اولین نسخه اندرویدی بازی جذاب Froza Street منتشر شد

مجله چارخونه » بازی » رانندگی » اولین نسخه اندرویدی بازی جذاب Froza Street منتشر شد
اولین نسخه اندرویدی بازی جذاب Froza Street منتشر شد
دانلود بازی Froza Street
فهرست محتوا

مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که نسخه اندروید بازی معروف Forza Street سرانجام روی این سیستم عامل راه اندازی شده است و به زودی به بازار می‌آید. حالا پس از گذشت یک ماه شرکت ردموند تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام و به کاربران خاطرنشان کرده که هر دو نسخه اندروید و آی‌اواس Froza Street از تاریخ5 مه در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به نقد و بررسی و دانلود بازی Froza Street بپردازیم.

شرکت ردموند ناشر این بازی گفته که هر یک از کاربرانی که از 5 مه تا 5 ژوئن از این بازی استفاده کنند یک پکیج ویژه هم از توسعه دهنده دریافت خواهند کرد. بر اساس اخبار رسیده پکیج ویژه توسعه دهنده شامل بازی Frod GT 2017 و همچنین مقداری اعتبار و طلا برای پرداخت‌های درون برنامه خواهد بود. خوشبختانه به نظر می‌رسد این بازی مانند سایر بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی خیلی به حاشیه‌ها توجه نکرده و جوانب را بیش از اندازه بزرگ نکرده است. البته شاید بهتر است بگوییم امیدواریم که این گونه باشد.

کلکسیون ماشین‌های خود را به پلت فرم‌های مختلف منتقل کنید

Froza Street در حقیقت یکی از مسابقات اتومبیل‌رانی فرمولا است که بازیکنان از راهنمایی‌های ارائه شده بر صفحه نمایش خود برای ترمز، سرعت بخشیدن، تقویت کننده‌های نیترو و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

همچنین این بازی در نسخه پی سی از قابلیت Cross-Save پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که پروسه بازی خود را بین سیستم عامل‌های مختلف جا به جا کنند و در پلت فرم دیگری پروسه بازی خود را دنبال کنند.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930738466/330206/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

مایکروسافت همچنین تاکید کرد که Froza Street از کنسول ایکس باکس هم پشتیبانی می‌کند و با قابلیت Cross-Save بازیکنان می‌تواند با ورود به ایکس باکس به ادامه بازی بپردازند. این قابلیت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که کلکسیون ماشین‌هایشان را از نسخه پی سی خارج کرده و به پلت‌فرم‌های دیگر منتقل کنند. یعنی بازیکنانی که مدت‌هاست از این بازی کامپیوتری استفاده می‌کنند و در حین انجام این بازی پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند لازم نیست نگران از دست رفتن سوابق خود باشند.

در مسابقات اتومبیل‌رانی Froza کاربران می‌توانند در نهایت سرعت در صحنه‌های هیجان انگیز خیابان‌ها مسابقه بدهند و آدرنالین ترشح کنند. همچنین کاربران با مسابقاتی که برنده می‌شوند به کلکسیون اتومبیل‌های رؤیایی خود دست پیدا خواهند کرد. کافیست یکی از رویدادها را انتخاب کرده و با استفاده از یک مجموعه از اتومبیل‌ها در اولین نسخه موبایلی بازی Froza Street به مسابقه اتومبیل‌رانی بپردازید.

در حقیقت کاربران این بازی برای جمع‌آوری اتومبیل‌های افسانه‌ای، مسابقه‌های سرعتی می‌دهند. از اتومبیل‌های کلاسیک گرفته تا ماشین‌های اسپرت جدید و سوپر اسپورت‌ها همه در Froza در اختیار کاربران خواهند بود. بازیکنان حتی می‌توانند پارکینگ خود را به مجموعه‌ای از اتومبیل‌های مسابقه‌ای که جایزه گرفته‌اند تبدیل کنند.

گرافیک بی نقص Froza چشم‌ها را خیره می‌کند

اگر به طراحی جزئیات توجه کنید از گرافیک بی حد و نقص این بازی که Froza همیشه به آن مشهور بوده شگفت زده می‌شوید. کلیدهای کنترل گر این بازی برای سرگرمی هر چه بیشتر کاربران به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهند کنترل ماشین را به دست بگیرند و یا بنزین را زمان بندی کنند. ترمز و بوسترهای تقویت کننده کلید پیروزی در این مسابقات هستند. دوربین‌های اکشن هم با نمایش گرافیک‌های شگفت انگیز بازی آن هم از فاصله‌ای بسیار نزدیک ترشح آدرنالین را بالا می‌برند و تجربه هیجان بی نهایت را به کاربران هدیه می‌دهند. تصاویر سه بعدی خیره کننده در حالی که با سرعتی مافوق تصاور آسفالت خیابان را طی می‌کنید اکشن واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

ناگفته نماند Froza Street بیش از این که یک بازی مسابقه‌ای مانند پیشینیانش باشد، یک رویداد سریع الوقوع جدید است. به بیان دیگر کاربرانی که انتظار یک بازی سنتی مسابقه‌ای در سیستم عامل اندروید دارند قطعاً ناامید می‌شوند. اما در هر صورت این بازی یک تجربه جدید از بازی‌های مسابقه‌ای است که به طور حتم طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی را شگفت زده می‌کند.

دانلود بازی Froza Street

دانلود بازی Froza Street با نقاط قوت فراوانی مانند گرافیک عالی، برگزاری مسابقات آنلاین، اجرای بدون باگ و… انتخاب خوبی برای گذران اوقات‌ فراغت شما خواهد بود. برای نصب و دانلود بازی Froza Street می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب Froza Street بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/9009
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *