ادامه فیلم سینمایی سکوت بره‌ها پاییز امسال پخش می‌شود

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » ادامه فیلم سینمایی سکوت بره‌ها پاییز امسال پخش می‌شود
ادامه فیلم سینمایی سکوت بره‌ها پاییز امسال پخش می‌شود
فهرست محتوا

بحران کرونا صنعت سینما را تحت تاثیر خود قرار داده‌است و اکران و حتی تولید بسیاری از فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی را به تاخیر انداخته‌است. این امر منجر به ضررهای اقتصادی کلانی برای بسیاری از استودیوهای فیلم‌سازی و عوامل سازنده فیلم‌ها شده‌است. به همین علت در حال حاضر دقیقا در دوره‌ای به سر می‌بریم که همه امور از روال عادی خود خارج شده‌اند. هر روز خبر تازه‌ای می‌شنویم که فلان فیلم یا سریال هم به جمع فیلم‌های تاخیری پیوسته و اکران آن به پاییز و زمستان پیش رو موکول شده‌است. البته با وجود گسترش روزانه ویروس کرونا خیلی هم نمی‌توان به این امیدواری‌ها دل بست.

به گزارش مجله چارخونه، با وجودی که در شرایط کنونی اکران بسیاری از فیلم‌ها متوقف شده و بسیاری نیز موقتا تولید را متوقف کرده‌اند، اما CBS روال سابق خود را حفظ کرده و وعده پخش سه مجموعه تلویزیونی جذاب را در پاییز امسال می‌دهد.

کلاریس سکوت بره‌ها را به یک سال بعد می‌برد

از میان این سه مجموعه تلویزیونی، احتمالا کلاریس بیشتر از بقیه توجه تماشاگران را به خود جذب خواهد کرد. به گزارش تی‌وی لاین، کلاریس یکی از مجموعه‌های پر سر و صدای تلویزیونی است که در واقع دنباله فیلم سکوت بره‌ها خواهد بود. این سریال با بازیگری ربکا بریدز در نقش کلاریس به وقایع یک سال بعد داستان این فیلم میپردازد. کلاریس که به کارگردانی الکس کورتزمن و جنی لوبت در دست تولید است به نظر می‌رسد فصل تازه‌ای را برای اسطوره‌های هانیبال رقم خواهد زد.

در این فیلم ستارگان معروف دیگری هم از جمله کال پن، نیک سندو، مایکل کادلیتز، لوسا د الیویرا و دوین ا تایلر به ایفای نقش می‌پردازند. به هر حال شاید بسیاری از طرفداران متعصب این فیلمنامه هنوز آمادگی لازم برای مشاهده دنیای جدید هانیبال با نقش آفرینی مادس میکلسن را نداشته باشند. اما از آن‌جا که بالاخره پخش تلویزیونی این فیلم در ماه‌های پیش رو صورت می‌گیرد، شاید بهتر باشد از الان ذهن خود را بیشتر باز کنند و آمادگی لازم را کسب کنند. مگر این که ترجیح دهند تماشای دنباله این فیلمنامه معروف و اتفاقات پس از آن را از دست بدهند.

ساخت مجدد یک سریال دهه ۸۰

مجموعه تلویزیونی دیگری که احتمالا بتواند لحظات شیرینی را برای تماشاگران رقم بزند با نقش آفرینی کویین لطیفه در فیلم Equilizer همراه است. این فیلم بر اساس فیلمنامه یک مجموعه تلویزیونی معروف در دهه 1980 ساخته شده است .در واقع اکویلایزر یک مجموعه تلویزیونی جنایی درام آمریکایی است که از پائیز ۱۹۸۵ تا اواسط تابستان ۱۹۸۹ میلادی در ۴ فصل ۲۲ قسمتی، از شبکه سی بی سی پخش شد.

مجموعه تلویزیونی جدید اکویلایزر که پس از بیست سال از پخش سری نخست خود به زودی از شبکه سی بی اس پخش خواهد شد، کویین لطیفه را در نقش فردی ناشناس که در تلاش برای برقراری برابری و تساوی حقوق است، نشان می‌دهد. در واقع اگر فیلمنامه داستان سابق خود را حفظ کند لطیفه در نقش یک مامور اطلاعاتی سابق است که از توانایی‌های خود برای کمک به افراد درمانده استفاده می‌کند. برنامه تلویزیونی سوم این استودیو هم یک کمدی بی نظیر در مورد برخی از اهالی چاک لوره است که اهدای عضو انجام می‌دهند.

https://mag.charkhoneh.com/9077
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *