سامسونگ تاریخ ضمانت‌نامه‌های کاربرانش را افزایش می‌دهد

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » سامسونگ تاریخ ضمانت‌نامه‌های کاربرانش را افزایش می‌دهد
سامسونگ تاریخ ضمانت‌نامه‌های کاربرانش را افزایش می‌دهد
فهرست محتوا

همان گونه که می‌دانید بحران جهانی ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌های خدماتی را تحت تاثیر خود قرار داده‌است. دنیای فناوری هم به شدت در حال تغییر و تحول است و ابرقدرت‌های تکنولوژی به هر دری می‌زنند تا بتوانند با کمترین آسیب‌ها و خسارت‌ها از این بحران عبور کنند. در این میان کاربران هم از این بحران در امان نمانده‌اند و نتوانستند از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنند. اما سامسونگ با وجود این همه تلاطم در دنیای کنونی کاربرانش را هم فراموش نکرده‌است و همچنان اولویت خود را در رساندن خدمات به کاربرانش قرار داده‌است.

افزایش زمان انقضا گارانتی توسط سامسونگ

به گزارش مجله چارخونه، سامسونگ به همراه سایر تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی، از یک ماه پیش تاکنون به دلیل بحران بیماری کوید-19 تاریخ اتمام ضمانت نامه اکثر محصولات خود را تمدید کرده‌است.

در حقیقت با بسته شدن بسیاری از مراکز خدماتی سامسونگ به سبب شیوع گسترده کرونا،  این شرکت مجبور شد مشتریان خود را به نوعی پشتیبانی کند و همراهی خود را با آن‌ها در این بحران گسترده نشان دهد. با این تفاسیر همه کاربرانی که دارای یک دستگاه سامسونگ با ضمانت نامه منقضی شده بین تاریخ 20 مارس تا 30 آوریل باشند، همچنان می‌توانند از ضمانت نامه دستگاه هوشمند خود استفاده کرده و تا 31 ماه مه آن را تعمیر کند. البته گویا سامسونگ کرواسی مجبور شده این ضمانت‌نامه را بیشتر از این‌ها تمدید کند.

از آن‌جا که شیوع بحران کرونا در مناطق مختلف جهان متفاوت بود بنابراین زمان بسته بودن بازار محصولات سامسونگ و خدمات جانبی آن هم بسته به شهر و کشور مورد سکونت افراد متفاوت بوده‌است. از سوی دیگر کاربران کرواسی تاکنون زمان طولانی‌تری را پشت درهای بسته فروشگاه‌های سامسونگ بوده‌اند، در نتیجه زمان گارانتی کاربران سامسونگ در این کشور تا تاریخ 15 جولای تمدید شده‌است. این یعنی دارندگان دستگاه‌های سامسونگ در این کشور فعلا یک ماه و نیم بیشتر از سایرین از گارانتی محصولات این شرکت بهره می‌برند.

هم اکنون دارندگان دستگاه‌های سامسونگ که ضمانت‌نامه‌هایشان بین 15 مارس تا 15 ژوئن به اتمام می‌رسد، می‌توانند آن را تا 15 ژوئیه تمدید کنند و همچنان از خدمات رایگان این شرکت استفاده کنند. از آن جا که بحران کنونی کرونا همچنان در برخی نقاط جهان رو به افزایش است، به احتمال زیاد برخی شعبه‌های دیگر سامسونگ در کشورهای مختلف هم مجبور می‌شوند ضمانت‌نامه‌های کاربران را مجددا تمدید کنند.

https://mag.charkhoneh.com/9032
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *