سیمای همراه، پنجره ای موبایلی برای تماشای برنامه های صدا و سیما

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » سیمای همراه، پنجره ای موبایلی برای تماشای برنامه های صدا و سیما
سیمای همراه، پنجره ای موبایلی برای تماشای برنامه های صدا و سیما
سیمای همراه، پنجره ای موبایلی برای تماشای برنامه های صدا و سیما
فهرست محتوا

سیمای همراه یک اپلیکیشن کاربردی برای تماشای برنامه های صدا و سیمای ایران است. با اپلیکیشن پخش آنلاین سیمای همراه به شبکه‌های تلویزیونی درون و برون مرزی، همه جا دسترسی داشته باشید . برای آشنایی بیشتر با این برنامه کاربردی  در مجله چارخونه همراه ما باشید.

درباره سیمای همراه

سیمای همراه یکی از اپلیکیشن‌های رسمی و کاربردی صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن شامل 72 شبکه تلویزیونی و 62 شبکه رادیویی صدا و سیما با امکان پخش آنلاین است که به سادگی دسترسی به صدها کانال تلویزیونی و رادیویی را برای شما ممکن می‌سازد.
برای استفاده از تمام امکانات این اپلیکیشن، باید به عضویت این برنامه دربیایید. پس از آن می‌توانید به قسمت‌های مختلف برنامه دسترسی داشته باشید. طراحی ساده و روان و فونت‌های جذاب این برنامه امکان دسترسی به سربرگ‌های مختلف را برای شما مهیا می‌سازد و کار با آن را برای شما جذاب تر می‌سازد.

دانلود برنامه سیمای همراه

صفحه اصلی

پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، قسمت‌های مختلف برنامه برای شما به نمایش در می‌آید. شما در این قسمت قادر خواهید بود از طریق بخش‌های مختلف از جمله کانال‌ها، تازه‌ها، دسته‌ها و ویژه‌ها به انواع برنامه‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • کانال‌ها

در این بخش دسترسی به بیش از 40 کانال مختلف درون و برون مرزی برای شما فراهم شده است. با انتخاب هر کانال و خرید اشتراک آن با مبلغی اندک، دسترسی به آرشیو برنامه‌های مختلف آن شبکه برایتان مقدور می‌شود.

  • دسته‌ها

با استفاده از این آیکون قادر خواهید بود از طریق فیلترهای مختلف به انواع ژانرهای موجود از قبیل تئاتر، پویانمایی، فیلم و سریال‌های داخلی و خارجی، دینی مذهبی و …. دسترسی پیدا کنید و از ژانر دلخواه خود بهره ببرید.

  • ویژه‌ها

در این بخش از برنامه قادر خواهید بود لیستی از ویدئوهای پیشنهادی و پرفروش اپلیکیشن را مشاهده کنید و با اطلاعات مختلفی که در رابطه با ویدئو به شما ارائه می‌شود از جمله آمار بازدیدها و نظرات، مشخصات کلی فیلم، ژانر، سال تولید و … نسبت به خرید و دانلود آنها اقدام کنید.

  • تازه‌ها

این بخش از برنامه نیز لیستی از جدیدترین برنامه‌های بارگذاری شده را برای شما به نمایش در می‌آورد که با خرید هر یک از آن‌ها می‌توانید برنامه مورد نظر را دانلود یا تماشا کنید.

  • لیست علاقمندی‌ها و اشتراک

با استفاده از آیکون علاقمندی‌ها و اشتراک می‌توانید به سادگی برنامه مورد نظر خود را به لیست علاقمندی‌هایتان اضافه کنید تا در آینده دسترسی راحت تری به آن داشته باشید. به علاوه از طریق این آیکون امکان اشتراک گذاری برنامه‌های مورد نظر شما با دوستانتان نیز فراهم می‌شود.

نوار ابزار پایین برنامه سیمای همراه

در این نوار ابزار که پایین اپلیکیشن قرار دارد آرشیوی از فیلم و سریال‌های مختلف داخلی و خارجی، برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، زیارت مجازی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و … برای شما آماده شده است که در ادامه به این آیکون‌ها می‌پردازیم.

  • فیلم و سریال

در این بخش به آرشیو کاملی از فیلم‌ها و سریال‌های داخلی و خارجی صدا و سیما و حتی برخی برنامه‌های شبکه نمایش خانگی و … دسترسی خواهید داشت. علاوه بر آن با انتخاب هر یک از ویدئوها به اطلاعات کاملی از جمله نظرات کاربران، توضیحات و … نیز دست می‌یابید. برای دسترسی به هر یک از این ویدئو برنامه‌ها کافیست به عضویت سایت در بیایید و سپس با صرف هزینه ای اندک، هر یک از آن‌ها را در اختیار داشته باشید. البته با خرید اشتراک کلی سایت نیز قادر خواهید بود به همه آثار دسترسی داشته باشید.

  • تلویزیون

در این قسمت از برنامه تماشای بیش از 60 شبکه تلویزیونی درون و برون مرزی دیجیتال استانی سراسری و غیره برای شما فراهم آمده است. فقط کافیست شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با پخش خودکار آن مطابق با سرعت اینترنت خود از تماشای بنامه مورد نظرتان لذت ببرید.

  • زیارت مجازی

بخش دیگری از این برنامه کاربردی زیارت مجازی است که برای کاربران این امکان را فراهم می آورد که 13 مکان مذهبی مختلف از جمله بارگاه مقدس امام رضا (ع)، امام حسین(ع)، مسجدالحرام و ده‌ها مکان مقدس دیگر را به صورت مجازی زیارت کنند.

  • رادیو

سربرگ بعدی اپلیکیشن سیمای همراه، رادیو است که به کاربران اجازه دسترسی به 60 شبکه رادیویی سراسری و استانی و … را می‌دهد.

  • آموزش و دانش

این بخش از برنامه شامل ویدئو و کتاب‌های صوتی مختلف با موضوع های متفاوتی از قبیل هنری، علمی، فرهنگی، ورزشی و … است که کاربران با صرف هزینه ای اندک می‌توانند به این آرشیو کامل کاربردی دسترسی داشته باشند.

  • آیکون تنظیمات

از طریق بخش تنظیمات برنامه که بالای صفحه اپلیکیشن موجود است می‌توانید به سادگی لینک برنامه را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و تبادل نظر داشته باشید و یا به تغییر زبان برنامه و همچنین حذف اطلاعات ذخیره شده خود بپردازید.

خرید محصولات و کدهای هدیه سیمای همراه

برای خرید محصول مورد نظر خود می‌توانید از بخش خرید آنلاین و یا افزایش اعتبار استفاده کنید. علاوه بر این با اشتراک اپلیکیشن هر ازگاهی کدهای هدیه به شما تعلق خواهد گرفت که از طریق آن‌ها می‌توانید برنامه‌های دلخواه خود را به صورت کاملا رایگان تهیه کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.
در ضمن برای دیدن کلیپ‌های جذاب، اخبار سینما، اپلیکیشن‌های مرتبط و راهنمای برنامه نیز می‌توانید به منوی اصلی آن مراجعه کنید.

https://mag.charkhoneh.com/91
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *