نقد و بررسی برنامه سبزپرداز؛ مدیری هوشمند برای ساختمان!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » نقد و بررسی برنامه سبزپرداز؛ مدیری هوشمند برای ساختمان!
نقد و بررسی برنامه سبزپرداز؛ مدیری هوشمند برای ساختمان!
دانلود برنامه سبزپرداز
فهرست محتوا

زندگی در آپارتمان‌های کوچک و بزرگ مشکلات خاص خودش را دارد. اگر شما هم در آپارتمان زندگی می‌کنید، احتمالا با مشکلاتی ازقبیل پرداخت قبض‌ها، پرداخت شارژ ساختمان، ناسازگاری همسایه‌ها با یک‌دیگر در مسائل مالی و… روبرو شده‌اید. ازطرفی برای رفع این مشکلات و پرداخت صورت‌حساب‌های مختلف، قبض‌های کاغذی استفاده می‌شود؛ این قبض‌ها در طولانی‌مدت سلامت محیط‌زیست و جنگل‌ها را به‌خطر می‌اندازد. با دانلود برنامه سبزپرداز علاوه‌بر حفظ محیط‌زیست، راهی آسان برای ارتباط با سایر همسایگان و مدیر ساختمان خواهید داشت! درادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا سری به بررسی و دانلود برنامه سبزپرداز بزنیم.

دانلود برنامه سبزپرداز

خوشبختانه این برنامه در بسیاری از استان‌ها فعال است و در به‌روزرسانی‌های بعدی، استان‌های بیشتری را نیز پشتیبانی می‌کند. برای دانلود برنامه سبزپردازفقط باید 18 مگابایت اینترنت مصرف کنید. این برنامه باتوجه به آماری که از قبض‌ها دریافت می‌کند، به شما نموداری از میزان مصرف انرژی نسبت به سایر مناطق نشان می‌دهد. سبزپرداز همه قبض‌های شما شامل قبض‌های جریمه، تلفن همراه و قبض‌های مربوط به انرژی را مدیریت می‌کند.

اگر مدیر ساختمان هستید یا از مراجعه وقت‌وبی‌وقت مدیر ساختمان به واحدتان خسته شده‌اید، حتما به دانلود برنامه سبزپرداز نیاز دارید. این برنامه در مدیریت ساختمان، بی‌نظیر ظاهر می‌شود و زحمات شما را برای این‌کار تا حد قابل‌توجهی کم می‌کند. این برنامه پس از معرفی خدماتش و دریافت مجوزهای لازم از شما، شماره تلفن‌تان را برای ثبت‌نام اولیه می‌خواهد. برنامه سبزپرداز در بخش‌های پیشخوان، قبض و انرژی، ساکن ساختمان، مدیر ساختمان، تنظیمات و منوی کشویی و در رنگ‌های سبز و سفید طراحی شده است.

پیشخوان

قسمت پیشخوان به‌شکلی طراحی شده تا همه کاربران بتوانند از آن استفاده کنند و فقط ویژه آپارتمان‌نشینان نیست. طراحان برنامه سبزپرداز ابتدای صفحه را برای پرداخت قبض‌های جدید درنظر گرفته‌اند. در این قسمت با لمس آیکون قبض یا بارکد می‌توانید هزینه قبض‌هایتان را بپردازید. درصورت تمایل اطلاعات بیشتری از قبض مانند مهلت پرداخت، تاریخ صدور، بدهی قبلی و… را در برنامه ثبت کنید تا بعدا به آن دسترسی داشته باشید.

اگر پیش‌ازاین با سبزپرداز قبضی را پرداخته‌اید، کافی است روی لیست قبوض کلیک کنید تا مشخصات قبض به‌نمایش درآید. به‌این‌ترتیب شناسه قبض و شناسه پرداخت در برنامه ذخیره می‌شود. به‌کمک این برنامه قبض تلفن‌همراه، تلفن ثابت، آب، برق، گاز و جریمه را استعلام کنید. برای این‌کار باید شماره موبایل، شماره تلفن ثابت، شناسه قبض، شماره اشتراک یا شماره بارکد را در سبزپرداز بنویسید.

برنامه سبزپرداز راهکار مناسبی برای فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی پیامک‌های قبض محسوب می‌شود و مشکل شما را حل می‌کند. اگر در مسیرهایی تردد می‌کنید که در محدوده طرح ترافیک هستند، دانلود برنامه سبزپرداز برای شما ضروری به‌نظر می‌رسد. باکمک گزینه استعلام و پرداخت طرح ترافیک می‌توانید خودروتان را در طرح ثبت کنید. در بخش مقایسه مصرف انرژی اطلاعات محل زندگی‌تان را بنویسید تا از میزان مصرفتان نسبت به حالت استاندارد باخبر شوید.

مدیریت ساختمان

بخش‌های مدیر ساختمان و ساکن ساختمان برای مدیریت بهتر محل سکونت‌تان طراحی شده است. فقط مدیر ساختمان می‌تواند این بخش را فعال کند و سایر واحدها برای اتصال به این بخش باید منتظر دریافت پیامک از مدیر ساختمان باشند. اگر مدیر ساختمان هستید روی آیکون پلاس ضربه بزنید.

نوع ساختمان را از میان گزینه‌های مجتمع مسکونی، مجتمع اداری و مجتمع تجاری مشخص کنید و نامی برای آپارتمان‌تان بگذارید. درادامه تعداد واحدها را بنویسید و موقعیت مکانی آپارتمان را روی نقشه نشان دهید. موجودی حساب بانکی خود یا حساب بانکی ویژه ساختمان را در سبزپرداز وارد کنید؛ عملیات بانکی که در این برنامه انجام می‌دهید روی این مبلغ تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید هر واحد را در این برنامه با مشخصاتش تعریف کنید.

برای این واحدها نقش‌های ساکن، مستاجر و صاحب‌خانه را باتوجه به مالکیت آن‌ها و سکونت‌شان انتخاب کنید. اگر شماره موبایل هریک از ساکنان هرواحد را در سبزپرداز بنویسید، پیام دعوت به ساختمان برای او ارسال می‌شود. بنابراین آن‌ها نیز درجریان امور ساختمان خواهند بود. اگر مبلغی ثابت را به‌صورت دوره‌ای از واحدها دریافت می‌کنید، پس از تعریف مبلغ ثابت برای هر واحد، در زمان مشخص برای هرواحد پیام اطلاع‌رسانی پرداخت ارسال می‌شود. با نوشتن شماره شبا در سبزپرداز، ساکنان هرواحد امکان پرداخت شارژ ساختمان را ازطریق همین برنامه خواهند داشت. در سبزپرداز اتفاقات مهم را در تابلوی اعلانات بنویسید تا همه ساکنان از آن باخبر شوند. سبزپرداز گزارش مالی ساختمان را به‌شکل عمومی برای همه نمایش می‌دهد.

سخن پایانی

دانلود برنامه سبزپرداز باتوجه به بیشترشدن زندگی آپارتمان‌نشینی امری لازم به‌نظر می‌رسد. این برنامه به شما کمک می‌کند ساختمان‌تان را بهتر مدیریت کنید. سیزپرداز شما را ازدردسرهای جمع‌آوری شارژ ساختمان نجات می‌دهد. برای دانلود برنامه سبزپرداز و نصب آن روی لینک زیر یا اسکن تصویر QR code کلیک کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/9394
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *