4 بازی اعتیاد آور موبایل | از بازی های قدیمی تا امروزی

مجله چارخونه » بازی » 4 بازی اعتیاد آور موبایل | از بازی های قدیمی تا امروزی
4 بازی اعتیاد آور موبایل | از بازی های قدیمی تا امروزی
4 بازی اعتیاد آور
فهرست محتوا

امروز در چارخونه قصد داریم 4 بازی اعتیاد آور موبایل را به شما معرفی کنیم. بازی هایی که به احتمال زیاد آشنا بوده و احتمالا یک بار هم که شده رنگ موبایل شما را دیده اند. برخی از این بازی ها مدت ها پیش عرضه شده اند اما تا به امروز موفق عمل کرده اند و مخاطبان از آن ها راضی هستند. بیش از این وقت را تلف نکنیم، با چارخونه همراه باشید تا 4 بازی اعتیاد آور موبایل را معرفی کنیم.

 

4 بازی اعتیاد آور موبایل

 

Candy Crush

اولین مورد از 4 بازی اعتیاد آور موبایل یک بازی ساده، سرگرم کننده و البته خوش مزه شمرده می شود. Candy Crush با بیش از 500 میلیون بار دانلود و امتیاز 4.6 یکی از موفق ترین و پرطرافدار ترین بازی های موبایل است. شکل و شمایل بازی بسیار ساده و در عین حال با کیفیت است. آبنبات های رنگی رنگیه بازی با آن رنگ و لعابشان کاملا شما را مجذوب خودشان می کند. Candy Crush داری 400 مرحله می باشد و شما باید در این مراحل آبنبات های هم رنگ را کنار هم قرار بدهید.

 

4 بازی اعتیاد آور : کندی کراش

 

دریافت Candy Crush از چارخونه

 

 

Angry Birds

از زمانی که بازار بازی های موبایلی رونق گرفت، نام انگری بردز همیشه در لیست محبوب ترین ها بوده است. این بازی جذاب با کارکتر های بامزه خود موفق شده تا علاوه بر قرار گرفتن در فهرست 4 بازی اعتیاد آور موبایل ، سال ها مورد توجه طرفدارن قرار بگیرد و آن ها را راضی کند. یکی از بهترین نسخه های بازی قسمت دوم مجموعه است که قابلیت های بیشتری را در خود جای داده است. شما می توانید علاوه بر گروهی بازی کردن، کارکتر مورد علاقه خود را بسازید و با آن به بازی کردن بپردازید.

 

angry birds

 

دریافت Angry Birds از چارخونه

 

 

Subway Surfers

یکی دیگر از آن بازی های قدیمی که هنوز از چشم کاربران نیفتاده و در لیست 4 بازی اعتیاد آور موبایل قرار دارد. تقریبا 8 یا 9 سال پیش بود که نخستین نسخه از Subway Surfers انتشار یافت. یک بازی ساده در عین حال هیجان انگیز که گیم پلی خوبی نیز دارد. شما در این بازی وظیفه دارید تا شخصیت اصلی را در خطوط مترو شهر های گوناگون بدوانید و از دست مامور مترو نجات دهید. اخیرا آپدیت هایی برای بازی عرضه شده است. در این آپدیت ها برخی حالات جدید اضافه شده و باگ های بازی برطرف شده اند.

 

4 بازی اعتیاد آور subway surfers

 

دریافت Subway Surfers از چارخونه

 

 

Clash of Clans

Clash of Clans آخرین مورد از 4 بازی اعتیاد آور موبایل است. این مورد از آن دسته بازی هاییست که می تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند. زمانی که شروع می کنید به بازی کردن گویی در حال بزرگ کردن فرزندتان هستید. چرا که باید در طول روز به محیط بازی سر بزنید و برخی اشکالات را برطرف کنید. Clash of Clans یک بازی استراتژیک بوده و به صورت آنلاین اجرا می شود. در آپدیت های متعددی که برای بازی عرضه می شوند شاهد قابلیت های جدیدی هستیم. این آپدیت ها جذابیت بازی را بیشتر می کنند.

 

clash of clans

 

دریافت Clash of Clans از چارخونه

 

 

جمع بندی

بازی های موبایل آنقدر پر طرفدار و اعتیاد آور شده اند که نیازمند یک لیست صد تایی هستند. برای مثال جای خالی بازی هایی مانند فورتنایت، brawl stars، Clash Royal و … به خوبی حس می شود. ما در تیم چارخونه سعی می کنیم تا در طی هفته های پیش رو، دیگر بازی های محبوب و اعتیاد آور موبایل را به شما معرفی کنیم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *