نقد و بررسی برنامه شصت؛ برنامه رسمی بانک ملی برای دریافت رمز پویا!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » نقد و بررسی برنامه شصت؛ برنامه رسمی بانک ملی برای دریافت رمز پویا!
نقد و بررسی برنامه شصت؛ برنامه رسمی بانک ملی برای دریافت رمز پویا!
دانلود برنامه شصت
فهرست محتوا

خریدهای اینترنتی در شرایط کنونی کشورمان سهم بزرگی از تراکنش‌های مالی را به‌خود اختصاص می‌دهند. اما باتوجه به کلاهبرداری‌های متعددی که در خریدهای اینترنتی انجام می‌شود، حفظ امنیت حساب بانکی در اولویت قرار می‌گیرد. با استفاده از رمز پویا که فقط دو دقیقه اعتبار دارد، تا حد زیادی امکان دزدی موجودی حساب را کاهش می‌دهید. بسیاری از کاربران تمایلی به نصب برنامه‌ای جدا برای دریافت رمز دوم روی گوشی نشان نمی‌دهند. برنامه شصت اپلیکیشن رسمی بانک ملی برای انجام امور ساده بانکی و رمز اینترنتی پویا است که کار شما را برای دریافت این رمز راحت‌تر می‌کند. البته شصت قابلیت‌های دیگری نیز دارد که درادامه به آن خواهیم پرداخت! در این مطلب با مجله چارخونه همراه باشید تا بررسی و دانلود برنامه شصت را ازدست ندهید.

دانلود برنامه شصت

برنامه شصت خدمات مختلفش را رایگان دراختیار کاربران می‌گذارد. دانلود برنامه شصت به 17 مگابایت فضای خالی از گوشی شما احتیاج دارد که نسبت به سایر برنامه‌های هم‌ردیف حجمی قابل‌قبول محسوب می‌شود. در اولین گام پس از دانلود برنامه شصت و نصب آن باید در آن ثبت‌نام کنید تا برنامه اجرا شود. برنامه شصت در بخش‌های منوی کشویی، رمز یک‌بار مصرف، نقاط خدمات، صدور کارت هدیه، خدمات بانکی، سرویس‌های ویژه، کارت‌به‌کارت و خرید شارژ طراحی شده است.

صدور کارت هدیه

پس از ورود به این بخش با دو گزینه انتخاب کارت هدیه و بارکدهای تولیدشده روبرو می‌شوید. اگر می‌خواهید برای دوستان‌تان کارت هدیه بگیرید، روی انتخاب کارت هدیه کلیک کنید. برای صدور کارت با هرمبلغی باید هزینه 2300 تومان بپردازید. مبلغ این کارت‌های هدیه می‌تواند از 20 هزار تا پنج میلیون تومان باشد. در گام بعدی باید ظاهر کارت هدیه را باتوجه به سلیقه‌تان و مناسبت هدیه مانند روز مادر، روز دانشجو، سال نو، ازدواج و… انتخاب کنید.

برای هر مناسبت می‌توانید ازمیان هشت طرح مختلف تبریک، یکی را انتخاب کنید. متن دلخواه‌تان را روی کارت بنویسید یا از جملات پیش‌فرض تبریک کمک بگیرید. متن را روی هر قسمت از کارت که می‌خواهید، قرار دهید و رنگ نوشته را مشخص کنید. برنامه شصت بارکدی را نمایش می‌دهد که با نشان‌دادن آن به کیوسک‌های صدور کارت بانک ملی و پرداخت هزینه، کارت هدیه صادر می‌شود. سابقه بارکدهای تولیدشده در برنامه شصت ثبت خواهد شد.

سرویس‌های ویژه

برنامه شصت سرویس‌های مختلف رزرو هتل و خرید بلیت اتوبوس، بلیت کنسرت، بلیت تئاتر و بلیت قطار را برای کاربران فراهم کرده است. البته درحال‌حاضر خرید بلیت اتوبوس و هواپیما فعال شده و سرویس‌های دیگر در به‌روزرسانی‌های بعدی قابل اجرا می‌شوند. برای خرید بلیت اتوبوس تاریخ، مبدا و مقصد سفرتان را مشخص کنید.

بازه زمانی دلخواه برای حرکت اتوبوس را در برنامه شصت علامت بزنید. تعداد نفرات همراه‌تان را در برنامه ثبت کنید تا بلیت صادر شود. فهرستی از شرکت‌های اتوبوس‌رانی همراه قیمت هر بلیت و ساعت حرکت اتوبوس به‌نمایش درمی‌آید. نقشه‌ای از صندلی‌های اتوبوس خواهید دید؛ صندلی موردنظرتان را در اتوبوس مشخص کنید. با پرداخت هزینه بلیت، می‌توانید آن را چاپ کنید و برای سفر آماده شوید.

اگر می‌خواهید بلیت هواپیما بخرید، ابتدا نوع آن را ازمیان پرواز داخلی و خارجی مشخص کنید. ثبت تعداد مسافرها و مبدا، مقصد و تاریخ سفر از دیگر مراحل خرید بلیت هواپیما است.

خدمات بانکی

برای دریافت خدمات بانکی درارتباط با کارت، دانلود برنامه شصت گزینه مناسبی خواهد بود. در این برنامه امکان پرداخت قبوض، خرید شارژ و کارت‌به‌کارت به همه کارت‌های عضو شتاب را دارید. برای خرید شارژ انخاب نوع اپراتور و مبلغ شارژ و برای پرداخت قبوض ثبت شناسه قبض و شناسه پرداخت لازم است. اگر خریدهایی که با کارت انجام داده‌اید را فراموش کردید، سری به بخش تراکنش‌ها در شصت بزنید. فهرستی از همه تراکنش‌های بانکی که با شصت انجام داده‌اید، در این بخش از برنامه موجود است.

نقاط خدمات

برنامه شصت در نقاط خدمات، موقعیت مکانی شعبه‌های بانک ملی را روی نقشه نشان می‌دهد. این نقشه هنوز کامل نیست و بسیاری از شعبه‌های بانکی روی آن دیده نمی‌شوند؛ اما در نسخه‌های بعدی برنامه این مشکل درست خواهد شد. با لمس آیکون هر شعبه نام و آدرس دقیقش را می‌بینید. خدمات شعبه نیز در برنامه شصت قابل‌مشاهده است. با لمس آیکون مسیریابی بهترین مسیر پیاده، ماشین‌رو یا مناسب برای دوچرخه را تا رسیدن به شعبه انتخاب کنید.

سخن پایانی

هرچند برنامه شصت بیشتر برای دارندگان حساب در بانک ملی مناسب است، اما سایر کاربران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه باتوجه به ارائه سرویس‌های ویژه، صدور کارت هدیه، خدمات بانکی، حجم کم و رایگان‌بودن خدمات می‌تواند کاربرانش را راضی نگه دارد. برای دانلود برنامه شصت و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه شصت بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/9275
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *