فیلم extraction 2 | تایلر راک از مرگ برگشت؟ | چارخونه

مجله چارخونه » فیلم و سریال » فیلم » فیلم extraction 2 | تایلر راک از مرگ برگشت؟ | چارخونه
فیلم extraction 2 | تایلر راک از مرگ برگشت؟ | چارخونه
فیلم extraction 2 | تایلر راک از مرگ برگشت؟ | چارخونه
فهرست محتوا

بالاخره تایلر راک از مرگ برگشته و آماده جنگ است. سه سال پس از اینکه کریس همسورث به عنوان مزدور، فرزند یکی از افراد مهم کشور هند را نجات می‌دهد، بر روی پرده سینما ظاهر شد؛ حال او برای بار دیگر آماده است تا همه این کارها را دوباره در Extraction 2 انجام دهد. در تیزر جدیدی این فیلم اکشن، تماشاگران فضای آشفته اطراف تایلر راک را می‌بینند که در یک ماموریت مرگبار دیگر در حال نجات یک فرد گرجی است. ما نیز به بهانه بیرون آمدن همین تریلر قصد داریم تا فیلم extraction 2 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

تیزر فیلم extraction 2 چگونه آغاز می شود؟؛ بخش اول

تیزر فیلم extraction 2 چگونه آغاز می شود؟؛ بخش اول

تریلر فیلم اکسترکشن 2 با دختری شروع می‌شود که هراسان و مضطرب در یک سلول زندان تاریک نشسته تا اینکه راک از تاریکی بیرون بیاید و به او به شکل صریح به او می‌گوید “MOVE”. نویسندگی فیلم اکشن extraction 2  بر عهده برادران روسو است که در سبک خودشان بسیار خبره هستند. دیری نمی‌گذرد که همه چیز به سرعت بالا می‌رود و راک درگیر یک دعوای تمام عیار در زندان می‌شود. در سکانس‌های متعدد او را می‌بیند که هر بار یک مجرم را در تلاشی ناامیدکننده برای نجات دختر بیرون می‌آورد.

 

تیزر فیلم extraction 2؛ بخش دوم

تیزر فیلم extraction 2؛ بخش دوم

در ادامه این تیزر ضربه‌ای محکم به سر تایلر راک برخورد می‌کند. طبیعتاً وقتی با آجری روی سرش کوبیده می‌شود و به همان روشی که در پایان Extraction انجام می‌دهد، به زمین می‌افتد، هیچ چیز کاملاً مطابق برنامه‌ریزی نمی‌شود. پس از آن او فلاش بک می گیرد – نه از زندگی اش – بلکه از اولین مرگش و صدایی شنیده می شود که نشان می دهد او در واقع نه ماه قبل “از نظر بالینی مرده” اعلام شده است. برای لحظه‌ای، نگاهی اجمالی به راک روی تخت بیمارستان به تماشاگران نشان داده می‌شود که بوسه‌ای روی پیشانی‌اش کاشته می‌شود و تصویری زودگذر از کودکی که احتمالاً پسرش است. به نظر می‌رسد که این رؤیا به اندازه‌ای گیر می‌آورد که او از زمین بلند می‌شود و فوراً به خودش می‌آید تا دشمنانش را کتک بزند و سلاح‌هایشان را علیه آنها بچرخاند. با این حال، در مبارزه خود برای بقا، دختر را از دور می‌بیند که دور از چشم او است.

 

فیلم استخراج 2؛ پر التهاب تر از نسخه قبلی خود

اولین چیزی که شاید در تیزر جدید مشخص باشد؛ التهاب و هیجان چند برابری است که به مخاطب القا می‌شود. پر واضح است که کارگردان و نویسندگان فیلم Extraction 2 قرار است پدال گاز را روی سکانس‌های اکشن بدون مرز فشار دهند. همچنین به نظر می‌رسد که مخاطبان این فرصت را خواهند داشت تا چند لایه دیگر از ماهیت تا حدودی بی‌حس از نظر عاطفی Rake را بررسی کنند. نکته دیگری که به وضوح در فیلم مشخص است؛ غیر منتظره بودن داستان خواهد بود. همین باعث ایجاد تفاوت نسبت به رقبای خود در سینمای هالیوود است. برادران روسو در یک اظهار نظر جالب در مورد این فیلم گفتند که: نسخه دوم فیلم با «Extraction 1» که ما آن را دوست داریم بسیار متفاوت است. شماتیک رنگی متفاوتی دارد. علاوه بر آن فیلم در نقطه، زمان و سرعتی متفاوتی روایت خواهد شد.

 

جمع بندی از فیلم استخراج 2

جمع بندی از فیلم استخراج 2

با توجه به اینکه قسمت دوم فیلم اکسترکشن 2 ادامه نسخه اصلی است که بر اساس رمان گرافیکی سیوداد اثر آنده پارکس توسط برادران روسو، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن ساخته شده است. جالب است بدانید که برخی از مضامین فداکاری و بقا همچنان در قسمت دوم این فیلم باقی بماند. البته که تهیه کنندگان این فیلم برای جلب توجه بیشتر و احترام به طرفداران فیلم اول استخراج اینکار را انجام دادند.

 

زمان نمایش فیلم استخراج 2

فیلم Extraction 2 در تاریخ 16 ژوئن 2023 (به تاریخ 25 تیر ماه 1402) در نتفلیکس قرار می‌گیرد. این فیلم اکشن به زودی در سایت چارخونه قرار خواهد گرفت. در بازار محتوایی چارخونه می‌توانید تمامی فیلم های بروز 2023 را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

ممنون که تا انتهای مقاله فیلم Extraction 2 همراه ما بودید. ما در این مطلب سعی کردیم تا حد امکان تیزر اولیه این فیلم را که به تازگی پخش شده، برررسی کنیم. اگر علاقه به خواندن در مورد فیلم های اکشن جدید و یا بروز هالیوود دارید؛ حتما به صفحه اصلی مجله چارخونه نیز سری بزنید.

https://mag.charkhoneh.com/14454
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *