نقد و بررسی بازی مهمان اصغر آقا 2؛ شکمو جان دلی از عزا دربیاور!

مجله چارخونه » بازی » تفننی » نقد و بررسی بازی مهمان اصغر آقا 2؛ شکمو جان دلی از عزا دربیاور!
نقد و بررسی بازی مهمان اصغر آقا 2؛ شکمو جان دلی از عزا دربیاور!
فهرست محتوا

بچه که بودیم عیدها همراه خانواده به دید و بازدید نوروزی می‌رفتیم. یکی از جاذبه‌های این دید و بازدیدها خوراکی‌ها روی میز بود. از طرفی آجیل و میوه و شیرینی و شکلات روی میز به ما چشمک می‌زدند و از طرفی دیگر رودربایستی از صاحبخانه باعث می‌شد آن‌طور که باید دلی از عزا درنیاوریم.

بازی مهمان اصغر آقا ۲ بر اساس همین سنت قدیمی طراحی شده است و به نوعی رسم و رسوم و تعارفات ما ایرانی‌ها سوژه این بازی شده است. در این مطلب از مجله چارخونه با ما همراه باشید تا به بررسی و دانلود بازی مهمان اصغر آقا 2 بپردازیم.

داستان بازی مهمان اصغر آقا 2

در بازی  مهمان اصغر آقا 2 بعد از ناپدید شدن ناگهانی اصغر آقا، آقا هوشنگ و خانواده‌اش در به در به دنبال اصغر آقا می‌گردند. تنها سرنخی که وجود دارد، یک بسته مشکوک هست که اصغر آقا قبل از ناپدید شدنش به آقا هوشنگ داده و گفته که آن بسته را حتما به دست یکی از از اقوام دور و باستانی‌اش به نام پدرجد برسانند. حالا هوشنگ و خانواده‌اش باید به خانه تک تک آشناها سر بزنند تا بتوانند آدرس خانه‌ی پدر جد را پیدا کنند و از این طریق به ارتباط گم شدن اصغر آقا و پدرجد پی ببرند.

 

اجرای بازی مهمان اصغر آقا 2

این بازی شامل چهار مرحله «خانه حشمت»، «خانه آبجی اصغر»، «خانه بالای پدرجد» و «خانه پایین پدرجد» است. خانواده چهار نفری آقا هوشنگ برای یافتن اصغر آقا مهمان این منازل می‌شوند. شخصیت اصلی داستان، پسر چاق و شکموی آقا هوشنگ است که تمایل دارد خوراکی‌های روی میز را نوش جان کند!

روی میز هر خانه سه ظرف آجیل، میوه و شرینی وجود دارد. شما باید از طریق شخصیت اصلی بازی، در زمانی که صاحبخانه حواسش نیست خوراکی‌های روی میز را بخورید و از این طریق امتیاز کسب کنید. اگر صاحبخانه متوجه دستبرد شما به خوراکی‌ها شود بازی در همان لحظه متوقف خواهد شد و باید آن مرحله را از ابتدا شروع کنید.

مهم‌ترین ویژگی شما در این بازی باید سرعت عمل و البته تمرکزتان باشد تا درست در همان لحظه‌ای که هم خانم و هم آقای صاحبخانه حواسشان پرت است از خوراکی‌ها بخورید.

دراین میان نگاه‌های نگران آقا هوشنگ و همسرش و تلاش آن‌ها برای باز کردن سر صحبت با صاحبخانه روند داستان را جذاب‌تر می‌کند.

 

 

ویژگی‌های بازی مهمان اصغر آقا 2

  • بازی کم حجم است و گیم پلی آن در اوج سادگی، پرکشش و سرگرم کننده است.
  • مراحل بعد قابل پیش‌بینی نیستند و همین مسئله شما را به ادامه بازی و رسیدن به مراحل بالاتر ترغیب می‌کند.
  • گرافیک بازی و دیالوگ‌ها بامزه و جذاب هستند.
  • شخصیت‌های بازی جذاب و دوست داشتنی هستند و طراحی ظاهر و صدای آن‌ها از ویژگی‌های مثبت بازی مهمان اصغرآقا2 است.
  • برای رفتن به مراحل بعد دو راه وجود دارد. کسب امتیاز لازم و یا خرید سکه. این انتخاب را حوصله شما مشخص می‌کند!
  • شما در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت 2999 تومان قفل کلیه مراحل را باز کنید و بدون جمع‌آوری سکه به همه خانه‌ها سر بزنید تا سریع‌تر اصغرآقا را پیدا کنید.
  • تماشای تبلیغ، عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام هم از راه‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید سکه رایگان به دست بیاورید و بدون صرف هزینه به مرحله بعد بروید.

سخن پایانی

بازی مهمان اصغر آقا2 در سبک تفننی توسط مجموعه کلید طلایی جهان معاصر در چارخونه عرضه شده است. آن‌چه این بازی را جذاب‌تر می‌کند طراحی زیبا و دیالوگ‌های بامزه آن است. بازی مهمان اصغر آقا2 محدودیت سنی ندارد و اوقات فراغت شما را به شکل دلچسبی پر می‌کند. شما می‌توانید این بازی را با اینترنت رایگان ایرانسل از چارخونه دانلود کنید و لذت ببرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *