نقد و بررسی بازی covid 19؛ نبرد میان ویروس و نسل بشر!

مجله چارخونه » بازی » تفننی » نقد و بررسی بازی covid 19؛ نبرد میان ویروس و نسل بشر!
نقد و بررسی بازی covid 19؛ نبرد میان ویروس و نسل بشر!
دانلود بازی covid 19
فهرست محتوا

یکی از هوشمندانه‌ترین اقدامات برای معرفی موضوعات مختلف، ساخت بازی‌های موبایلی است. بازی covid 19 علاوه‌بر معرفی روش‌های پیشگیری از گسترش بیماری کویید 19 یا کرونا می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند! اگر این روزها دچار کلافگی شده‌اید، شانس خود را با دانلود بازی covid 19 امتحان کنید! در این مطلب از مجله چارخونه با ما همراه باشید تا به بررسی و دانلود بازی covid 19 بپردازیم. البته پیش از این هم گفت و گویی با طراحان این بازی داشتیم که می‌توانید آن را اینجا بخوانید.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/GAME/930724496/2/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

دانلود بازی covid 19

بازی covid 19 پیش از شروع، داستان خود را در قالب چند نقاشی روایت می‌کند؛ بازی با داستان جالبی شروع می‌شود! کره‌زمین روبه نابودی است و انسان‌ها درحال ازبین بردن طبیعت هستند. درچنین شرایطی که انسان‌ها هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهند و نام آن را آبادی زمین گذاشته‌اند، طبیعت رفتار جدیدی درپیش می‌گیرد. ویروس کرونا ازطرف طبیعت مامور می‌شود تا مقابل این رفتارها بایستد. کرونا به انسان‌ها حمله می‌کند تا طبیعت در این فرصت جانی تازه بگیرد! درواقع بازی covid 19 ویروس کرونا را فریاد طبیعت برسر انسان‌ها می‌داند.

استودیو گونای که پیش‌ازاین برنامه‌ها و بازی‌های آموزش شعرهای فارسی، The Brave، Deal for speed2 و… را تولید کرده بود، بازی کویید 19 را با گرافیکی جذاب ارائه کرده است. برای دانلود بازی بازی covid 19 در دسته‌بندی تفننی به 28 مگابایت فضای حافظه نیاز دارید. یکی دیگر از مزایای بازی covid 19 رایگان‌بودن آن است تا همه بتوانند از دانلود بازی covid 19 لذت ببرند. این بازی از زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی نیز پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه به‌دلیل ساختار ساده بازی میان گزینه‌های مختلف سردرگم نخواهید شد. برای شروع بازی کافی است روی آیکون Start کلیک کنید.

اجرای بازی covid 19

در صفحه نمایش بازی covid 19 صورتک‌های مختلفی را در پس‌زمینه‌ای آبی می‌بینید که به‌هم چسبیده‌اند. ویروس کرونا نمی‌تواند بدون حضور دست‌کم یکی از آن‌ها زنده بماند. ویروس پس از قرارگیری روی یکی از صورت‌ها چند ثانیه فرصت دارد تا روی صورت دیگری بپرد؛ در غیراین‌صورت با مردن صورت، ویروس نیز می‌میرد و شما شکست می‌خورید. دراین میان برخی از صورت‌ها ماسک زده‌اند یا فاصله بیشتری با سایر چهره‌ها دارند؛ شما نمی‌توانید از آن‌ها برای پیش‌روی استفاده کنید. ابتدای صفحه نمایش بازی covid 19 سمت راست بالاترین امتیاز شما نوشته شده تا برای رکوردشکنی بیشتر تشویق شوید! همچنین هنگام اجرای بازی صدای راهنمای covid 19 را می‌شنوید که به شما با جملات انگیزشی برای موفقیت انرژی می‌دهد!

اندازه پرش ویروس در بازی covid 19 محدود است. درواقع برای پیروزی در این رقابت باید چهره‌هایی را انتخاب کنید که به یکدیگر نزدیک‌تر هستند. به‌این‌ترتیب با پرشی راحت‌تر می‌توانید افراد بیشتری را مبتلا کنید. هرچه افراد بیشتری را مبتلا کنید، امتیاز بیشتری به‌دست می‌آورید. اگر دوست دارید در بازی covid 19 مراحل بیشتری را پشت‌سر بگذارید و ویروس کرونا را قوی‌تر کنید، از امتیازات‌تان کمک بگیرید. با پرداخت این امتیازها می‌توانید توانایی ویروس کرونا را بیشتر کنید. درنتیجه ویروس می‌تواند با سرعت بیشتر صورت‌ها را مبتلا کند. همچنین با این پیشرفت، ویروس توانایی بیشتری در پرش از فاصله‌های زیاد به‌‌دست می‌آورد.

طراحان این بازی ایرانی 20 سطح مختلف برای ویروس کرونا درنظر گرفته‌اند. با کسب امتیازات بیشتر می‌توانید به این سطوح پیشرفته برسید. البته برای رسیدن به هریک از این سطوح به میزان متفاوتی امتیاز نیاز دارید. برای مثال رسیدن به سطح دوم 90 امتیاز و دست‌یابی به سطح سوم 160 امتیاز از شما می‌خواهد. متاسفانه بازی covid 19 کمی در شخصی‌سازی محیط بازی ضعیف عمل کرده است. بنابراین شما نمی‌توانید موسیقی بازی یا امکاناتی از این‌قبیل را کنترل کنید.

هدف از بازی

شاید درنگاه اول ساخت چنین بازی باتوجه به شمار جانباختگان این بیماری مناسب نباشد؛ اما هدف از تهیه و دانلود بازی covid 19 اطلاع‌رسانی بیشتر درباره بیماری covid 19 و راه‌های پیشگیری از آن است. پس از به‌پایان رسیدن بازی، چند توصیه بهداشتی به‌نمایش درمی‌آید که جدی‌گرفتن آن‌ها برای سلامتی‌تان لازم است.

البته شما مفهموم این توصیه‌ها در جریان بازی درک کرده‌اید. شما در بازی covid 19 می‌بینید که حتی یک نفر هم می‌تواند زنجیره انسانی ابتلا به کرونا را بشکند و باعث نابودی بیماری covid 19 شود. نکته جالب دیگر بازی covid 19 تنوع چهره‌هایی است که باید آن‌ها را به کرونا مبتلا کنید. این تنوع نشان می‌دهد که جمعیت هیچ کشوری دربرابر حمله کرونا درامان نیست.

سخن پایانی

طراحان ایرانی بازی covid 19 در اقدامی خلاقانه توانسته‌اند مفهوم فاصله‌گذاری اجتماعی و شکست کرونا را نشان دهند. بازی covid 19 با گرافیک مناسب، داستان جذاب و موسیقی متن هیجان‌آور تا حدودی می‌تواند انتظار شما را از یک بازی موبایلی خوب برآورده کند. برای دانلود بازی covid 19 و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code کمک بگیرید.

https://mag.charkhoneh.com/9147
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *