدرس.
در این قسمت نیز می توانید گزارش کاربران دیگر برنامه را در مورد مرکز خرید مطالعه کنید و شما هم به مرکز خرید امتیاز دهید.

هتل ها

قسمت گروه ها

در این قسمت علاوه بر معرفی هتل های شهر کربلا، اطلاعاتی در مورد رده بندی آنها بر اساس ستاره و دوری و نزدیکی به مراکز خرید و زیارت و … ارائه شده است و نکاتی که قبل از انتخاب هتل باید به آن توجه شود نیز به شما یادآوری شده است. همچنین با لمس گزینه گروه ها، پنجره ای باز می شود و شما می توانید بین هتل های یک تا 8 ستاره یک گزینه را انتخاب و لیستی از هتل های مورد نظر را مشاهده کنید. با لمس روی هر هتل صفحه ای برایتان باز می شود که اطلاعات کاملی در مورد وضعیت هتل به شما ارائه می دهد که این اطلاعات همراه با عکس هایی است که کاربران در برنامه کربلاگردی به ثبت رسانده اند.

خوردن و نوشیدن

قسمت گروه ها

با کلیک روی نوار گروه ها و انتخاب یکی از گزینه های رستوران، فست فود، کافی شاپ، کبابی، بستنی و آبمیوه و … لیست کاملی از رستوران و فست فود و … در اختیارتان قرار می گیرد. پس از انتخاب گروه مورد نظر لیستی همراه با عکس و توضیحاتی کامل از رستوران یا کافی شاپ های کربلا روبرویتان باز می شود که با انتخاب هر یک از این مکان ها آدرس و موقعیت محل مورد نظر، نظرات کاربران و … در اختیارتان قرار می گیرد.
شما هم می توانید اطلاعات این قسمت را کامل کنید و به رستوران و … امتیاز دهید.

گردشگری

قسمت گروه ها

در این قسمت اطلاعات کاملی در مورد مراکز زیارتی، تفریحی، میراث فرهنگی و… به شما ارائه می شود و با لمس روی هر یک از این مراکز موقعیت آن روی نقشه مشخص می شود. با انتخاب یکی از بخش های اماکن دیدنی، مذهبی، جاذبه های گردشگری، تفریحی و … به لیست کاملی از مناطق گردشگری دسترسی پیدا می کنید. با کلیک روی هر یک از این مراکز اطلاعات تکمیلی چه تصویری و چه نقشه و متن به شما ارائه می شود. شما می توانید قبل از نصب برنامه نظرات کاربران را در مورد کربلاگرد مشاهده کنید.

در همین زمینه بخوانید:

با نجف گردی بدون دغدغه سفر کنید

با بهترین نقشه زیارتی سیاحتی سامرا آشنا شوید

محرم امسال را با اپلیکیشن محرم عزاداری کنید

 

برای نصب و دانلود رایگان کربلا گردی روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *