بازی فوتبال آسیا؛ مسابقات پرچالش فوتبال!

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » بازی فوتبال آسیا؛ مسابقات پرچالش فوتبال!
بازی فوتبال آسیا؛ مسابقات پرچالش فوتبال!
دانلود بازی فوتبال آسیا
فهرست محتوا

روزهای قرنطینه برای طرفداران فوتبال سخت‌تر از آنچه فکر می‌کنید، می‌گذرد. در شرایطی که مسابقات فوتبال اجازه برگزاری ندارند، اما بازی‌های فوتبالی موبایلی می‌توانند حال‌وهوای مسابقات را زنده کنند. بازی موبایلی فوتبال آسیا کاری از بازی‌سازان ایرانی است که به شما اجازه مدیریت بازی تیم‌تان را می‌دهد. در این مطلب از مجله چارخونه با ما همراه باشید تا به بررسی و دانلود بازی فوتبال آسیا بپردازیم.

دانلود بازی فوتبال آسیا

اگر می‌خواهید دانلود بازی فوتبال آسیا را از دست ندهید، آن را با 36 مگابایت دانلود کنید. این بازی جام ملت‌های آسیا را در سال‌ 2019 و جام‌جهانی 2018 شبیه‌سازی کرده است. گروه‌بندی‌هایی را که در بازی می‌بینید، مطابق گروه‌بندی این بازی‌ها طراحی کرده‌اند. با 24 تیم جام ملت‌های آسیا 2019 و با 32 تیم جام‌جهانی 2018 را تجربه کنید. علاوه‌بر این دو بازی، امکان برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های مختلف را نیز دارید. پس از دانلود بازی فوتبال آسیا و ورود به بازی روی یکی از این سه بازی کلیک کنید.

برای اجرای بازی دوستانه فقط کافی است وارد این بخش شوید، اما برای دو بازی دیگر شرایط کمی فرق می‌کند! اگر قصد فعال‌سازی این دو بازی را برای همیشه دارید، می‌توانید دو فیلم کوتاه تبلیغاتی برای هریک تماشا کنید یا نسخه کامل بازی را بخرید. برای خرید نسخه کامل بازی فوتبال آسیا سری به منوی اصلی بزنید. نسخه کامل شما را از تماشای هر تبلیغ دیگری برای قسمت‌های بعدی بازی بی‌نیاز و آیتم‌های قفل‌شده بازی را فعال می‌کند. با کلیک روی گزینه خرید شارژ به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که با خرید شارژ و اینترنت شانس چرخاندن گردونه بازی را پیدا می‌کنید. این گردونه تا 10000 سکه نیز به شما جایزه می‌دهد.

بازی دوستانه

تیم خودتان و تیم حریف را ازمیان کشورهای روسیه، پرتغال، اسپانیا، ایران و… انتخاب کنید. سپس سراغ تنظیمات دیگر بازی مانند مدت‌زمان اجرای مسابقه، نوع توپ و نوع زمین چمن بروید. دو توپ و زمین چمن برای شما فعال است؛ برای دسترسی به آیتم‌های بیشتر باید 500 سکه بپردازید یا نسخه کامل بازی فوتبال آسیا را بخرید. مدت‌ بازی را باتوجه به توانایی تیم‌تان از سه تا 10 دقیقه انتخاب کنید.
مرحله بعدی چیدن تیم برای اجرای یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود! ازمیان چهار ترکیب پیشنهادی بازی فوتبال آسیا یکی را انتخاب کنید. کنار این چهار ترکیب نقشه‌ای از حضور بازیکنان در زمین می‌بینید که با هر ترکیب جای‌شان را در زمین تغییر می‌دهند. انتخاب درست سیستم تیم به عملکرد تیم شما و تیم حریف بستگی دارد. بنابراین ترجیحا تیمی را برای خود و حریف انتخاب کنید که شناخت دقیقی از بازیکنان آن داشته باشید.

جام‌جهانی 2018

در گام اول تیم خود را ازمیان تیم‌های بلژیک، آرژانتین، پاناما، تونس و… انتخاب کنید. برای صعود به مرحله بعدی بازی فوتبال آسیا باید از سه بازی پیش‌رو دست‌کم سه امتیاز به‌دست آورید. برد دو امتیاز، تساوی یک امتیاز و باخت صفر امتیاز برای شما خواهد داشت. بازی هشت گروه چهارتایی را نشان می‌دهد که برای بالابردن جام طلایی با هم رقابت می‌کنند.

جام ملت‌های آسیا 2019

در این قسمت از فوتبال آسیایی دیگر خبری از تیم‌های پرقدرت اسپانیا، آرژانتین و… نیست! البته شما هنوز هم باید با غول‌های آسیایی مسابقه دهید. پس از انتخاب کشور موردنظرتان گروه‌بندی اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید این مرجله از بازی را به‌راحتی پشت‌سر بگذارید، کشوری را انتخاب کنید که در گروهی آسان‌تر قرار گرفته است. در این مرحله نیز به سه امتیاز برای صعود به مرحله بعدی نیاز دارید.

شروع بازی

برای شروع بازی روی بازیکن موردنظر کلیک کنید تا توپ را کنترل کند. انتهای صفحه نمایش سمت چپ دایره‌ای نارنجی می‌بینید که با حرکت آن در جهات مختلف می‌توانید بازیکن را به‌سمت دروازه تیم حریف ببرید. اگر بازیکنان تیم حریف بیش‌ازحد به شما نزدیک شدند از گزینه‌های پاس، تکل و بازیکن استفاده کنید؛ این گزینه‌ها انتهای صفحه سمت راست قرار گرفته‌اند. گزینه بازیکن مدیریت مسابقه را به یکی دیگر از بازکنان می‌سپارد.

بالای صفحه بازی تعداد گل‌های زده‌شده به‌دست شما یا تیم حریف و مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان بازی نمایش داده می‌شود. در بیشتر مسابقات بازی فوتبال آسیا دروازه تیم شما سمت چپ صفحه نمایش بازی قرار می‌گیرد. برای تماشای بهتر بازی روی آیکون توقف کلیک کنید و با گزینه‌های زاویه دوربین و فاصله دوربین، آن را به حالت دلخواه درآورید. پس از هر گل بازیکنان سرجای خود در ترکیب بازی می‌ایستند و توپ در مرکز زمین قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

بازی فوتبال آسیا همراه خوبی برای سپری‌کردن روزهای قرنطینه خواهد بود. این بازی با گرافیک قابل‌قبول خود تاحدی انتظار شما را از یک بازی خوب موبایلی فراهم می‌کند. برای دانلود و نصب بازی فوتبال آسیا از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

برای دانلود و نصب بازی فوتبال آسیا بصورت رایگان تصویر زیر را کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/9318
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *