فیلم سینمایی Wise Guys | جدیدترین فیلم مافیایی 2023 | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » دنیای فیلم و سینما » فیلم سینمایی Wise Guys | جدیدترین فیلم مافیایی 2023 | چارخونه
فیلم سینمایی Wise Guys | جدیدترین فیلم مافیایی 2023 | چارخونه
فیلم سینمایی Wise Guys | جدیدترین فیلم مافیایی 2023 | چارخونه
فهرست محتوا

برای بسیاری، تماشای فیلم مافیایی جزء عادات اصلیشان در انتهای یک روز طولانی است. با توجه به تاریخچه غنی این ژانر در سینما، جای تعجب ندارد که این ژانر طرفداران زیادی داشته باشد که دائماً به انتظار انتشار فیلم‌های مافیایی جدید را بکشند. در طول سال‌ها بحث‌های زیادی در مورد اینکه بهترین فیلم مافیایی چیست؟ وجود داشته و هر شخصی هم می‌تواند بسته به سلیقه‌اش نام فیلمی را ببرد اما در میان پاسخ‌هایی که گفته می‌شود؛ همیشه نام سه گانه افسانه ای پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا تا شنیده می‌شود. البته اکثرا علاوه بر این سری فیلم، نام فیلم رفقای خوب یا Goodfellas را هم خواهند آورد. حالا ما امروز در مجله چارخونه تصمیم گرفتیم تا در مورد یکی از جدیدترین فیلم های مافیایی به نام Wise Guys که در حال ساخت است با شما صحبت کنیم.

پیش مقدمه بر فیلم Wise Guys

داستان فیلم سینمایی Wise Guys از روی کتاب غیرداستانی به همین نام در حال ساخت است که زندگی در یک خانواده مافیایی را به نمایش می‌گذارد. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است، اکنون به عنوان الهام‌بخش مستقیم یک جنبش کامل در فیلم عمل کرده است، و ژانر فیلم مافیایی از زمان انتشار آن به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از این الهامات مستقیم، فیلم آینده بری لوینسون (مرد بارانی) پسران عاقل است. جالب است بدانید که در این فیلم یکی از اساطیر دنیای فیلم های مافیایی یعنی رابرت دنیرو نقش آفرینی می‌کند. همین موضوع باعث شده تا روز به روز به جمع طرفداران فیلم پسران عاقل اضافه شود.

 

آیا تاریخ فیلم سینمایی Wise Guys اعلام شده؟

آیا تاریخ فیلم سینمایی Wise Guys اعلام شده؟

قابل درک است که برای تکمیل جزئیات نهایی فیلم Wise Guys باید زمان صرف شود. به همین دلیل، علیرغم اینکه در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار داشت، اوایل این ماه اعلام شد که این فیلم در تاریخ 2 فوریه 2024 روی پرده بزرگ قرار می‌گیرد. ممکن است منتظر ماندن برای طرفداران طولانی باشد، اما، مانند همیشه می‌گویند که چیزهای خوب، به سراغ کسانی می‌آید که منتظر می‌مانند. با چنین زمان قابل توجهی تا پایان، این تاریخ انتشار ممکن است تغییر کند؛ اگرچه امیدواریم که این به دلیل تاخیر نباشد.

 

آیا تریلر برای Wise Guys وجود دارد؟

با در نظر گرفتن تاریخ اکران که برای سال آینده برنامه ریزی شده است، تعجب آور نیست که بدانیم هنوز تریلری برای این فیلم منتشر نشده است. با این حال، با چنین پروژه بزرگی، این احتمال وجود دارد که به زودی یک تریلر جذاب از فیلم پسران عاقل منتشر شود.

 

داستان اصلی فیلم پسران عاقل

ایده اصلی Wise Guys از اوایل دهه 1970 توسط شرکت‌های تولیدی مختلف هالیوود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بسیاری از بازیگران مهم تصمیم گرفتند این پروژه را رد کنند. باورنکردنی است که فکر کنیم تا سال 2022 طول کشید تا به فیلم چراغ سبز نشان داده شود، به خصوص وقتی فیلم های شبیه به این پروژه موفق آن در این ژانر را در نظر بگیریم. خلاصه داستان از این قرار است که ویتو جنووز و فرانک کاستلو، یک جفت ایتالیایی-آمریکایی که دو خانواده مجزای جنایتکار را در اواسط قرن بیستم اداره می‌کنند که ناگهان جنووز در سال 1957 اقدام به ترور کاستلو کرد و …

 

آیا فیلم به سرویس های استریم می رود یا در سینماها پخش خواهد شد؟

با در دست داشتن برادران وارنر و با تلاش زیادی که برای پیشبرد این فیلم انجام می دهند، Wise Guys قطعا در تاریخ فوق الذکر اکرانی را دریافت خواهند کرد. این بدان معنا نیست که بگوییم در سرویس‌های استریم آنها، HBO Max (به زودی به عنوان Max شناخته می‌شود) ختم نمی‌شود. فیلم‌ها معمولا چند ماه پس از اکرانشان روی پلتفرم قرار می‌گیرند.

 

به خاطر چه کسی دیدن این فیلم مافیایی جذاب است؟

اگر از طرفداران فیلم های مافیایی بپرسید، احتمالاً به شما خواهند گفت که عنصر اصلی موفقیت این ژانر، بازیگران است. این حماسه‌های بزرگ مافیایی اغلب بازیگران یکسانی را بازیافت می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، که گاهی اوقات باعث می‌شود احساس کنیم همه آنها در یک جهان سینمایی اتفاق می‌افتند. رابرت دنیرو فوق‌العاده، به ویژه مردی است که از فیلم‌های این ژانر حرفه‌ای کامل ساخته است. وقتی کسی به فیلم های مافیایی فکر می کند، به دنیرو و نقش های باورنکردنی او در فیلم های Goodfellas، The Irishman، Casino و بسیاری دیگر فکر می کند.

فیلم goodfellas با بازی رابرت دنیرو

با این حال، وجه اشتراک همه این فیلم ها این است که دنیرو فقط یک شخصیت را بازی می کند. در سن 79 سالگی، دنیرو همچنان در ژانر نوآوری می کند و در Wise Guys، دو شخصیت را در هر دو ویتو جنووز و فرانک کاستلو بازی خواهد کرد. در کنار دنیرو، دبرا مسینگ (ویل و گریس) در نقش بابی کاستلو، کاترین ناردوچی (مرد ایرلندی) در نقش آنا جنووز و کاسمو جارویس (لیدی مکبث) در نقشی نامشخص هستند. البته، بازیگران بزرگ دیگری هم هستند که حرفه خود را در این فیلم به کار می برند، اما فقط همین فهرست بازیگران به تنهایی، به خصوص وقتی دوز دوگانه دنیرو را در نظر بگیریم، مطمئناً بسیاری از افراد خردمند را به لیست تماشای آینده خود اضافه خواهند کرد.

 

ممنون که تا انتهای این مقاله چارخونه همراه ما بودید. ما سعی کردیم تا در این مطلب فیلم سینمایی Wise Guys را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این فیلم منتشر نشده است اما قطعا به دلیل حضور رابرت دنیرو این فیلم جدید مافیایی به یکی از بهترین‌ها در سبک خودش تبدیل خواهد شد. حال اگر می‌خواهید از فیلم مافیایی دیگری به شما معرفی کنیم؛ نام آن را در بخش نظرات درج کنید.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *