محتوای برتر ماه مهر چارخونه به انتخاب شما

مجله چارخونه » خبر » محتوای برتر ماه مهر چارخونه به انتخاب شما
محتوای برتر ماه مهر چارخونه به انتخاب شما
فهرست محتوا

در اوقات فراغت خود چه می‌کنید؟ هر کدام از ما اوقات فراغت‌مان را به گونه‌ای متفاوت پر می‌کنیم. بعضی‌ها عاشق فیلم و سریال هستند. تب و تاب فیلم دیدن هم که این‌روزها داغ است. برای عده‌ای زیادی گوش کردن به موسیقی و غرق شدن در دنیای تخیل یا همز‌مان رسیدن به امور دیگر، لذت‌بخش است. برخی ازمردم هم که ظاهرا تعدادشان زیاد نیست کتاب می‌خوانند و کتاب گوش می‌کنند. از طرفداران بازی‌های موبایلی هم غافل نشویم که از هر فرصتی برای اتک زدن و رد کردن مراحل استفاده می‌کنند. در ادامه با مجله چارخونه همراه باشید تا به سراغ محتوای منتخب چارخونه در ماهی که گذشت یعنی ماه مهر برویم:

برنامه جذاب رسانت؛ دانشگاهی در جیب شما

با شیوع کرونا بسیاری از دوره‌های آموزشی تعطیل شده‌اند و امکان دسترسی به آن‌ها برای یادگیری وجود ندارد. اما بروز این شرایط به منزله این نیست که بی‌خیال آموزش شویم. همیشه راهی برای رسیدن به هدف هست. یکی از این راه‌ها برنامه رسانت است. رسانت چیست؟

رسانت آرشیو کاملی از مستندهای باکیفیت ویدیویی در حوزه‌های مختلفی مانند علوم، طبیعت، ورزش، سلامت، تکنولوژی، بیوگرافی، مذهبی، آشپزی، کودک، مهارت در خانه، مهارت‌های موفقیت، مهارت‌های نرم‌افزاری، مهارت‌های هنری حوادث و عجایب است.

کاربران پس از ورود به اپلیکیشن در صفحه اصلی به کلیه ویدیوها دسترسی خواهند داشت که هم می‌توانند در دسته موردعلاقه خود جستجو کنند و یا از قسمت پیشنهاد ویژه، پر بازدیدترین‌ها و جدیدترین‌ها ویدیوها را تماشا کنند.

از ویژگی‌های رسانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محتوای ارزشمند و باکیفیت
  • دسته‌بندی مطالب
  • جستجوی راحت
  • امکان ایجاد حساب کاربری
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند
  • امکان اشتراک محتوا با دوستان
  • امکان ذخیره کردن محتوای موردعلاقه

کاربران چارخونه ویدیوهای کوتاه‌مدت، برگزاری دوره‌های مختلف و اجرای بدون باگ رسانت را از نقاط قوت آن می‌دانند.

برای دانلود این برنامه جذاب و کاربردی از چارخونه می‌توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

لینک رسانت

بازی جالب کهکشان کلمات؛ رقابت کن و سکه ببر

اگر بازی اسم فامیل را دوست دارید و آدم اهل رقابتی هستید، وقت را تلف نکنید و همین حالا بازی کهکشان کلمات را از چارخونه دانلود کنید.در کهکشان کلمات چه خبر است؟کهکشان کلمات یک بازی آنلاین مخصوص گوشی موبایل اندروید و یکی از بهترین بازی‌های فکری برای تقویت حافظه است. برای انجام بازی اسم فامیل، دیگر نیازی به کاغذ و قلم ندارید و می‌توانید بصورت آنلاین با دوستان‌تان بازی کنید.

این بازی لیدر برد دارد و هر هفته به 3 نفر اول لیدر برد بازی، جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت. همچنین یک گردونه شانس در بازی وجود دارد که می‌توانید شانس خود را برای دریافت سکه روزانه امتحان کنید.

راستی این بازی رایگان است و تنها برای شرکت در گردونه شانس و دریافت سکه نیاز به خرید اشتراک دارید. خب اگر آماده‌اید بازی اسم فامیل را شروع کنیم. با «چ»

اسم:‌  چنگیز

فامیل: چاووشی

میوه: چغندر

شهر یا کشور: چابهار ….

برای دانلود این بازی جذاب در چارخونه می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید:

کهکشان کلمات

فیلم سینمایی مولان؛ یک اکشن نفس‌گیر

یکی از اتفاقات ویژه تاریخ کمپانی دیزنی در سال 1998 ساخت انیمیشن « مولان » بود. در آن زمان دیدن زنان قهرمان سلاح به دست در انیمیشن ها به ندرت اتفاق می‌افتاد و از این حیث انیمیشن مولان یک دستاورد ویژه اجتماعی برای جامعه زنان محسوب می‌شد. حالا پس از گذشت 22 سال، کمپانی دیزنی با هزینه‌ای بالغ بر 200میلیون دلار این انیمیشن را بازسازی و روانه پرده سینماها کرده است.

داستان فیلم درباره دختری به نام مولان است که برخلاف دیگران، علاقه‌ای به ازدواج ندارد و تصمیم دارد که یک جنگجو باشد. تصمیم مولان با مخالفت قاطعانه خانواده و جامعه اطرافش مواجه می شود اما در نهایت، پس از اینکه کشور در خطر سقوط قرار می‌گیرد، مولان تصمیم می‌گیرد هویت خود را به عنوان دختر مخفی کرده و به نظامیان ملحق شود تا در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون لیو یی‌فی در نقش اصلی، در کنار دانی ین، جیسون اسکات لی، یوسون آن، گونگ لی و جت لی ایفای نقش می‌کنند. جالب است بدانید که 90% حرکات رزمی لیو یی‌فی در فیلم توسط خود او انجام و تنها 10% آن توسط بدلکار یا جلوه‌های ویژه ساخته شده است.کارگردان فیلم نیکی کارو، دومین کارگردان تاریخ  دیزنی است. مولان به‌طور کلی با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و صحنه‌های اکشن و عملکرد تیم بازیگری مورد تحسین قرار گرفت.برای دیدن این فیلم جذاب با اینترنت نیم‌بها کافی است از لینک زیر اقدام کنید:

فیلم سینمایی مولان

آلبوم موسیقی کجا باید برم؛ مرثیه‌ای از یک عاشق

روزبه بمانی که تا پیش از این آلبوم خود را به عنوان یک شاعر معرفی کرده بود اولین آلبوم خود را در سال 97 و پس از پست سر گذاشتن سختی‌های بسیار با نام «کجا باید برم» منتشر کرد.این آلبوم سیزده قطعه در سبک پاپ با نام‌های “کجا باید برم”، “تمرین تنهایی”، “چالوس”، “جنون”، “خسته شدم”، “سلام”، “بغض سی ساله”، “عاشقی”، “من حافظم”، “شلیک”، “به من نگو عاشق” و “خودم خواستم” دارد. آهنگسازی تمامی قطعات آلبوم کجا باید برم را علیرضا افکاری بر عهده داشته و تنظیم قطعات بر عهدهٔ سعید زمانی، هومن نامداری، معین راهبر، مهرداد احمدزاده، اشکان آبرون و شجاعت شفاعی بوده و تمامی ترانه‌ها را خود روزبه بمانی سروده ‌است.به یکی از اشعار زیبای روزبه بمانی در این آلبوم شنیدنی توجه کنید:

کجا باید برم، یه دنیا خاطرت تو رو یادم نیاره

کجا باید برم، که یک شب فکرِ تو منو راحت بذاره

چه کردم با خودم؟ که مرگ و زندگی برام فرقی نداره

محاله مثلِ من توی این حالِ بد، کسی طاقت بیاره

 تک‌آهنگ کجا باید برم به در موسیقی متن و تیتراژ فیلم سینمایی لاتاری استفاده و نامزد بهترین قطعه فیلم، در جشن دنیای تصویر شده بود.فضای این آهنگ کمی غمگین است و به حال و هوای پاییز خیلی نزدیک است. اگر تا به حال این آلبوم را گوش نکرده‌اید شنیدن آن را در چارخونه از دست ندهید. برای دانلود آلبوم با اینترنت رایگان ایرانسل از طریق لینک زیر اقدام کنید:

کجا باید برم

 

کتاب بخواه تا برآورده شود؛ پرفروش‌ترین کتاب کوین ترودو

کوین ترودو را می‌شناسید؟! مولتی میلیاردر معروف آمریکایی که از جوانی وارد گروهی مخفی به نام «برادرهود» شده و تمامی اسرار و راهکارهای موفقیت را از آن‌ها آموخته است. آقای ترودو پس ‌از آن‌که از گروه‌ برادرهود خارج شد، تصمیم گرفت تکنیک‌ها و آموزش‌های شگفت‌انگیزی را درباره موفقیت و کسب ثروت برای مردم جهان بازگو کند.البته بعد از این بازگویی، او در سال 2013 پس از افشا کردن این رازها، توسط اعضای بانفوذ این گروه و به دلایل مختلف به ده سال زندان محکوم شد! اما زندانی شدن کوین ترودو چیزی از ارزش ‌کتاب‌ها و آموزه‌هایش کم نکرد. کتابی که پیش رو دارید ترجمه‌ ی دقیق و کاملی از کتاب صوتی آقای «کوین ترودو» با عنوان «آرزوی تو دستور توست» است. کتاب پیش روی شما، ترجمه پرفروش‌ترین کتاب صوتی کوین ترودو است که بر اساس موضوعات مطرح شده در سمیناری مخفی به نام «آرزوی تو دستور توست»، شکل گرفته است. او در این سمینار دو روزه که با شرکت افرادی از سراسر جهان برگزار شد، جامع‌ترین آموزش‌های قانون جذب و موفقیت فردی را ارائه کرد. در این روش تدریس خاص، او جملات تکراری یا تأکیدهایی را به کار برده است که در ترجمه کتاب نیز آورده شده و نشان دهنده اهمیت این موضوع است.وی پس از سمینار آرزوی تو دستور توست، با انبوهی تقاضا برای توضیحات بیشتر در رابطه با موضوع «ارتعاش در قانون جذب» مواجه شد و این کتاب پاسخ او به این تقاضاهاست.

اگر برای تغییر زندگی خود و کشف رازهای ترودو آماده‌اید می‌توانید این کتاب را با ترجمه محمود جولایی در چارخونه مطالعه کنید.

برای دانلود کتاب بخواه تا برآورده شود با اینترنت رایگان ایرانسل، از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

بخواه تا برآورده شود

https://mag.charkhoneh.com/9736
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *