معرفی بازی های آفلاین پر طرفداری که باید دانلود کرد

مجله چارخونه » بازی » معرفی بازی های آفلاین پر طرفداری که باید دانلود کرد
معرفی بازی های آفلاین پر طرفداری که باید دانلود کرد
بازی های آفلاین
فهرست محتوا

افراد بسیاری روزانه زمان زیادی را صرف تلفن همراه هوشمند خود می کنند. استفاده افراد با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفته اند متفاوت است. برخی به گشت و گذار در این می پردازند، عده ای به دنبال کتاب های فشرده و صوتی هستند و دسته ای به دنبال بازی هایی که سرگرمشان کند. بازی های موبایل به چندین دسته تقسیم می شوند اما بازی های آفلاین یکی از محبوب ترین دسته ها محسوب می شوند.

 

بازی های آفلاین پر طرفدار

 

امروز در مجله چارخونه قصد داریم تعدادی از بازی های آفلاین موبایل معرفی کنیم. بازی های آفلاین به نسبت همتایان آنلاین خود مصرف باتری کمتری دارند. بسیاری از این بازی ها پس از نصب یک دیتا دیگر نیازی به اینترنت ندارند. 4 بازی معرفی شده در گزارش بر طبق نظرسنجی های کاربران و آمار دانلود انتخاب شده اند. شما می توانید تمام بازی های آفلاین معرفی شده را از سایت چارخونه دانلود کنید.

Into the Dead

Into the Dead یکی از محبوب ترین بازی های آفلاین ژانر ترسناک و اکشن است. قصه بازی از جایی آغاز می شود که زامبی ها سراسر دنیا را تسخیر کرده اند و ترس به جان همه انداخته اند. وظیفه شما مقابله با زامبی های شهر بوده و باید بقیه انسان ها را نجات دهید. این بازی تا به الان بالای 100 میلیون دانلود در سراسر دنیا داشته است. از نکات مثبت بازی می توان به گیم پلی خوب، مراحل جذاب و به روز رسانی های متعدد اشاره کرد.

 

بازی های آفلاین اکشن

 

Friday the 13th

این بازی جذاب الهام گرفته از شخصیت فیلمی به همین نام است. Friday the 13th از آن تیپ بازی های آفلاین است که می تواند تا مدت طولانی شما را درگیر خود کند. مراحل بازی به صورت اکشن و پازل بوده و فضایی کاملا گیرا ایجاد کرده است. این بازی محصول شرکت Blue Wizard Digital Lp می باشد.

 

جمعه نحس

 

Granny

یک بازی ترسناک آفلاین دیگر اینبار از کمپانی Dvloper که بسیار پرطرفدار است. تصور کنید در خانه مادربزرگی جن زده گیر افتاده اید و تنها 5 روز فرصت دارید تا فرار کنید. وظیفه اصلی شما فرار کردن و قایم شدن است چراکه هر زمان مادربزرگ تسخیر شده شما را پیدا کند برایتان بد می شود. این بازی تا به الان بیشتر از 10میلیون دانلود داشته و امتیاز بسیار خوبی از کاربران خود گرفته است. بسیاری از مخاطبان معتقدند یکی از بهترین های ژانر خود می باشد. با هر آپدیت بسته ای الصاقی برای بازی ارائه شده و یک باگ Granny برطرف می شود.

 

بازی های آفلاین ترسناک

 

Morphite

اگر طرفدار موضوعاتی مانند آینده و غیر قابل سکونت بودن زمین هستید Morphite انتخاب مناسبی است. قصه بازی کمپانی Crescent Moon Games از جایی آغاز می شود که شما انسانی هستید که می خواهد از گذشته خود مطلع شود. کارکتر بازی با سفینه خود به سیارات گوناگون سفر می کند و با اتفاقات مختلفی رو به رو می شود. جالب است بدانید که برخی مراحل بازی هر سری تغییر می کند تا فضایی خسته کننده ایجاد نکند. مورفیت از بازی های آفلاین پر طرفدار است.

 

بازی Morphite

 

حرف آخر

بازار بازی های آفلاین و آنلاین موبایل به طرز عجیبی گسترش یافته و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. طرفدار هر تیپ بازی که هستید سعی کنید مدت طولانی آن را بر روی موبایل و یا تبلت خود اجرا نکنید. اجرای طولانی مدت بازی های می تواند به چشمانتان و باتری موبایل شما آسیب برساند.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *