افشای جزئیات تازه در خصوص قسمت پایانی واکینگ دد

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » افشای جزئیات تازه در خصوص قسمت پایانی واکینگ دد
افشای جزئیات تازه در خصوص قسمت پایانی واکینگ دد
فهرست محتوا

گرگ نیکوترو کارگردان سریال پرطرفدار واکینگ دد Walking Dead جزئیات جدیدی در خصوص داستان پایانی فصل 10 این سریال که پخش آن تاکنون به تاخیر افتاده است افشا می‌کند و به طرفداران این سریال قول می‌دهد که انتظارهایشان رو به اتمام است.

به گزارش مجله چارخونه، قسمت آخر سریال The Walking Dead در فصل 10 قرار بود در تاریخ 12 آوریل پخش شود. اما شیوع گسترده ویروس کرونا و بحران ناشی از آن، بر تولید این قسمت تاثیر گذاشته و آن را با تاخیر مواجه ساخت. هواداران این سریال مشتاقانه منتظر خبرهای جدید در خصوص تاریخ پخش این قسمت هستند اما گویا هنوز تاریخ دقیقی از سوی AMC اعلام نشده است. به علاوه به گفته استار جفری و دین مورگان هنوز تاریخ شروع تولید فصل 11 این سریال زامبی وار محبوب هم اعلام نشده‌است.

آیا واکینگ دد هم پایانی مانند گیم آف ترونز دارد؟

آخرین قسمت فصل 10 سریال واکینگ دد تحت عنوان برج یا همان The Tower در تاریخ 5 آوریل به پایان رسید. در لحظات پایانی قسمت آخر رایان هورست در نقش بتا در حال هدایت گروهی از واکرها به سمت برج متروکه که چندین شخصیت مهم نمایش در آن مخفی شده بودند، دیده شد. شخصیت‌های پنهان شده در برج شامل مورگان در نقش نگان، کیلی فلمینگ در نقش جودیت و ست گلیام در نقش پدر گابریل بودند. به وضوح رویارویی عظیمی در پیش روی قسمت آخر قرار گرفته و این رویارویی همان نکته‌ای است که نورمن ریدوس بازیگر نقش اول این سریال در نقش داریل دیکسون را به شدت می‌آزارد و آن را به نزاعی مشابه گیم آف ترونز تبدیل کرده‌است. همین موضوع و سایر موضوعات و سرنخ‌های ارائه شده طرفداران را به شدت از مشاهده قسمت آخر این سریال ناامید کرده‌است.

نیکوترو در مصاحبه با فاندوم جزئیاتی از قسمت پایانی این فصل فاش کرد. او همچنین اشاره کرد که این قسمت یکی از قسمت‌های مورد علاقه‌اش در این فصل است. او از آنجلا کانگ برگزارکننده این نمایش به سبب اقدامات ستایش آمیزش در این فصل تقدیر به عمل آورد و خاطر نشان کرد که قسمت بعدی درست از همان جایی که در آخرین قسمت تمام شده بود، آغاز می‌شود.

او در خصوص این که در قسمت بعدی این سریال محبوب چه موضوعاتی بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت گفته که شخصیت‌های نیمه تمام بسیاری در سریال وجود دارند که در قسمت بعدی به آن‌ها پرداخته می‌شود. او همچنین به بخش‌هایی از سریال که اطلاعات ناتمام و اندکی را در خصوص موضوع فیلمنامه در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند اشاره کرده و خاطر نشان می‌کند که در این فصل به همه آن موضوعات پرداخته می‌شود تا مخاطبان بتوانند به تماشای فصل بعدی بنشینند.

بازگشت مگی به فصل 10 مخاطبان را به هیجان وا داشت

پیش‌تر طرفداران این سریال با بازگشت مگی (لوران کوهان) به فصل 10 به هیجان آمده‌اند. مگی آخرین بار در اوایل فصل 9 در واکینگ دد حضور یافت و حالا بازگشت دوباره او در فصل 10 طرفداران این سریال را غافل گیر کرده است. همچنین میکون (دانایی گوریرا) در اوایل فصل 10 از داستان فیلمنامه خارج شده بود. بنابراین بازگشت دوباره مگی به ماجراهای واکینگ دد خبر خوبی برای مخاطبان به شمار می‌رفت.

اگرچه نیکوترو در خصوص شرایط ظهور مجدد مگی اطلاعات زیادی فاش نکرد اما با لحنی دو پهلو که کنایه‌هایی شیطنت آمیز در آن به چشم می‌خورد اشاره کرد که به نظر می‌رسد تاکنون مشخص شده که مگی در قسمت آخر حضور خواهد داشت و ما را برای ادامه فصل 11 آماده می‌کند. اما نیکوترو در ادامه افزود که متاسفانه نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در خصوص فصل 11 منتشر کند زیرا در دقایق پایانی فصل 10 از تعجب شگفت زده خواهید شد. او در این خصوص از اصطلاح فکتان به زمین برخورد می‌کند استفاده کرد. با این تفاسیر باید منتظر باشیم تا ببینیم چه موضوع عجیبی در قسمت پایانی این فصل به وجود می‌آید که این گونه تعجب مخاطبان را بر می‌انگیزد.

فصل 10 واکینگ 10 در انتهای سال جاری به اتمام می‌سد

اما موضوعی که نیکوترو در این مصاحبه اصلا به آن اشاره‌ای نکرد، زمان دقیق پخش قسمت آخر فصل 10 این سریال بود. در واقع تنها چیزی که به اطلاع طرفداران این سریال رسانده شد این بود که قسمت پایانی در اواخر سال جاری پخش خواهد شد. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که ACM منتظر است تاریخ شروع تولید فصل 11 مشخص بشود و پس از آن تاریخ پخش قسمت نهایی فصل 10 را اعلام کند.

اما از آن‌جایی که پاندمیک کنونی بیماری کوید-19 تغییرات بسیاری به خصوص در صنعت سینما و تلویزیون و دنیای سرگرمی ایجاد کرده‌است، پیش بینی‌ها در خصوص تولیدات این صنعت را با مشکل مواجه ساخته است. بنابراین شاید این بار انتظارها کمی بیشتر از همیشه به طول بیانجامد. به نظر می‌رسد طرفداران واکینگ دد باید بیش از همیشه صبوری پیشه کنند تا به تماشای قسمت‌های بعدی این سریال بنشینند. البته با وجود لحن شیطنت آمیز نیکوترو در خصوص ادامه ماجراهای این سریال شاید این بار صبوری کمی دشوار به نظر برسد.

https://mag.charkhoneh.com/9370
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *