پنالتی از شما یک کارشناس فوتبالی می سازد

مجله چارخونه » بازی » ورزشی » پنالتی از شما یک کارشناس فوتبالی می سازد
پنالتی از شما یک کارشناس فوتبالی می سازد
فهرست محتوا

پنالتی یک بازی جالب و سرگرم کننده است که به افزایش معلومات عمومی فوتبالی شما کمک می‌کند. با این بازی فوتبالی با دیگر کاربران به رقابت بپردازید و معلومات عمومی‌ خود را به رخ رقبا بکشید. در مورد این بازی باید بگوییم که تمام اطلاعات مربوط به لالیگای اسپانیا، بوندس لیگای آلمان، جام باشگاه‌های اروپا، لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا در پنالتی پنهان شده اند. با دانلود بازی پنالتی از چارخونه اطلاعات خود را افزایش دهید و شسکه بگیرید. در ادامه این مطلب در مجله چارخونه با ما باشید تا با بازی پنالتی بیشتر آشنا شوید.

دانلود رایگان بازی پنالتی

شوت کن تو دروازه

پس از دانلود رایگان بازی پنالتی و نصب و راه اندازی آن به صفحه اصلی هدایت می‌شوید. با ورود به هر بخش برای بار نخست، راهنمای بازی برای آشنایی بیشتر با پنالتی، شما را یاری می‌کند.
لالیگای اسپانیا، بوندس لیگای آلمان، جام باشگاه‌های اروپا، لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا بخش‌های اصلی این بازی را تشکیل می‌دهند.
پس از انتخاب بخش مورد نظر و انتخاب رقیب از میان دوستان خود و یا کاربران تصادفی به مرحله نخست بازی هدایت می‌شوید. در این مرحله سوالاتی به صورت تصادفی از لیگ مورد نظر به نمایش در می‌آید و شما و رقیبتان فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا به سوال جواب دهید. در انتها امتیازاتی که با جواب‌های صحیح خود کسب کرده اید برنده یا بازنده بازی را مشخص می‌کند.

دانلود رایگان بازی پنالتی

منوی اصلی بازی پنالتی

منوی اصلی برنامه در نوار ابزار بالای صفحه اصلی قرار دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

  • اعلان ها

در بخش اعلان‌ها که اولین گزینه در منوی اصلی برنامه است، پیام‌هایی که برای شما ارسال می‌شوند به نمایش در می‌آیند. این پیام‌ها می‌تواند از طرف توسعه دهنده برنامه باشد و یا اعلان‌های مختلف برنامه. در هر صورت تمام پیام‌ و اعلان های مهم را می‌توانید در این بخش پیدا کنید.

دانلود رایگان بازی پنالتی
  • لیست دوستان

بخش بعدی در منوی اصلی لیست دوستان است. در این قسمت لیست دوستان خود و یا درخواست‌های دوستی از طرف کاربران دیگر به شما منتقل می‌شود.

  • دوست یاب حرفه ای

در این بخش می‌توانید تنظیمات مربوط به پروفایل شخصی خود را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال نمایش عکس پروفایل، تعیین جنسیت، تعیین موقعیت مکانی و ایجاد محدودیت سنی از جمله قابلیت‌هایی هستند که در این بخش در اختیار خواهید داشت. در نهایت با استفاده از گزینه جستجو در اطراف من به کاربران نزدیک خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

دانلود رایگان بازی پنالتی
  • فروشگاه

در قسمت فروشگاه نیز می توانید به خرید سکه یا امکانات ویژه بازی بپردازید. از جمله امکانات قابل خرید در این بخش عبارتند از : خرید زیور آلات، شتاب دهنده و آواتارهای متمایز.

  • دستاوردها

در قسمت دستاوردها هم هر یک از امکانات متمایز این بخش با کسب امتیاز بیشتر توسط شما فعال می‌شود. از جمله امکانات متمایز این بخش عبارتند از : جت سوار، قهرمان، مدال طلای لیگ و ….

  • کد هدیه و سکه رایگان

در بخش بعدی که کد هدیه و سکه رایگان نام دارد با وارد کردن کد هدیه که از طرف توسعه دهنده در اختیار برخی کاربران قرار می‌گیرد؛ می‌توانید سکه‌های رایگان دریافت کنید. البته تماشای ویدئوهای تبلیغاتی هم دو سکه رایگان به شما هدیه می‌دهد. هم چنین با هر 6 ساعت بازی بدون وقفه نیز سه سکه به دارایی‌های شما افزوده می‌شود.

  • ارسال سوالات

با استفاده از فرمی‌ که در این بخش به نمایش در می‌آید سوال های پیشنهادی خود را برای سازندگان بازی ارسال کنید تا پس از بررسی توسط کارشناسان به نام خودتان در بازی نمایش داده شوند. همچنین با ارسال هر 7 سوال سه سکه دریافت خواهید کرد.

دانلود بازی پنالتی
  • تنظیمات

در این بخش تنظیمات عمومی‌ و کاربری و هم چنین تنظیمات اعلان‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد. به علاوه می توانید نظر و پیشنهادهای خود را از طریق همین قسمت با سازندگان بازی به اشتراک بگذارید. حذف اکانت نیز گزینه دیگری است که در این قسمت در اختیار خواهید داشت.

  • سوالات متداول

در قسمت سوالات متداول راهنمایی‌هایی در مورد برخی مشکلات رایج کاربران را مشاهده خواهید کرد. در نهایت با عضویت در بخش اشتراک ویژه اپراتوری و پرداخت روزانه 300 تومان می‌توانید از تمام امکانات این برنامه به صورت یک جا استفاده کنید.

دسترسی‌های بازی پنالتی

  • دسترسی کامل به اینترنت و مشاهده اطلاعات
  • امکان استفاده از کارت حافظه و در صورت نیاز حذف یا تغییر محتویات آن
  • دسترسی به بخش پرداخت
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه

تغییرات آخرین نسخه

  • بهبود عملکرد برنامه
  • رفع برخی مشکلات جزیی و باگ‌ها
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *