به روز رسانی جدید بازی سیمز 4 در جهت بقای کره زمین

مجله چارخونه » خبر » به‌روز رسانی » به روز رسانی جدید بازی سیمز 4 در جهت بقای کره زمین
به روز رسانی جدید بازی سیمز 4 در جهت بقای کره زمین
بازی سیمز 4
فهرست محتوا

این روزها شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور و معروف در سراسر دنیا در تلاش هستند به نوعی با تاثیرگذاری بر افکار عمومی مردم را در جهت کمک به حفظ محیط زیست و کره زمین تشویق کنند. در همین راستا و بر اساس گزارش‌های به دست آمده از EA، مجموعه جدید بازی سیمز 4 هم با تمرکز بر زندگی پایدار در محیط زیست قرار است 5 ژوئن منتشر می‌شود.

به گزارش مجله چارخونه، امروزه استفاده بیش از حد نسل بشر از منابع طبیعی و ارزشمند کره زمین و افزایش بی رویه جمعیت انسان‌ها منجر به افزایش گازهای گلخانه‌ای و تغییرات اقلیمی شدیدی در سراسر جهان شده‌است که نگرانی شدید طرفداران محیط زیست را در برداشته‌است. محققان بر این باور هستند که اگر به سرعت تدبیری برای حل مشکلات پیش آمده نیاندیشیم و به همین روال ادامه دهیم کره زمین را رو به نابودی کامل می‌کشانیم.

بر اساس این گزارش در نسخه زندگی سازگار با محیط زیست بازی سیمز4 به کاربران اجازه داده می‌شود تا در حین انجام بازی از انرژی‌های پایدار جایگزین استفاده کنند، مواد غذایی مورد نظرشان را خودشان پرورش دهند، لباس‌هایی سازگار با محیط زیست بپوشند و با بازیافت مواد مختلف مایحتاج دیگر خود و مبلمان جدید بسازند. در واقع این مجموعه جدید با قرار دادن کاربران در بندر همیشه سبز بازی، آن‌ها را به همکاری با جامعه و محیط زیست ترغیب می‌کند.

بازی سیمز 4 به آموزش‌های زیست محیطی می‌پردازد

EA در گزارش خود در این خصوص می‌گوید: سیمز تمام تلاش‌های آگاهانه در خصوص محیط زیست را در بازی Sims 4 Eco Lifestyle ارائه کرده و همین اقدام منجر به یادگیری بیشتر کاربران در خصوص تغییر سبک زندگی پایدار و همکاری با جامعه در جهت حفظ بیشتر منابع ارزشمند ناپایدار شده‌است.

در واقع طرفداران سیمز در حین بازی متوجه خواهند شد که با رعایت قوانین چه تأثیر هنگفتی در دنیای اطراف خود دارند و از این جهت شگفت زده می‌شوند. اگرچه این درس‌های آموزنده زیست محیطی در هر زمان و شرایطی برای همه افراد بسیار مفید خواهند بود اما در شرایط فعلی که دنیا با استفاده نادرست ما انسان‌ها از منابع زیست محیطی رو به انحلال می‌رود، قدم بسیار مثبتی است.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده، این مجموعه جدید بازی سیمز با قیمت 39.99 دلار در دسترس کاربران خواهد بود و نسخه‌های مختلف آن به طور همزمان برای بازی در یارانه شخصی، مک، 4PS و ایکس باکس 1 ارائه خواهد شد. البته بازی Sims4 قبلی همچنان از اواسط ماه مارس و با قیمت تخفیف خورده 5 دلار در اختیار طرفداران سیمز است.

همچنین برخی از مجموعه بازی‌های توسعه یافته اخیر این محموعه شامل آخرین نسخه‌های بازی‌های Discover University, Island of Magic هستند که همچنان با قیمت 15 تا 20 دلار برای فروش در دسترس کاربران هستند.

https://mag.charkhoneh.com/9007
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *