مایکروسافت با یک اپ جدید به کمک والدین می‌آید

مجله چارخونه » خبر » مایکروسافت با یک اپ جدید به کمک والدین می‌آید
مایکروسافت با یک اپ جدید به کمک والدین می‌آید
فهرست محتوا

امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین نظارت بر فعالیت‌های اینترنتی فرزندانشان است. به خصوص که در بحران کنونی کرونا که همه جهان را درگیرخود کرده‌ بسیاری از مدارس در نقاط مختلف دنیا تعطیل هستند و کودکان زمان بیشتری را در خانه و به ناچار در فضای مجازی می‌گذرانند. از این رو نظارت بر فعالیت‌های مجازی و ایجاد تعادل در استفاده از آن به معضلی بزرگ برای بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده‌است. اما گویا مایکروسافت خبرهای خوبی برای حل این مشکل داشته باشد.

بر اساس گزارش که به تازگی سی‌نت از مایکروسافت منتشر کرده، گویا این شرکت درصدد است پیش نمایش محدودی از نرم افزار جدید خود تحت عنوان Microsoft Family Safety برای کاربران هر دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس ارائه بدهد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای در همین راستا گفته که این اپ جدید برای کمک به والدین برای ایجاد یک تعادل دیجیتالی طراحی شده‌است تا در عین حال که به فرزندان خود استقلال استفاده از گجت‌های دیجیتالی را می‌دهند، بتوانند مرزهایشان را هم تعیین کنند. در واقع این برنامه قابلیت نظارت بر آزادی فرزندان را به والدین ارائه می‌کند.

به گزارش مجله چارخونه، نرم افزار Family Safety یا همان امنیت خانواده می‌تواند در خصوص امنیت اینترنتی و محدودیت زمانی صفحه نمایش به کمک خانواده‌ها بیاید. به علاوه این اپ می‌تواند گزارشی از فعالیت‌ها و محتواهای دیده شده از جمله وبسایت‌هایی که بیشتر مراجعه کرده‌اند و یا کلمات کلیدی جستجو شده و همچنین موقعیت‌های زنده به اشتراک گذاشته شده را هم در اختیار کاربران قرار دهد. مایکروسایت همچنین گفته که به زودی در ماه‌های آینده قصد دارد قابلیت‌هایی برای رانندگی ایمن را هم به این اپ بیافزاید.

با ایجاد گروه خانوادگی در اپ جدید مایکروسافت عضو شوید

کاربران مایکروسافت برای استفاده از خدمات پیش نمایش این اپلیکیشن و ثبت نام در آن فقط کافیست یک گروه خانوادگی از طریق مایکروسافت ایجاد کنند و سپس فرم مورد نظر را پرکنند. مایکروسافت همچنین گفته که دسترسی به این برنامه فعلا به صورت محدود صورت می‌گیرد.

مایکروسافت در ماه مارس برنامه Family Safety را به عنوان بخشی از دو پلان متفاوتی است که برای تجربه 365 در نظر گرفته بود، معرفی کرده و گفته بود در ماه‌های آینده این برنامه را رونمایی می‌کند که به قول‌هایش هم وفادار ماند. در هر صورت به نظر می‌رسد این اپ جدید نرم افزار بسیار مناسبی برای کنترل فرزندان باشد اما باید فعلا صبر کنیم تا نسخه نهایی آن را امتحان کنیم. با ما در مجله چارخونه همراه باشید تا از به روز ترین اخبار دنیای تکنولوژی و ابرقدرت‌های فناوری مطلع شوید.

https://mag.charkhoneh.com/9085
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *