برنامه Tezpark؛ پارک‌بان هوشمند شما!

مجله چارخونه » برنامه‌ » حمل و نقل و مسیریابی » برنامه Tezpark؛ پارک‌بان هوشمند شما!
برنامه Tezpark؛ پارک‌بان هوشمند شما!
دانلود برنامه Tezpark
فهرست محتوا

پیداکردن جای پارک از اصلی‌ترین مشکلاتی است که بیشتر رانندگان درطول روز با آن مواجه می‌شوند. تاجایی‌که گاهی به‌دلیل پیدانشدن جای پارک مطلبوب مجبور می‌شویم قرارهای‌ ملاقات‌مان را کنسل کنیم. در این مطلب از مجله چارخونه قصد داریم به نقدوبررسی و دانلود برنامه Tezpark بپردازیم.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://res.charkhoneh.com/ws/resource/trailer/APP/930732249/13/2″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”http://mag.charkhoneh.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

دانلود برنامه Tezpark

شرکت کاریز این برنامه را با حجم 17 مگابایت و در دسته‌بندی حمل‌ونقل طراحی و تولید کرده تا مشکل مدیریت جای پارک خودرو را حل کند. در‌حال‌حاضر برنامه Tezpark در شهرهای ارومیه، تبریز، اصفهان و کرمانشاه فعال است. البته این استارت‌آپ هنوز اول راه پیشرفت خود قرار دارد و حتما در به‌روزرسانی‌های بعدی شهرهای بیشتری به Tezpark اضافه می‌شوند. به‌کمک این برنامه پارک آسان و راحتی را تجربه خواهید کرد؛ پس دانلود برنامه Tezpark را ازدست ندهید!

برای پارک‌کردن راحت ماشین در Tezpark کافی است خیابان موردنظرتان را روی نقشه پیدا یا نام آن را جستجو کنید. برای صرفه‌جویی در وقت کیف‌پول Tezpark را شارژ کنید تا به‌راحتی هزینه آن را بپردازید. این هزینه به‌شکل آنلاين و فقط با لمس گزینه مربوط به آن پرداخت می‌شود؛ به‌این‌ترتیب دیگر دچار دردسرهای سامانه‌های پرداخت و ورود اطلاعات کارت بانکی به آن نخواهید شد. به‌طورکلی سامانه Tezpark ازطریق برنامه موبایلی، پیامک، بات تلگرام و درگاه USSD فعالیت می‌کند. البته برای دریافت امکانات بیشتر از این سامانه ترجیحا برنامه موبایلی Tezpark را دانلود کنید.

پیش از به‌پایان‌ رسیدن زمان پارک، Tezpark ازطریق پیام‌کوتاه یا نوتیفیکیشن به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. همه تراکنش‌های شما شامل خرید اعتبار یا مصرف آن در برنامه Tezpark ثبت می‌شود. همچنین می‌توانید جزئیات همه ثبت پارک‌های‌تان را در Tezpark ببینید و آن‌ها را پیگیری کنید. پس از دانلود Tezpark و اجرای آن شهر محل سکونتتان را مشخص کنید تا نقشه آن آماده شود. سپس با استفاده از یکی از گزینه‌های ورود با شماره موبایل یا ورود ازطریق تلگرام در Tezpark ثبت‌نام اولیه‌ کنید. در مرحله بعدی نام و نام‌خانوادگی، نام و مدل خودرو و پلاک ماشین را بنویسید. پس از ثبت این اطلاعات به‌شکل مستقیم به قسمت نمایش نقشه شهر منتقل می‌شوید.

انتخاب جای پارک

در نبود پارکینگ‌های عمومی، خیابان‌های اصلی اولین گزینه برای پارک خودرو به‌حساب می‌آیند. تاکنون برای مدیریت پارک درست خودرو و محدودیت زمانی برای استفاده هر ماشین از جای پارک زوش‌های مختلفی را به‌کار برده‌اند؛ اما هیچ‌یک به‌اندازه برنامه‌های هوشمند در این زمینه موفق نبوده‌اند. برنامه Tezpark باتوجه به سهولت رابط کاربری خود انتخاب مناسبی برای ثبت جای پارک است. پس از بازکردن این برنامه، صفحه ثبت جای پارک به‌شکل مستقیم برایتان باز می‌شود.

هریک از علامت‌های نشان داده‌شده در نقشه نماینده یکی از خیابان‌های شهر هستند. برای ثبت پارک کافی است روی این علامت ضربه بزنید. پس از انتخاب خیابان موردنظر، وارد صفحه‌ای برای نوشتن جزئیات پارک و نهایی‌کردن آن می‌شوید. ابتدای این صفحه مشخصات خودرو شما نوشته شده است؛ اگر این اطلاعات درست نیستند، حتما آن را ویرایش کنید تا با مشکل روبرو نشوید.

کمی پایین‌تر اطلاعات مربوط به نام خیابان و حدفاصل آن را می‌بینید. بنابراین اگر به‌اشتباه آیکون خیابان دیگری را انتخاب کرده باشید، می‌توانید آن را اصلاح کنید. قسمت مدت‌زمان به شما بیشترین زمانی را نشان می‌دهد که اجازه دارید خودرو را پارک کنید. اگر کار شما زودتر از این زمان تمام شد و قصد حرکت ماشین را داشتید، برنامه Tezpark مدت‌زمان استفاده از جای پارک را محاسبه می‌کند و باقی مبلغ را به اعتبارتان برمی‌گرداند.

در بخش هزینه می‌توانید مبلغی را ببینید که باید برای ثبت جای پارک بپردازید. فرایند ثبت جای پارک در ساعات خاصی از شبانه‌روز انجام می‌شود؛ بنابراین اگر شما خارج از محدوده زمانی آن در خیابان پارک کنید، نیازی به ثبت آن در Tezpark و پرداخت هزینه ندارید.

گردش حساب، پارک‌ها و تنظیمات

روی آیکون سه خط ابتدای صفحه نمایش برنامه کلیک کنید تا منوی کشویی Tezpark را ببینید. در این منو بخش‌های گردش حساب، پارک‌ها، تنظیمات، تغییر اطلاعات، پشتیبانی و سوالات متداول قرار گرفته‌اند. گردش حساب گزارشی از همه تراکنش‌های Tezpark به شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید به فهرستی از پارک‌های ثبت‌شده‌تان دسترسی داشته باشید، سری به قسمت پارک‌ها بزنید. این فهرست تعداد دفعات پارک ماشین، مدت‌زمان پارک ماشین و جزئیات هر نوبت از پارک را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید گزینه‌های اطلاع‌رسانی با نوتیفیکیشن و پیام‌کوتاه را فعال کنید تا پیش‌از زمان به‌پایان رسیدن ثبت جای پارک، خودروتان را حرکت دهید.

سخن پایانی

ارائه جزئیات هر نوبت از ثبت پارک، گزارش گردش حساب، رابط کاربری آسان و… از نقاط قوت برنامه Tezpark محسوب می‌شود. این برنامه با پوشش همه خیابان‌ها و محله‌ها امکان ثبت جای پارک خودرو را برای همه کاربران فراهم می‌کند. برای دانلود برنامه Tezpark و نصب آن می‌توانید از لینک زیر یا اسکن تصویر QR code استفاده کنید.

 

https://mag.charkhoneh.com/9431
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *