هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در راه است

مجله چارخونه » خبر » هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در راه است
هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در راه است
فهرست محتوا

هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور با هدف شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار از 12 الی 14 مهر 1399 به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

این رویداد معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقه در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه کشور می‌باشد که  از سال 1390 تاکنون 7 دوره این مسابقات در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.

چگونگی برگزاری ماراتون برنامه‌نویسی

در این مسابقات، تیم‌های برنامه نویسی 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت، تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و داوران و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد آن‌ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داوران به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

آن‌چه داوران از شرکت‌کنندگان رویداد انتظار دارند به شرح زیر است:

  1. رابط کاربری
  2. کاربرد پذیری و تجربه کاربری
  3. خلاقیت
  4. ایده‌پردازی
  5. هدف پروژه و درآمد زایی
  6. برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی

گروه‌ها در قالب تیم‌های 2 الی 4 نفره خواهند بود و تامین محل استراحت، وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار کننده ماراتون می‌باشد.

تیم داوری

تیم داوری جمعی از اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف و با مدیریت جناب آقای دکتر ربیعی (مدیر آزمایشگاه و مدیر گروه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف) می‌باشد.

جوایز هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی، شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت های معتبر حوزه ICT خواهند داشت.

ثبت‌نام در هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی

ثبت نام در این مسابقات رایگان است و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

چارخونه به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد بزرگ، از کلیه علاقمندان به این حوزه دعوت می‌نماید تا در هشتمین ماراتون برنامه‌نویسی مشارکت داشته باشند.

جهت ثبت نام در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mpm.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن تماس: 5-66028963-021 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *