نقد و بررسی برنامه سیگنال؛ مشاور مالی شما در بازارهای سرمایه‌گذاری!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » نقد و بررسی برنامه سیگنال؛ مشاور مالی شما در بازارهای سرمایه‌گذاری!
نقد و بررسی برنامه سیگنال؛ مشاور مالی شما در بازارهای سرمایه‌گذاری!
دانلود برنامه سیگنال
فهرست محتوا

این روزها وارد هر جمعی که می‌شوید، از تب‌وتاب بازار بورس صحبت می‌کنند. افراد از توجه به سایر بازارهای سرمایه‌گذاری نیز غافل نمانده‌اند. اطلاع از وضعیت بازار بورس، طلا، ارز و… برای هر فردی که قصد سرمایه‌گذاری دارد، لازم است. اگر شما هم می‌خواهید سرمایه‌تان را در این بازارها به‌کار بگیرید، احتمالا به مرجعی برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها، شرایط وام و خدمات بانکی، آموزش بازارهای مالی و… نیاز دارید. برنامه سیگنال مشاور مالی شما محسوب می‌شود. افراد زیادی از تجربه کاربری این برنامه راضی بوده‌اند. درادامه برای دانلود برنامه سیگنال و نصب آن با مجله چارخونه همراه باشید.

دانلود برنامه سیگنال

یکی از نقاط قوت این برنامه این است که سیگنال خدماتش را رایگان ارائه می‌دهد. برای دانلود برنامه سیگنال فقط به 10 مگابایت اینترنت احتیاج دارید. با برنامه سیگنال به اطلاعات، اخبار و تحلیل‌های بازار بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، وام‌های بانکی، اوراق بهادار، طلا، ارز دیجیتال و کالاهای اولیه دسترسی دارید.

اگر اطلاع از تاریخ عرضه اولیه بعدی برایتان اهمیت دارد، دانلود برنامه سیگنال را ازدست ندهید. این برنامه علاوه‌بر اطلاع‌رسانی از عرضه اولیه بعدی با نوتیفیکیشن، شما را از اخبار و تحلیل‌ عرضه اولیه‌ها باخبر می‌کند. برنامه سیگنال تازه‌ترین تحلیل‌های تکنیکال، بنیادی و فروش شرکت‌های بورسی را به‌شکل روزانه دراختیارتان می‌گذارد. سیگنال اطلاعات وام‌های پرداختی بانک‌های کشور را بررسی می‌کند. پیش‌بینی مسیر حرکت طلا و ارز باتوجه به اخبار و اتفاقات مختلفی که رخ می‌دهد، از دیگر جذابیت‌های برنامه سیگنال شناخته می‌شود. در برنامه سیگنال به انواع ماشین‌حساب‌های حرفه‌ای برای محاسبات سود سپرده بانکی، قیمت طلا و سکه، وام و اوراق بهادار دسترسی دارید.

حتی اگر هیچ اطلاعی از بازارهای سرمایه و سرمایه‌گذاری در آن‌ها نداشته باشید، بازهم جای نگرانی نیست! برنامه سیگنال آموزش‌های حرفه‌ای، رایگان و جامعی برایتان درنظر گرفته است. این آموزش‌ها در قالب مقاله و پادکست دراختیارتان قرار می‌گیرد. در بخش نظرات می‌توانید درباره محتوای آموزش با سایر کاربران بحث کنید یا سوال‌هایتان را بپرسید. برای استفاده بهتر از برنامه سیگنال در آن ثبت‌نام کنید تا همه بخش‌ها برایتان فعال شود. این برنامه در رنگ سبز و طوسی و در بخش‌های سیگنال، تحلیل، ویدئو، منتخب و اخبار طراحی شده است.

بخش سیگنال

این بخش اصلی‌ترین قسمت برنامه محسوب می‌شود. ابتدای صفحه با ضربه روی آیکون ذره‌بین عبارت موردنظرتان را در قسمت‌های نماد، اخبار، تحلیل و آموزش جستجو کنید. قابلیت جستجوی گفتاری در سیگنال کار شما را راحت‌تر می‌کند! خدمات برنامه سیگنال در گزینه‌های ارز دیجیتال، سهام، صندوق، بازار جهانی، بانک، طلا و ارز، کالا و انرژی، اوراق بدهی و اوراق مشتقه ارائه شده است.

با کلیک روی ارز دیجیتال می‌توانید گزارشی کوتاه و جامع درباره این بازار ببینید. این گزارش به بیشترین ارزش معاملات، بیشترین درصد کاهش و افزایش و بیشترین ارزش بازار می‌پردازد. همچنین آخرین اخبار و مقالات موجود درباره این بازار به شما معرفی می‌شود. اگر در بازار بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اید، سری به بخش سهام بزنید. در این قسمت وضعیت بازار در یک نگاه، تاثیر مثبت و منفی در شاخص و نمادهای پربیننده همراه نمودار شاخص کل بورس به‌نمایش درآمده است. برای مدیریت بهتر این اطلاعات از فیلترهای هوشمندانه سیگنال کمک بگیرید. گزینه صندوق فهرستی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری همراه گزارش عملکرد هریک، نمودار قیمت و دارایی، تحلیل مسیر پیشرفت و… را دراختیارتان می‌گذارد.

بخش طلا و ارز

بازار طلا و ارز آخرین قیمت طلا و نقره، ارز و سکه را اعلام می‌کند. با کلیک روی هریک نمودار تغییرات قیمت و تحلیل بازارش را ببینید. بخش تحلیل شما را به‌طور مستقیم به سایت سیگنال وصل می‌کند. اخبار این حوزه را نیز از اطلاعات مجموعه خبر آنلاین گرفته‌اند. بخش کالا و انرژی بیشتر برای آن‌دسته از کاربران مناسب است که در حوزه صنعت و تجارت فعالیت دارند. در سیگنال می‌توانید از قیمت لحظه‌ای فلزات اساسی‌، معدنی و گران‌بها و نفت و مشتقات آن باخبر شوید.

نمودار تغییرات قیمت را همراه با بررسی کاهش و افزایش نرخ کالا و انرژی ببینید و آن را با سایر دوستان‌تان به‌اشتراک بگذارید. بخش بانک‌ها علاوه‌بر بررسی بانک‌های فعال در ایران شامل 36 بانک و موسسه مالی و اعتباری خدمات آن‌ها را نیز معرفی می‌کند. راهنمای دریافت رمز پویا، نزدیک‌ترین شعب بانک، خدمات ارزی، دریافت شماره شبا و فهرست همه شعبه‌های بانک از خدمات برنامه سیگنال هستند. در بخش وام‌ها معتبرترین و به‌صرفه‌ترین وام‌ها را بررسی کنید تا برنده معاملات بانکی باشید!

سخن پایانی

برنامه سیگنال به‌عنوان بهترین مشاور مالی مجازی شناخته می‌شود که علاوه‌بر معرفی بازارهای مختلف، شما را برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها آماده می‌کند. با استفاده از تحلیل‌های درست این برنامه ایرانی می‌توانید صاحب سود بیشتری شوید. برای دانلود برنامه سیگنال و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/9215
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *